NEUTRALIZACJA OBIEKCJI I ZAMYKANIE SPRZEDAŻY
NEUTRALIZACJA OBIEKCJI I ZAMYKANIE SPRZEDAŻY
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, menadżerowie, kierownicy działów handlowych, liderzy, handlowcy, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, kadra zarządzająca handlem, pracownicy działu obsługi klienta, technicy, doradcy, marketerzy, specjaliści ds. logistyki, handlu, obsługi klienta, księgowości, rozliczeń, finansów, produkcji, zakupów, rozwoju, obsługi biura, obsługi informatycznej, menadżerowie produktów i projektów oraz osoby zainteresowane zdobyciem nowych kompetencji w zakresie sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji16-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do: rozumienia obiekcji klientów i radzenia sobie z nimi, wykorzystywania metody neutralizacji obiekcji (4U), umiejętnego argumentowania i motywowania, wykorzystywania technik zamykania sprzedaży, dopasowywania techniki do stylu osobowości klienta, rozpoznawania pozytywnych i negatywnych oznak zakupowych, do skutecznego zamykania sprzedaży, umiejętnego wykorzystania potencjału poleceń, nawiązywania relacji z klientem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykorzystuje metody neutralizacji obiekcji | Kryteria weryfikacji Postrzega obiekcje klienta jako źródło cennych informacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przewiduje i opisuje obiekcje klientów, przygotowuje się na nie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje i opisuje źródła obiekcji klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje metody neutralizacji obiekcji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Skutecznie wykorzystuje techniki zamykania sprzedaży. | Kryteria weryfikacji Omawia techniki zamykania sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dopasowuje techniki sprzedaży do stylu osobowości klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje pozytywne i negatywne oznaki zakupowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Skutecznie zamyka sprzedaż | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Nawiązuje dobre relacji sprzedażowe z klientami | Kryteria weryfikacji Umiejętnie wykorzystuje potencjał poleceń | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre-test.
Moduł 1. Neutralizacja obiekcji. Obiekcje, czyli każdy sprzeciw, każde „nie” i odraczanie terminu podjęcia decyzji zakupowej. Obiekcje wstępne i kluczowe - różnice w sposobie reakcji na obiekcje. Emocjonalne reakcje a logiczne argumenty. Metoda 4U plus próbne zamknięcie. Konfuzja kluczowym elementem neutralizacji.
Metoda pracy: Ćwiczenia. Analiza przypadku. Wykład.
Moduł 2. Analiza źródeł obiekcji. Obiekcje jako istotne sygnały zainteresowania klienta zakupem i źródło cennych informacji. Rola ciała migdałowatego i ośrodka decyzyjności w mózgu. Przygotowanie się do możliwych obiekcji u klienta. Poznanie i rozumienie strachu klienta. Trzy rodzaje strachu. Jak zmniejszać poziom strachu bez podnoszenia uczucia wstydu?
Metoda pracy: Wykład. Prezentacja multimedialna.
Moduł 3. Oznaki chęci do dokonania zakupu. Dyskusja - dotychczasowe doświadczenia uczestników szkolenia ze spotkań z klientami. Analiza sygnałów wysyłanych przez klientów świadczących o chęci zakupu lub o braku zainteresowania.
Metoda pracy: Burza mózgów. Ćwiczenia grupowe. Warsztaty.
Moduł 4. Zamykanie sprzedaży. Omówienie 11 technik zamykania sprzedaży i możliwości ich wykorzystania. Odgrywanie scenek. Wprowadzenie do dosprzedaży/obsługi klienta dającej potencjał wykorzystania poleceń.
Metoda pracy: Ćwiczenia grupowe. Warsztaty. Prezentacja.
Podsumowanie szkolenia.
Post-test. Zakończenie szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Przywitanie kontrakt z uczestnikami. Pre test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Moduł 1. Neutralizacja obiekcji. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Moduł 2. Analiza źródeł obiekcji. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Moduł 3. Oznaki chęci do dokonania zakupu. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Obiad | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Moduł 4. Zamykanie sprzedaży. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Podsumowanie szkolenia | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:10 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Post test. Zakończenie szkolenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 180,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 180,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto218,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto218,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Stróżyk
Początkowo zdobywał doświadczenie rozwijając własne biznesy - 10 lat prowadził firmę transportową działającą na terenie Polski, Wielkiej Brytanii oraz Irlandii. 8 lat w Networku i sprzedaży bezpośredniej to jego droga rozwoju osobistego. Uczestniczył w wielu szkoleniach z zakresu komunikacji, sprzedaży, zarządzania, motywacji, kreowania wizerunku własnego i firmy. Był aktywnym uczestnikiem szkoleń z amerykańskimi ekspertami marketingu (Eric Worre, Dean Graziozi, Les Brown). Absolwent Akademii Biznesu i Akademii Trenerów M. Mrozowskiego. Zna zarządzanie, techniki sprzedaży, tajniki motywacji, nie tylko jako zbiór definicji, ale jako wiedzę, która pozwala zrozumieć idee tych zagadnień, tworzyć własne schematy szkoleniowe, być trenerem. Początki roli szkoleniowca sięgają czasów działań w Networku. Chcąc rozszerzyć swój potencjał rozpoczął działania w jednej z największych polskich firm w branży OZE, gdzie udowodnił skuteczność swoich metod sprzedaży i rozpoczął szkolenia dla nowo rekrutowanych pracowników. Prowadzi szkolenia dla handlowców z firm powiązanych z obrotem energii ze źródeł odnawialnych. Paweł Stróżyk to połączenie życiowego doświadczenia, dużego poczucia humoru oraz wielu godzin szkoleń z fantastycznymi trenerami. To człowiek pełen energii, prowadzący szkolenia w sposób niestandardowy, mówiący o konkretnych rzeczach na przykładach z życia, z nutką humoru. Prywatnie: mąż i ojciec.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma autorskie materiały szkoleniowe (np. prezentacja multimedialna, skrypt).
Nasi uczestnicy na szkoleniu otrzymują pakiet szkoleniowy (segregator, notes i długopis).
Warunki uczestnictwa
Osoba zainteresowana skorzystaniem z usługi rozwojowej z dofinansowaniem musi zarejestrować się w Bazie Usług Rozwojowych oraz dokonać zapisu na usługę przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 10 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 minut). Szkolenie jest jednodniowe, ujęte w 4 moduły. Planujemy przerwy pomiędzy modułami.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Naszym uczestnikom zapewniamy obiad, przerwy kawowe (kawa, herbata, woda, sok, ciastka).