NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE
NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, menadżerowie, kierownicy działów handlowych, liderzy, handlowcy, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, kadra zarządzająca handlem, pracownicy działu obsługi klienta, technicy, doradcy, marketerzy, specjaliści ds. logistyki, handlu, obsługi klienta, księgowości, rozliczeń, finansów, produkcji, zakupów, rozwoju, obsługi biura, obsługi informatycznej, menadżerowie produktów i projektów oraz osoby zainteresowane zdobyciem nowych kompetencji w zakresie sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji21-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do: realizowania procesu negocjacyjnego zgodnie ze sztuką negocjacji, dostrzegania znaczenia kolejnych etapów procesu negocjacyjnego, rozumienia roli sytuacji negocjacyjnej, diagnozowania determinant sytuacji negocjacyjnych, używania podczas negocjacji technik perswazyjnych, do skutecznej ochrony przed manipulacją sprzedażową, do stosowania zasad etyki podczas działań sprzedażowychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Realizuje proces negocjacyjny zgodnie ze sztuką negocjacji. | Kryteria weryfikacji Określa różne typy negocjatorów sprzedażowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje znaczenie sytuacji negocjacyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje determinanty sytuacji negocjacyjnej w procesie sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje skuteczne techniki sprzedażowe. | Kryteria weryfikacji Opisuje i wykorzystuje strategie negocjacyjne - BATNA i WATNA. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje rolę perswazji w procesie sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Postępuje w negocjacjach sprzedażowych zgodnie z zasadami etyki. | Kryteria weryfikacji Opisuje i stosuje zasady etyki w negocjacjach sprzedażowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje sposoby obrony przed manipulacją handlową. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre-test.
Moduł 1. Typologia negocjatorów – dopasuj swój styl do partnera w negocjacjach. Charakterystyka różnych typów negocjatorów sprzedażowych.
Metody pracy: Prezentacja multimedialna. Wykład. Wyjaśnianie. Pokaz.
Moduł 2. Psychologia na usługach negocjatora sprzedażowego. Determinanty sytuacji negocjacyjnej w procesie sprzedaży. Omówienie znaczenia sytuacji negocjacyjnej.
Metody pracy: Prezentacja multimedialna.Wykład. Wyjaśnianie.
Moduł 3. BATNA i WATNA w sprzedaży. Strategia negocjacyjna. Wybór negocjacyjnej strategii sprzedażowej.
Metody pracy: Wykład. Prezentacja multimedialna.
Moduł 4. Wywieranie wpływu i perswazja w negocjacjach sprzedażowych. Obrona przed manipulacją handlową. Perswaja w procesie sprzedaży. Asertywność w negocjacjach sprzedażowych. Wpływ negocjacji sprzedażowych na relacje. Negocjacyje w praktyce sprzedażowej.
Metody pracy: Wykład. Prezentacja multimedialna. Case-study.
Podsumowanie szkolenia.
Post-test. Zakończenie szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Przywitanie kontrakt z uczestnikami. Pre-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Moduł 1. Typologia negocjatorów. | Prowadzący Kamil Zieliński | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Przerwa kawowa | Prowadzący Kamil Zieliński | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Moduł 2. Psychologia na usługach negocjatora sprzedażowego. | Prowadzący Kamil Zieliński | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Przerwa kawowa | Prowadzący Kamil Zieliński | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Moduł 3. BATNA i WATNA w sprzedaży. Strategia negocjacyjna. | Prowadzący Kamil Zieliński | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Obiad | Prowadzący Kamil Zieliński | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Moduł 4. Wywieranie wpływu i perswazja w negocjacjach sprzedażowych. | Prowadzący Kamil Zieliński | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Podsumowanie szkolenia. | Prowadzący Kamil Zieliński | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:10 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Post test. Zakończenie szkolenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 180,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 180,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto218,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto218,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kamil Zieliński
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma autorskie materiały szkoleniowe (np. prezentacja multimedialna, skrypt).
Nasi uczestnicy na szkoleniu otrzymują pakiet szkoleniowy (segregator, notes, długopis).
Warunki uczestnictwa
Osoba zainteresowana skorzystaniem z usługi rozwojowej z dofinansowaniem musi zarejestrować się w Bazie Usług Rozwojowych oraz dokonać zapisu na usługę przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 10 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 minut). Szkolenie jest jednodniowe, ujęte w 4 moduły szkoleniowe. Planujemy przerwy pomiędzy modułami.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Naszym uczestnikom zapewniamy obiad, przerwy kawowe (kawa, herbata, woda, sok, ciastka).