Kurs angielskiego grupowy stacjonarny - poziom B1.1 - 82h - Małopolski pociąg do kariery
Kurs angielskiego grupowy stacjonarny - poziom B1.1 - 82h - Małopolski pociąg do kariery
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
KURSY SKIEROWANE SĄ DO:
- Osoby dorosłe 18+
- Osoby związane z małopolską (pracuje, uczy sie, mieszka)
- Osoby pracujące
- Osoby ubezpieczone w KRUS
Jeśli chcesz skorzystać z innych oferowanych przez nas kursów skontaktuj się z nami!
tel: 12 372 28 95
e-mail: info@mcgregor.home.pl
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji10-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi82
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do zwiększenia zakresu sytuacji, w których będzie potrafił skutecznie posługiwać się językiem angielskim, doskonaląc umiejętności - czytania, pisania, słuchania i mówienia oraz poszerzając słownictwo czynne i bierne wraz z wiedzę gramatyczną na poziomie B1 zgodny z ESOKJ. Kurs daje możliwość do dalszego rozwoju językowego oraz promuje nawyk uczenia się przez całe życie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa sens słuchanego materiału na poziomie B1 | Kryteria weryfikacji Rozróżnia ze słuchu informacje podane w języku standardowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Śledzi główna treść informacji dotyczących bieżących wydarzeń jeśli rozmówcy mówią względnie wolno i wyraźnie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa sens czytanego materiału na poziomie B1 | Kryteria weryfikacji Czyta teksty zredagowane języku codziennym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wychwytuje podane informacje opisujące wydarzenia, przeżycia a także życzenia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Produkuje wypowiedzi ustne na poziomie B1 | Kryteria weryfikacji Bez przygotowania bierze udział w rozmowach na tematy osobiste lub dotyczące życia codziennego | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Relacjonuje w sposób prosty wydarzenia, opowiada o swoich doświadczeniach, marzeniach i celach | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Krótko udziela wyjaśnień, podaje przyczyny, wyraża opinie lub przedstawia swojej plany | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Opowiada krótkie historie, główna intrygę filmu i wyraża relacje na ten temat | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Odpowiada w większości sytuacji w jakich może się znajduje podróżując po kraju którego języka się uczy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Pisze na poziomie B1 | Kryteria weryfikacji Piszę prosty zwięzły tekst na znany mu lub interesujący go temat | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Pisze list lub email opisujący osobiste doświadczenia przeżycia i wrażenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia te są dla osób, które już wcześniej miały kontakt z językiem angielskim i uczyły się go przez kilka lat, po których nastąpiła przerwa a obecnie chcą powrócić do nauki; bądź też ukończyły kurs języka angielskiego na poziomie A2 (elementary)i chcą dalej kontynuować naukę. Zajęcia prowadzone są w formie stacjonarnej. Przed przystąpieniem do kursu weryfikujemy poziom znajomości języka angielskiego poprzez wykonanie testu diagnostycznego w wersji online oraz krótkiej rozmowy kwalifikacyjnej, która potwierdzi poziom znajomości języka angielskiego. Sprawdzamy również dyspozycyjność Państwa, abyśmy mogli zaproponować najbardziej odpowiednie dni i godziny zajęć. Zajęcia w szkole McGregor skupiają się na dążymy do tego aby kursant jak najszybciej zaczął komunikować się i brał czynny udział w prostych rozmowach i dialogach. Równocześnie rozwijamy umiejętności słuchania, czytania ze zrozumieniem oraz pisania i poznawaniu nowego słownictwa oraz struktur gramatycznych na poziomie B1. W nauczaniu proponujemy podejście, które umożliwia wybór technik i form pracy odpowiednich dla kursanta. Zalecamy stosowanie różnorodnych technik nauczania, tak aby dotrzeć do kursanta i w pełni wykorzystać jego potencjał. Nasza szkoła szczególny nacisk kładzie na wykształcenie szeroko rozumianej kompetencji komunikacyjnej. Takie podejście prezentuje też powszechnie akceptowany dokument Rady Europy – Europejski System Opisu Kształcenia Językowego. Kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej sprzyja taka organizacja procesu dydaktycznego, w której kursant może uczestniczyć w wielu organizowanych przez lektora sytuacjach, które dają możliwość wykorzystanie języka obcego w sposób zbliżony do życia codziennego. Praca ta może być również wspomagana przez podejście Task-Based Learning. Kursanci mają osiągnąć określony cel komunikacyjny przy użyciu posiadanej wiedzy. Podejściu komunikacyjnym w głównej mierze przeważają ćwiczenia mające charakter aktywizujący np. dialogi, dyskusje, symulacje, odgrywanie roli. W zakresie nauczania gramatyki proponujemy stosowanie metody indukcyjnej polegającej na samodzielnym odkrywaniu zjawisk systematycznie pojawiających się w języku przez kursanta oraz samodzielnego formułowania hipotez dotyczących reguł gramatycznych.
W zakresie nauczania słownictwa proponujemy podejście leksykalne, kładące nacisk na nauczanie i zapamiętywanie wyrazów w kontekście oraz w związkach z innymi wyrazami (np. kolokacje).
Program ten zakłada różne formy interakcji na zajęciach: praca w parach, praca indywidualna na zajęciach oraz w domu. Biorąc pod uwagę, że szkoła McGregor nie rekomenduje jednej słusznej metody nauczania lektor posiada wolność wyboru zadań i technik nauczania odpowiednich dla kursanta w zależności od Państwa aktualnego poziomu rozwoju językowego i potrzeb. W ramach kursu polecamy i rekomendujemy Państwu regularne zadania domowe w postaci prac pisemnych i/ lub ćwiczeń oraz dodatkowych materiałów przygotowanych i zadawanych przez lektora do utrwalenia materiału przerobionego na zajęciach oraz korzystania z aplikacji wspomagających przyswajanie wiedzy rekomendowanych prze lektora i dopasowanych do potrzeb kursanta.
Gramatyka B1
Przymiotniki i przysłówki
Przymiotniki a przysłówki, tworzenie słów, kolejność słów.
Porównanie przymiotników z -er i more
Stopień najwyższy przymiotników z -est i most
Przymiotniki nieregularne
Użycie than
Wyrażenia przysłówkowe określające czas, miejsce i częstotliwość – łącznie z kolejnością wyrazów
Spójniki
where, when, whose, why, whose, who, that
Podstawowe zdania złożone
Łączenie słów wyrażających przyczynę, skutek i kontrast: so, which, until, why, while, when, as, before, after, until, as long as, whenever, itp.
Artykuły - the, a/an, -
Porównawczy i najwyższy przymiotników
Quantifiers too… not enough
Zdania warunkowe
Typ 1
Typ 2
Czasy teraźniejsze
Czas present simple jeśli chodzi o nawyki i codzienne czynności
Przysłówki częstotliwości: always, never, often, seldom, usually
Kolejność wyrazów w zdaniach z przysłówkami
Czas present continuous: działania, które dzieją się teraz
Pytania przedmiotowe i przedmiotowe
Czas present simple bierny
Czas present perfect z for i since
Czas present perfect lub czas past simple
Czasy przeszłe
Czas past simple: działania w przeszłości, np. pracowałem ostatniej nocy. nie pracowałem. Pracowałeś?
Czas past simple TO BE
Czas past simple: czasowniki regularne i nieregularne
Czas past continuous
Czas past continuous przerwana przez czas past simple
Główne czasowniki nieregularne.
Czas past perfect
Used to
Wzory czasowników
Mowa zależna
Definiowanie zdań względnych
Czasowniki, po których następuje gerund lub bezokolicznik
Przyszłe formy:
Zdania z will
Zdania z be going to
Czas present continuous w odniesieniu do planów na przyszłość
Czasowniki modalne
will i might dla przewidywań
Przyimki
Przyimki miejsca: at, in on, in front of, under, behind, among, beside, near, next to, between, across, into, through, onto, out of, itp.
Przyimki czasu: on, in, for, at itp.
Wyrażenia przyimkowe: on foot, itp.
By, Of, With
Zaimki
Zaimki osobowe: I, he, she, he, it, we you, they
Zaimki dzierżawcze: my, your, his, her, his, its, our, your, their
Zaborczy z „s”, tj. Tom’s diner, Susan’s son
Zaimki dopełnienia: me, you, him, her, it, us, you, them
Zaimki wskazujące: that, those, this, these
Zaimki: something, anything
Zaimki zwrotne: myself, himself, herself, itp.
pytania:
Zaimki pytające: Where, Whose, When, Who, How long, Whose, How, What time, Which, What, i.e. Who said that? How are you? Whose shoes are these? What time is your lesson
Tworzenie pytań za pomocą TO BE,
Tworzenie pytań za pomocą HAVE GOT
Tworzenie pytań w czasie Present Simple, continuous
Tworzenie pytań w czasie Present Perfect
Słownictwo
Czasowniki żłożonie: popularne czasowniki żłożone: get up, put on, come in itp.
Powszechne przymiotniki
Przysłówki
Turystyka
Kolokacje podróżnicze
Pieniądze
Zakupy
Kolokacje z make / do / give
Odzież
Wygląd
Praca
Oferty pracy
Czasowniki z przyimkami zależnymi
przymiotniki kończące się na -ed / -ing
Pozdrawiać ludzi
Kończenie rozmów
Proszenie o informacje w miejscu publicznym
Rozmawiam z ludźmi w sklepach
Płacąc rachunek
Dokonywanie ustaleń społecznych
Składanie ofert i sugestii
Proszenie i dawanie rad
zwroty zawierające: like, off, just, look, job, work, czasownik + to
Kolokacje z get
Kolokacje zdrowotne
Problemy zdrowotne i leczenie
Sztuka
Muzyka
Literatura
Zajęcia sportowe i rekreacyjne
Przedmioty dyplomowe
Kolokacje edukacyjne
Czasowniki frazowe
Formacja rzeczownikowa
Rzeczowniki złożone
Przysłówki: szczęście i szansa
Zwierząt
Przymiotnik osobowości
Słowa utworzone za pomocą: zmiany, by, czasowników frazowych z put, czasowników frazowych z on, przyimków + rzeczownika, wieku
Opisywanie objawów
Okazywanie troski i ulgi
Przepraszanie
Tworzenie i akceptowanie wymówek
Dzwonienie do osób, których nie znasz
Zadzwoń do znanych Ci osób
Zwracanie towaru
Składanie reklamacji
Pytanie o drogę do budynku i udzielanie wskazówek
Zgadzanie się i nie zgadzanie się
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 690,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 690,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto45,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto45,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jack Thirlaway
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje materiały dydaktyczne w formie eletronicznej i papierowej oraz dodatkowe materiały zamieszczone na osobistym koncie na internetowej platformie szkoły McGregor do której kursant ma dostęp przez czas kursu.
Warunki uczestnictwa
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Zgłoszenie chęci uczestnictwa w McGregor Szkoła Językowa, telefonicznej lub mailowej :
1. uzupełnienie testu diagnostycznego w wersji on line: www.mcgregor.net.pl
Zakładka ZAPISY ONLINE
2. odbycie rozmowy diagnostycznej weryfikujących poziom znajomości języka angielskiego.:
- Ustalenie szczegółów organizacyjnych i podpisanie umowy określającej zasady realizacji szkolenia
Informacje dodatkowe
Szkolenia dofiansowane ze środków UE w województwie małopolskim.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi