Opracowanie strategii marketingowej dla Przedsiębiorstwa.
Opracowanie strategii marketingowej dla Przedsiębiorstwa.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa:
- Przedsiębiorstwa nie posiadające strategii marketingowej firmy
- Przedsiębiorcy którzy chcą rozwinąć swój biznes za pomocą marketingu
- Właściciele, Współwłaściciele, Kadra zarządzająca
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji23-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel biznesowy
Celem biznesowym usługi jest wykonanie analizy przedsiębiorstwa z zakresu prowadzonej działalności, konkurencji oraz działań marketingowych, a także opracowanie pełnej strategii marketingowej zawierającej rekomendacje z obszaru marketingu dostosowane do rodzaju prowadzonej działalności.Opracowanie strategii marketingowej przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i generowania leadów. Opracowanie solidnej strategii marketingowej nie tylko pomoże w krótkoterminowym zwiększeniu sprzedaży, ale także zbuduje fundamenty dla długoterminowego sukcesu firmy poprzez budowanie lojalności klientów i wzmocnienie pozycji rynkowej.
Efekt usługi
Efektem usługi będzie wzrost liczby klientów o 10% co zostanie zrealizowane na przestrzeni 6 miesięcy po zakończeniu doradztwa. Wskaźnik można będzie zweryfikować poprzez monitorowanie liczby nowych klientów, śledzenie całego cyklu życia klienta od pierwszego kontaktu do dokonania zakupu.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Metodą potwierdzającą osiągnięcie efektu usługi jest udokumentowanie wszystkich podjętych działań w trakcie realizacji usługi doradztwa biznesowego oraz opis wypracowanego rozwiązania w postaci raportu zawierającego strategię marketingową.
Program
Program
1 dzień
Wprowadzenie i omówienie zasad pracy, omówienie celu biznesowego projektu. Analiza firmy/marki, omówienie celów i wizji firmy/marki
Forma zajęć: spotkanie on-line doradca wraz z przedstawicielem firmy
Czas trwania: 8h
2 dzień
Analiza SWOT przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynku lokalnego
Forma zajęć: spotkanie on line doradca wraz z przedstawicielem firmy
Czas trwania: 8h
3 dzień
Określenie grupy docelowej, stworzenie persony oraz określenie kanałów komunikacji i charakterystyki marki
Forma zajęć: spotkanie on line doradca wraz z przedstawicielem firmy
Czas trwania: 8h
4 dzień
Analiza posiadanych mediów społecznościowych, analiza SWOT
Forma zajęć: spotkanie on line doradca wraz z przedstawicielem firmy
Czas trwania: 8h
5 dzień
Opracowanie strategii marketingowej na podstawie zebranych danych, przeprowadzonych analiz. Określenie etapów działań marketingowych
Forma zajęć: praca własna doradcy stacjonarnie w siedzibie doradcy
Czas trwania: 7h
6 dzień
Opracowanie strategii marketingowej na podstawie zebranych danych, przeprowadzonych analiz. Pomysły marketingowe.
Forma zajęć: praca własna doradcy stacjonarnie w siedzibie doradcy
Czas trwania: 8h
7 dzień:
Podsumowanie doradztwa, przedstawienie raportu z doradztwa, przekazanie i omówienie stworzonej strategii
Forma zajęć: spotkanie on line doradca wraz z przedstawicielem firmy
Czas trwania: 3h
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Wprowadzenie i omówienie zasad pracy, omówienie celu biznesowego projektu. Analiza firmy/marki, omówienie celów i wizji firmy/marki | Prowadzący Adrian Sajdak | Data realizacji zajęć 24-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Analiza SWOT przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynku lokalnego | Prowadzący Adrian Sajdak | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Określenie grupy docelowej, stworzenie persony oraz określenie kanałów komunikacji i charakterystyki marki | Prowadzący Adrian Sajdak | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Analiza posiadanych mediów społecznościowych, analiza SWOT | Prowadzący Adrian Sajdak | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Opracowanie strategii marketingowej na podstawie zebranych danych, przeprowadzonych analiz. Pomysły marketingowe. | Prowadzący Adrian Sajdak | Data realizacji zajęć 29-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Podsumowanie doradztwa, przedstawienie raportu z doradztwa, przekazanie i omówienie stworzonej strategii | Prowadzący Adrian Sajdak | Data realizacji zajęć 30-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Opracowanie strategii marketingowej na podstawie zebranych danych, przeprowadzonych analiz. Określenie etapów działań marketingowych | Prowadzący Adrian Sajdak | Data realizacji zajęć 31-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto11 070,00 PLN
- Koszt usługi netto9 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto221,40 PLN
- Koszt godziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrian Sajdak
Jest jednocześnie przedsiębiorcą prowadzącym od 2015 roku kilka własnych firm w różnych sektorach gospodarki, przez co nabył szeroko zakrojonych umiejętności związanych z marketingiem, sprzedażą i wieloma umiejętnościami związanymi z każdą z branż, w których prowadzi z sukcesami swoje biznesy.
W życiu codziennym i w kontekście zawodowym koncentruje się na zagadnieniach związanych z biohackingiem - i przede wszystkim z tym zbiorem metod poprawiających efektywność i skuteczność w życiu codziennym oraz w pracy.
Jest ekspertem w tworzeniu spersonalizowanych strategii marketingowych w social mediach, które są dostosowane do specyficznych potrzeb i celów klientów. Jego doświadczenie obejmuje pracę z różnorodnymi platformami takimi jak Facebook, Instagram, LinkedIn, a także zarządza płatnymi kampaniami reklamowymi.
W ciągu 10 lat działalności szkoleniowej wypracował sobie mocną markę w wielu branżach, a ponad 2700 godzin przeprowadzonych w karierze szkoleniowca i stale wracający pod skrzydła kursanci są tego najlepszym dowodem.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Raport z doradztwa w formie pdf
Strategia marketingowa - dokument pdf
Warunki techniczne
Warunki techniczne
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
- Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy); - 2GB pamięci RAM
(zalecane 4GB)
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana
najnowsza wersja) - Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox
lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji)
- Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości
HD) - kamera, mikrofon oraz głośniki lub słuchawki - wbudowane lub zewnętrzne
Aplikacja ZOOM jest kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami stacjonarnymi oraz
mobilnymi (tj. laptop, tablet, telefon komórkowy)
Komfortowe miejsce do spotkań, bez udziału osób trzecich umożliwiające właściwy poziom poufności
Pomoc techniczna w trakcie szkolenia pod numerem telefonu 666660364