Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy
Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób pracujących na stanowiskach HR w firmach, zajmujących się zatrudnianiem pracowników oraz osób zainteresowanych wprowadzeniem narzędzi AI wykorzystywanych w procesach rekrutacji.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji16-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi23
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
- Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy,- Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy,
- Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową,
- Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy,
- Digital - wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR,
- Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wprowadza i upowszechnia wśród pracowników platformy / narzędziapozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Kwestionariusz samooceny na bazie skali Lickerta – poziomznajomości głównych trendów technologicznego wsparcia pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Kształtuje pozytywne postawy, nastawienia i pewność siebiepracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy. | Kryteria weryfikacji Ćwiczenie - dopasowanie korzyści i zagrożeń dla pracownikóww kontekście użytkowania głównych form technologicznego wsparcia pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wzmacnia wśród pracowników potrzebę stałego podnoszenia własnychkompetencji i kwalifikacji. | Kryteria weryfikacji Test wiedzy na temat rozwiązań z zakresu technologicznegowsparcia pracy i ich wpływu na politykę HR – minimum 10 pytań jednokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie zmian społecznych i gospodarczych (na poziomiePolski i świata) i ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim | Kryteria weryfikacji Ćwiczenie / studium przypadku – dopasowanie proponowanychrozwiązań z obszaru HR do opisu sytuacji firmy i potrzeb głównych interesariuszy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Identyfikuje i opisuje nowe trendy w obszarze HR / zarzadzaniakapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Ćwiczenie / studium przypadku – dopasowanie proponowanychrozwiązań z obszaru HR do opisu sytuacji firmy i potrzeb głównych interesariuszy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Monitoruje działania, programy HR, które wdrażają najczęściej firmyz jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami. | Kryteria weryfikacji Ćwiczenie / studium przypadku – dopasowanie proponowanychrozwiązań z obszaru HR do opisu sytuacji firmy i potrzeb głównych interesariuszy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Sporządza wnioski z analizy dobrych praktyk HR innych organizacjii wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach. | Kryteria weryfikacji Ćwiczenie / studium przypadku – dopasowanie proponowanychrozwiązań z obszaru HR do opisu sytuacji firmy i potrzeb głównych interesariuszy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Opracowuje innowacyjne rozwiązania w obszarze polityki personalnejwłasnej firmy i sprawnie włącza w ich realizację wszystkie grupy pracowników, których te zmiany dotyczą. | Kryteria weryfikacji Ćwiczenie / studium przypadku – dopasowanie proponowanychrozwiązań z obszaru HR do opisu sytuacji firmy i potrzeb głównych interesariuszy | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Wspiera u pracowników budowanie nowych postaw i zachowańadekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Kryteria weryfikacji Ćwiczenie / studium przypadku – dopasowanie proponowanychrozwiązań z obszaru HR do opisu sytuacji firmy i potrzeb głównych interesariuszy | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy
- Analiza trendów: Zrozumienie, jak się zmienia rynek pracy i jakie to stwarza wyzwania.
- Strategie adaptacyjne: Opracowanie strategii adaptacji organizacji do zmieniającego się rynku pracy.
2. Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy
- Zarządzanie zmianą: Metody zarządzania zmianą w organizacji .
- Szkolenie pracowników: Rozwijanie umiejętności pracowników niezbędnych do pracy.
3. Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
- Narzędzia AI: Wykorzystanie AI do optymalizacji pracy zdalnej i hybrydowej.
- Komunikacja i współpraca: Budowanie efektywnych systemów komunikacji.
4. Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy
- Innowacyjne modele pracy: Przedstawienie nowych modeli pracy.
- Implementacja: Jak wdrożyć te modele w praktyce organizacyjnej.
5. Digital - wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR
- Technologie HR.
- Praktyczne zastosowanie: Jak efektywnie wykorzystać te technologie w procesach HR.
6. Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy
- Optymalizacja procesów z wykorzystaniem technologicznego wsparcia pracy.
- Monitorowanie i analiza: Śledzenie efektywności i wpływu technologicznego wsparcia pracy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy | Prowadzący Maciej Pyszka | Data realizacji zajęć 19-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy | Prowadzący Maciej Pyszka | Data realizacji zajęć 19-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy | Prowadzący Maciej Pyszka | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową | Prowadzący Maciej Pyszka | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową | Prowadzący Maciej Pyszka | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy | Prowadzący Maciej Pyszka | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Digital - wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR | Prowadzący Maciej Pyszka | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy | Prowadzący Maciej Pyszka | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 020,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 020,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto174,78 PLN
- Koszt osobogodziny netto174,78 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Pyszka
i ekspert ds. pozyskiwania klienta i budowania długotrwałych relacji biznesowych. Ekspert ds.
analizy konkurencji i otoczenia biznesu, wdrażania strategii marketingowych i sprzedażowych.
Skutecznie identyfikuje potrzeby klientów i pomaga
organizacjom utrzymać wysoką pozycję na rynku.
15.05.01.2015-15.08.2017 Doradca Biznesowy
BIT Sp. Z O.O. W Gdyni (mapowanie procesów, stworzenie i wdrożenie strategii sprzedażowej i
marketingowej firmy)
od 01.03.2017–chwili obecnej właściciel firmy doradczo-szkoleniowej. Szkoleniowiec, ekspert
biznesowy, który towarzyszy firmom w procesach, negocjacji i mediacji, przy tworzeniu strategii
sprzedażowych, marketingowych i biznesowych oraz mapowania procesów w firmie. Magister
politologii (Uniwersytet Gdański)
Szkoleniowiec i doradca biznesowy (ponad 1600 godzin szkoleniowych i ponad 700 doradczych,
w tym 280 godzin szkoleniowych w obszarze o podonej tematyce dla osób dorosłych
przeprowadzonych w ostatnich 24 miesiącach .
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały szkoleniowe w segregatorach będące uzupełnieniem treści prezentowanych w trakcie warsztatu, fotoprotokół - prezentacja zawierająca zdjęcia flipchartów wykorzystanych podczas szkolenia, zawierają one kluczowe pomysły, wypracowane metody działania oraz podsumowania zadań praktycznych realizowanych podczas zaję
Warunki uczestnictwa
Warunkiem niezbędnym do spełnienia przez uczestników, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu jest aktywność oraz obecność na szkoleniu.
Informacje dodatkowe
Z uwagi na zdalną formę szkolenia materiałami dla uczestników będzie prezentacja w formie elektronicznej oraz ćwiczenia wraz zopisem sposobu wykonywania.
Po zakończeniu usługi rozwojowej uczestnik otrzyma stosowne zaświadczenie i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia i certyfikatu jest uczestnictwo w conajmniej 80% oraz zaliczenie testu poprzez uzyskanieprzynajmniej 80% poprawnych odpowiedzi).
Informacje dodatkowe
1h szkolenia = 45min dydaktycznych. Przerwy nie są wliczane do czasu trwania szkolenia.
Link do szkolenia:
https://teams.live.com/meet/9460530551769?p=hSVqihKb9UNaK9rX0T
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa szkoleniowa realizowana w formie zdalnej będzie odbywała się w czasie rzeczywistym. Podczas usługi szkoleniowej będąwykorzystywane różne elementy: wykład, czat, ćwiczenia, testy, ankiety, udostępnianie ekranu, współdzielenie ekranu, dyskusje i inne.Warunki techniczne:
a) Rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa rozwojowa: Usługa szkoleniowa "Marketing wgospodarce cyfrowej" realizowana będzie zdalnie w czasie rzeczywistym przy wykorzystaniu aplikacji „TEAMS”.
b) Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Komputer(PC lub laptop) lub tablet lub telefon komórkowy: - Połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub4G / LTE)- Głośniki i mikrofon - wbudowany lub wtyk USB lub bezprzewodowy Bluetooth - Kamera internetowa lub kamera internetowaHD - wbudowana lub wtyczka USB lub kamera HD lub kamera HD z kartą przechwytywania wideo - Dwurdzeniowy procesor 2 GHz lubszybszy (zalecany 4- rdzeniowy) (i3 / i5 / i7 lub odpowiednik AMD) - 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB) - System operacyjny Windows 8(zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja) – dla PC lub laptopa
c) Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: - Stałe łącze internetowe oprędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD - 800kbps / 1.0Mbps (góra / dół) dla wysokiej jakości wideo - Wprzypadku widoku galerii / lub video HD 720p: 1,5 / 1,5 (góra / dół) - Odbieranie wideo HD 1080p wymaga 2,5 (w górę / w dół) -Przesyłanie wideo HD 1080p wymaga 3,0 (w górę / w dół) - Tylko do udostępniania ekranu (brak miniatury wideo): 50-75 - Doudostępniania ekranu z miniaturą wideo: 50-150 - W przypadku audio VoiP: 60-80 - W przypadku telefonu Zoom: 60-100
d) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: - Przeglądarka internetowa:Google Chrome, Firefox, lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji) - Bezpłatna aplikacja „TEAMS" - Programy z możliwościąodczytywania dokumentów „pdf”, „.doc”, „.xlsx”, ”.xls”, „.pptx”, „.
link do szkolenia:
https://teams.live.com/meet/9460530551769?p=hSVqihKb9UNaK9rX0T