Profil osobowości - współpraca oparta na zrozumieniu siebie i innych. Zielona kultura organizacyjna - Zielone Kompetencje.
Profil osobowości - współpraca oparta na zrozumieniu siebie i innych. Zielona kultura organizacyjna - Zielone Kompetencje.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
"Profil osobowości - współpraca oparta na zrozumieniu siebie i innych. Zielona kultura organizacyjna - Zielone Kompetencje." to warsztatowe szkolenie dla pracowników, menadżerów i kierowników z branży szczególnie związanych z zielonymi innowacjami - w tym transportu, energetyki, kurierskiej, turystyki - którzy chcą poznać narzędzia i techniki skutecznej komunikacji w grupie i z klientem oraz budowania proekologicznej kultury organizacyjnej.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Profil osobowości - współpraca oparta na zrozumieniu siebie i innych. Zielona kultura organizacyjna - Zielone Kompetencje." przygotowuje uczestnika do podniesienia poziomu współpracy w zespole, jakości obsługi klienta oraz wprowadzenia proekologicznych rozwiązań na poziomie organizacji poprzez zastosowanie technik zgodnych z matrycą zachowań D-I-S-K. Zdobyte umiejętności pozwolą polepszyć komunikację, ograniczyć zużycie zasobów i podniosą świadomość ekologiczną uczestników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia jego uczestnik zna matrycę D-I-S-K i jej zastosowanie w organizacji. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje główne typy zachowania: dominujący, inicjatywny, stały, korygujący. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje właściwe typy zachowania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje zasady budowy diagramu zachowania z podziałem na podstawowe grupy oraz przygotowuje ich analizę. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Poznaje swoje osobiste predyspozycje wynikające z profilu osobowości. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia po jego ukończeniu ma wyższe kompetencje komunikacyjne oparte na wykorzystywaniu wiedzy z zakresu D-I-S-K. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje obszary kompetencji w kontekście komunikacji z różnymi typami osobowości. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Wdraża skuteczną technikę komunikacji dopasowaną do indywidualnego typu zachowania kontrahenta czy współpracownika. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje oczekiwania współpracowników oraz kontrahentów/ klientów dostosowując się do nich. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Poddaje refleksji i ocenia jak jego zachowanie wpływa na innych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy strategie współpracy z otoczeniem swoim i organizacji w oparciu o wiedzę z zakresu profili osobowości. | Kryteria weryfikacji Dokonuje oceny i interpretuje 4 typy zachowań - ocena, obawy, pragnienia, źródła motywacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Zna sposoby dostosowywania zadań i komunikowania ich względem różnych typów. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Planuje swój dalszy rozwój zawodowy i osobisty w oparciu o wiedzę zdobytą podczas szkolenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia po jego ukończeniu wybiera optymalne dla środowiska metody komunikacji do typu osobowości nadawcy komunikatu. | Kryteria weryfikacji Ocenia trafność metod komunikacji w oparciu o typy osobowości. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Wybiera metody komunikacji ukierunkowane na ograniczanie zużycia zasobów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Poddaje refleksji swój styl komunikacji i komunikuje go pozostałym członkom zespołu w celu ograniczenia zużycia zasobów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Tworzy przestrzeń komunikacyjną dla swojego zespołu umożliwiającą dzielenie się spostrzeżeniami i oddolne wprowadzanie proekologicznych zmian. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia po jego ukończeniu ma świadomość wpływu jego pracy na środowisko. | Kryteria weryfikacji Krytycznie ocenia praktyki w swojej pracy w perspektywie wykorzystania zasobów i aktywnie wprowadza bardziej ekologiczne rozwiązania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji W pracy wyznacza swojemu zespołowi kierunki rozwoju i rozwiązania ograniczające zużycie zasobów. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje korzyści dla środowiska płynące z pracy zdalnej i hybrydowej i poddaje refleksji pracę swojego zespołu w perspektywie doskonalenia tych modeli pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa "Profil osobowości - współpraca oparta na zrozumieniu siebie i innych. Zrównoważony rozwój - Zielone Kompetencje." oferuje uczestnikom kompleksowe poznanie metodologii D-I-S-K, zapewnia przestrzeń do warsztatowego sprawdzenia nowo-nabytych kompetencji, w tym kompetencji budujących świadomość zrównoważonego rozwoju i pozwala holistycznie spojrzeć na siebie i środowisko, zarówno w perspektywie życia zawodowego, jak i prywatnego.
Jeżeli cenisz sobie pracę w zespole i zależy Ci na zrównoważonym rozwoju - to dwudniowe szkolenie jest dla Ciebie!
Wiedza z zakresu psychologii społecznej i budowania proekologicznej kultury organizacyjnej zdobyta podczas szkolenia skutecznie przełoży się na stosowanie odpowiedniej komunikacji przez osoby na różnych stanowiskach, budowanie kultury organizacyjnej sfokusowanej na wykorzystaniu zielonego potencjału pracowników oraz pozwoli ograniczyć zużycie zasobów.
Dzień I
1. Omówienie agendy szkolenia oraz zasad szkolenia. Pre-test sprawdzający wiedzę.
Moduł I - Integracja.
2. Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie uczestników, trenera oraz harmonogramu.
3. Kontrakt z uczestnikami i sprecyzowanie potrzeb indywidualnych, zasad. Zapoznanie się z podręcznikiem Uczestnika.
4. Gra integracyjna.
5. Teoria profilu osobowości oraz omówienie modelu Marstona (wykład).
6. Kultura organizacyjna - czym jest i jak się objawia? (wykład).
Moduł II - Diagnoza.
1. Profil zachowania – narzędzia autodiagnozy (wykład).
2. Omówienie wskazań testu. Zapoznanie się z indywidualnym profilem osobowości (dyskusja moderowana).
3. Sporządzenie diagramów: wewnętrznego, zewnętrznego i zintegrowanego, omówienie diagramów, przygotowanie do pracy na poziomami interpretacji (warsztat).
4. Prezentacja własnych profili oraz omówienie w grupie wyników pracy (dyskusja moderowana).
5. Zasady zrozumienia różnych typów zachowań (wykład).
Dzień II
Moduł III – Model zachowań D-I-S-K.
1. Rozwijanie strategii sukcesu – interpretacja wyników testu. Praca nad określeniem 13 poziomów interpretacji wyników testu oraz określenie zgodności wyników z własnymi doświadczeniami (dyskusja moderowana).
2. Cztery typy osobowości a nastawienie proekologiczne w pracy - jak wzmacniać zielone kompetencje przedstawicielów różnych typów i opracowywać strategię wdrażania nowych zielonych rozwiązań w zróżnicowanym zespole? (wykład+dyskusja)
3. Plan działania – mapowanie słabych stron oraz zrozumienie ich oddziaływania na efektywność w pracy (wykład).
4. Praca zdalna jako szansa dla zespołu i planety - typy osobowości jako pracownicy zdalni i hybrydowi (dyskusja moderowana).
5. Omówienie czterech typów zachowań wg. modelu D-I-S-K - cele, obawy, pragnienia, źródła motywacji (wykład).
6. Proekologiczne rozwiązania komunikacyjne - czyli czemu nie wysyłać typowi Dominującemu pisma i nie dzwonić do typu Stałego w poniedziałek rano. (warsztat)
Moduł IV - Podsumowanie szkolenia, walidacja
1. Ćwiczenia weryfikujące.
2. Wypełnienie post-testu przez uczestników szkolenia, walidacja.
3. Podsumowanie - profile osobowości D-I-S-K a kultura zielonej organizacji (dyskusja moderowana).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Omówienie agendy szkolenia oraz zasad szkolenia. Pre-test sprawdzający wiedzę. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie uczestników, trenera oraz harmonogramu. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 08:35 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Kontrakt z uczestnikami i sprecyzowanie potrzeb indywidualnych, zasad. Zapoznanie się z podręcznikiem Uczestnika. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:35 | Godzina zakończenia 09:05 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Gra integracyjna. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:05 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Teoria profilu osobowości oraz omówienie modelu Marstona. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Kultura organizacyjna - czym jest i jak się objawia? | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Profil zachowania – narzędzia autodiagnozy | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Omówienie wskazań testu. Zapoznanie się z indywidualnym profilem osobowości. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Sporządzenie diagramów: wewnętrznego, zewnętrznego i zintegrowanego, omówienie diagramów, przygotowanie do pracy na poziomami interpretacji. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Prezentacja własnych profili oraz omówienie w grupie wyników pracy. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Zasady zrozumienia różnych typów zachowań. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Rozwijanie strategii sukcesu – interpretacja wyników testu. Praca nad określeniem 13 poziomów interpretacji wyników testu oraz określenie zgodności wyników z własnymi doświadczeniami. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Typy osobowości a nastawienie proekologiczne - jak wzmacniać zielone kompetencje przedstawicielów różnych typów i opracowywać strategię wdrażania nowych zielonych rozwiązań w zróżnicowanym zespole? | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Plan działania – mapowanie słabych stron oraz zrozumienie ich oddziaływania na efektywność w pracy. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Praca zdalna jako szansa dla zespołu i planety - typy osobowości jako pracownicy zdalni i hybrydowi. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Omówienie czterech typów zachowań wg. modelu D-I-S-K - cele, obawy, pragnienia, źródła motywacji. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Proekologiczne rozwiązania komunikacyjne - czyli czemu nie wysyłać typowi Dominującemu pisma i nie dzwonić do typu Stałego w poniedziałek rano. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Ćwiczenia weryfikujące. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Wypełnienie post-testu przez uczestników szkolenia, walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Podsumowanie - profile osobowości D-I-S-K a kultura zielonej organizacji. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 198,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto199,88 PLN
- Koszt osobogodziny netto162,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Meller
Od 5 lat pracuje na własny rachunek w branży rekrutacji i szkoleń. Specjalizuje się w zagadnieniach obsługi Klienta, sprzedaży, budowaniem zespołów i zarządzaniem zespołami, komunikacji w firmie. To w tych obszarach doradza i szkoli organizacje, z którymi pracuje. Drugą specjalizacją jest rekrutacja kadry wykwalifikowanej. Głównie są to: Pracownicy administracyjni, obsługi klienta, handlowcy, menadżerowie, specjaliści. W myśl zasady, że największym kapitałem w firmie jest jej kadra pracownicza. Certyfikowany trener persolog® w dwóch zagadnieniach: Profil osobowości, Profil stresu. Z wykształcenia wyższego socjolog, skończył szkołę podyplomową z Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz BHP. Certyfikowany trener z tematyki dynamika stresu, profile osobowościowe, zarzadzanie czasem. Ukończył Akademie Managera, w trakcie studiów MBA z zakresu Zarządzania Przedsiębiorstwami. W ostatnich 24 miesiącach przeprowadził 360h szkoleń z zakresu stresu, profili osobowościowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje notatnik i podręcznik.
Przewidziane są przerwy dla uczestników szkolenia i trenera wg potrzeb grupy.
Wskazane godziny trwania usługi to godziny zegarowe.
____
W cenę szkolenia wliczona jest cena walidacji.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi