Short movies ideas – social media, tworzenie i montaż filmów, grafika i budowanie marki w sieci.
Short movies ideas – social media, tworzenie i montaż filmów, grafika i budowanie marki w sieci.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową stanowią wszystkie osoby zainteresowane tematyką social media, tworzenia i montażu filmów oraz grafiką i budowaniem marki w sieci.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji16-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest przygotowanie uczestnika do samodzielnego tworzenia i montażu krótkich filmów , tworzenia grafik za pośrednictwem platformy Canva oraz projektowania postów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą Internetu i platformy Canva | Kryteria weryfikacji 1. Rozpoznaje i charakteryzuje definicje kanałów i mediów społecznościowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. Rozpoznaje i charakteryzuje podstawy obsługi poszczególnych serwisów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy treści za pomocą telefonu i platformy Canva | Kryteria weryfikacji 1. Tworzy posty i formaty reklamowe w social media. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. Nagrywa i publikuje Video reels. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 3. Projektuje grafiki w programie Canva. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 4. Prawidłowo wykorzystuje preferencje algorytmów w mediach społecznościowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kontroluje sytuacje społeczne | Kryteria weryfikacji 1. Buduje pewność siebie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. Skutecznie współpracuje w grupie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie będzie miało formę teoretyczną oraz przede wszystkim warsztatową. Każdy z uczestników będzie pracował na telefonie oraz platformie Canva i tworzył własne projekty (grafiki, filmy, reklamy), które podlegać będą ocenie trenera.
Forma warsztatowa szkolenia zapewni osiągnięcie wszystkich celów usługi.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Dzień I
1. Powitanie, ankiety, zapoznanie się z uczestnikami
2. Instagram&Facebook – środowisko Meta
3. Omówienie kanałów komunikacji w Instagramie: Post, Relacja, Rolka, Aktualności.
4. Konto prywatne czy profesjonalne?
5. Ustawienia konta, które musisz znać!
PRZERWA
6. Publikowanie postów w praktyce: rodzaje treści, hasztagi, oznaczanie, współtworzenie, korzystanie ze sztucznej inteligencji do przygotowywania tekstów.
7. Publikowanie relacji (stories) w praktyce: dobre praktyki, pomysły na angażujące relacje.
8. Porady filmowca jak nagrywać video telefonem,
9. Nagrywanie i publikowanie reels w praktyce: korzystanie z szablonów, z opcji automatycznego montażu, nagrywanie i montaż reels z pojawiającymi się napisami, reels z narracją i reels w stylu przed/po.
10. Praca nad montażem: wybieranie ujęć, dodawanie muzyki, elementów, filtrów, tekstów, publikacja krok po kroku pierwszej rolki. Zapisywanie muzyki, zapisywanie rolek, korzystanie z wersji roboczych.
Dzień II
1. Konfiguracja konta Instagram – praca warsztatowa:
- zdjęcie profilowe,
- nazwa użytkownika,
- nazwa profilu
- opis (bio)
2. Canva – poznajemy narzędzie do projektowania grafik. Projektujemy wspólnie pierwszy projekt.
PRZERWA
3. Identyfikacja wizualna: kolory marki, fonty, spójność wizualna marki – praca warsztatowa
4. Przygotowanie posta i przygotowanie serii postów spójnych wizualnie – praca warsztatowa
5. Przygotowanie okładki reels i podmiana okładki w Instagramie – praca warsztatowa
6. Przygotowanie wyróżnionych relacji oraz wprowadzenie do instagrama – praca warsztatowa
7. Podsumowanie i zakończenie szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Omówienie kanałów komunikacji - Instargam, Facebook - środowisko META | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Publikowanie postów w praktyce - warsztaty | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Porady filmowca - tworzenie video, montaż, publikowanie - warsztaty. | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Canva - omówienie interfrejsu i możliwości | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Warsztaty - przygotowanie postów, okładek reels, wyróżnionych relacji. | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Podsumowanie i zakończenie. | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Kaleta
• Skuteczne Wdrożenie Startupów:
• Zarządzanie Budżetem Marketingowym:
• Szkolenia i Doradztwo: Prowadził ponad 1500 godzin szkoleń i doradztwa w zakresie marketingu dla klientów z sektora MŚP.
• Jako niezależny specjalista marketingu wspiera klientów, głównie z sektora MŚP.
Otrzymał pozytywne rekomendacje od firm szkoleniowych, z którymi współpracuje na co dzień, takich jak Fundusze Wsparcia, Lauren Peso oraz Segna Polska.
Wykształcenie i Dodatkowe Kwalifikacje:
• 2019: Politechnika Śląska, Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji
• 2021: Kurs umiejętności trenerskich
Opis Doświadczenia w Realizowaniu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych:
Specjalizuje się w startupach, marketingu, zarządzaniu oraz strategii biznesowej. Aktualnie koncentruje się na rozwoju dwóch startupów: Healthly, innowacyjnej platformy telemedycznej, oraz LunchMe, aplikacji łączącej restauratorów z klientami. Posiada doświadczenie w social media marketingu i content marketingu, oraz w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji dla marek w mediach społecznościowych. Jest współtwórcą aplikacji JustGlance.it, która optymalizuje czas edukacji poprzez dostarczanie krótkich pigułek wiedzy na temat książek biznesowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały:
- statyw oświetleniowy
- lampa oświetleniowa
- żarówki fotograficzne
- parasolki fotograficzne
- uchwyt na telefon Ulanzi
- przejściówka do telefonu Rode
Informacje dodatkowe
Informacja o zwolnieniu z VAT: Dz. U. poz. 1722 §3, ust. 1, pkt 14 z dnia 20 grudnia 2013 roku.
Uwaga do harmonogramu szkolenia:
Przerwa obiadowa ustalona jest na godz. 13:00 do 13:30.
Informacja dotycząca realizacji usługi zgodnie z wytycznymi:
Usługa rozwojowa realizowana w formie usługi stacjonarnej, zostanie zrealizowana zgodnie
z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja