Video marketing i tworzenie materiałów w Social Mediach - szkolenie
Video marketing i tworzenie materiałów w Social Mediach - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest właścicieli przedsiębiorstw oraz ich pracowników, którzy chcą podnieśc swoje umiejętności w zakresie tworzenia marki w mediach społecznościowych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji08-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia "Video marketing i tworzenie materiałów w Social Mediach - szkolenie" jest przygotowanie uczestników do samodzielnego promowania marki i jej produktów w kanałach społecznościowych z wykorzystywaniem treści video. Osiągniecie zakładanych efektów uczenia się pozwoli na opracowywania skutecznych oraz współgrających ze sobą treści publikowanych w Social Mediach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu tworzenia strategii marketingowej | Kryteria weryfikacji definiuje cele kampanii video w Social Mediach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa konkurencję | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji definiuje strukturę rynku i grupy odbiorców | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji omawia zasady poprawnego prezentowania treści w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu tworzenia treści wideo w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji omawia istotę tworzenia materiałów video i zdjęć w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji omawia zasady tworzenia skutecznych treści multimedialnych zamieszczanych w social mediach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji omawia techniki filmowania stosowane w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji omawia zasady tworzenia scenariusza i storyboardu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy kampanie video marketingową | Kryteria weryfikacji stosuje zasady budowania kampanii video | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji analizuje konkurencję i bada grupę docelową | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji tworzy scenariusze i storyboardy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Tworzenie treści video w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji stosuje zasady tworzenia treści zdjęć i video na potrzeby social mediów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji stosuje techniki filmowe i narracyjne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje wysoki poziom wizualny i estetyczny w projektowaniu treści video do publikacji w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Budowanie relacji wewnętrznych i zewnętrznych | Kryteria weryfikacji Rozwiązuje problemy i podejmuje decyzje w kontekście kreowania kampanii marketingowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Prezentuje wyniki prac z zachowaniem zasad komunikacji interpersonalnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji stosuje dobre praktyki przy publikacji postów w Social Mediach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa "Video marketing i tworzenie materiałów w Social Mediach - szkolenie" obejmujące zarówno teoretyczne jak i praktyczne aspekty zamieszania treści video w mediach społecznościowych.
1. Planowanie Strategii Video Marketingowej
- Definiowanie celów kampanii wideo.
- Badanie rynku i analiza konkurencji.
- Określanie docelowej grupy odbiorców.
2. Treści Wideo w mediach społecznościowych
- Zasady tworzenia skutecznych treści wideo.
- Praktyczne wskazówki dotyczące scenariusza i storyboardu.
- Omówienie technik filmowych i narracyjnych.
- scenariusze i storyboardy
3. Prezentacja sesji
- Prezentacja stworzonych materiałów wideo
- Poprawki treści
- Podsumowanie i wnioski
Walidacja - test
Dla lepszego przyswojenia programu szkoleń Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczne oraz przeprowadzony zostanie test sprawdzający wiedzę, którego ukończenie pozwoli Uczestnikom uzupełnienie i uporządkowanie dotychczasowej wiedzy.
Usługa prowadzona jest w formie wykładu, zajęć praktycznych oraz dyskusji otwartej z uczestnikami szkolenia.
Dodatkowe warunki przystąpienia do szkolenia - podstawowa znajomośc obsługi komputera.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (45 min). Przerwy zostały uwzględnione w harmonogramie, są wliczone do liczby godzin usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Planowanie Strategii Video Marketingowej | Prowadzący Maciej Janicki | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Treści Wideo w mediach społecznościowych | Prowadzący Maciej Janicki | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 przerwa | Prowadzący Maciej Janicki | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Prezentacja sesji | Prowadzący Maciej Janicki | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 300,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto230,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto230,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Janicki
videomarketingu, absolwent kulturoznawstwa, specjalność́ filmoznawstwo UJ w Krakowie. Jest
filmowcem, dokumentalistą. Dotychczas zrealizował: warsztaty z filmu dokumentalnego w Zespole
Szkolno-Przedszkolnym w Purdzie w 2014 r., film dokumentalny pt. "Mieszkańcy". W 2015 r.
prowadził warsztaty filmowe w Gminnym Ośrodku Kultury w Łukcie oraz warsztaty fotocastu: w
Kruklankach, Boćwince, Żywkach, Brożówce, Jeziorowskich. W 2016 r. prowadził warsztaty filmu
dokumentalnego dla Fundacji Tańca i Sztuki Artoffnia w Olsztynie oraz warsztaty z fotocastu w
szkole w Purdzie (efekt - film stworzony metoda fotocastu - „Szkoła w Purdzie dawniej, szkoła dziś́”).
W 2017 wspólnie z dziećmi stworzyli horror „Straszny film w Purdzie”. W 2018 r. prowadził warsztaty
filmowe w MBP w Szczytnie, której efektem jest film dokumentalny „Mazurskie historię". Prowadził
warsztaty filmowe dla młodzieży w bibliotece multimedialnej "Planeta 11" w Olsztynie, których
efektem był film „Patriotyzm". W 2019 r. prowadził warsztaty vlogowe w LO I w Olsztynie. Projekt
polegał na realizacji trzech (Vlog:JA, Vlog:SZKOŁA, Vlog:MIEJSCE.) Vlogów z młodzieżą z I LO w
Olsztynie. W 2020 r. z Centrum Polsko-Francuskiego prowadził warsztaty filmowe dla nauczycieli z
całej Europy. Od 2023 roku prowadził warsztaty dla firm z zakresu video marketingu. Obecnie
specjalizuje się w video marketingu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci prezentacji i skryptów zostaną udostępnione dla uczestników podczas usługi oraz po jej realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem skorzystania z usługi jest bezpośredni zapis na usługę za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych oraz
wypełnienie ankiety oceniającej usługę rozwojową.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi