HoReCa w HARMOnii. Żyj zgodnie z zasadą HARMOnii: Harmonia, Aktywność, Relaks, Motywacja, Odpoczynek, Nadzieja, Inspiracja, równocześnie unikając pułapek wypalenia zawodowego. Tajniki pracy bez wypalenia – szkolenie.
HoReCa w HARMOnii. Żyj zgodnie z zasadą HARMOnii: Harmonia, Aktywność, Relaks, Motywacja, Odpoczynek, Nadzieja, Inspiracja, równocześnie unikając pułapek wypalenia zawodowego. Tajniki pracy bez wypalenia – szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Turystyka i hotelarstwo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa szkolenia skierowana jest do pracowników i kadry zarządzającej z sektora hotelarsko-restauracyjnego, którzy codziennie stykają się z intensywnym tempem pracy, wymaganiami klientów oraz presją czasu. Obejmuje to kelnerów, kucharzy, recepcjonistów, managerów restauracji i hoteli, oraz inny personel odpowiedzialny za obsługę gości. Uczestnicy szkolenia to osoby, które chcą pogłębić swoją wiedzę na temat zarządzania stresem i zapobiegania wypaleniu zawodowemu, aby lepiej radzić sobie w wymagających sytuacjach zawodowych. Szkolenie skupia się na dostarczeniu praktycznych narzędzi i strategii, które pomogą uczestnikom utrzymać zdrowy balans pomiędzy pracą a życiem osobistym oraz efektywnie zarządzać stresem i wypaleniem zawodowym.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji08-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "HoReCa w HARMOnii. Żyj zgodnie z zasadą HARMOnii: Harmonia, Aktywność, Relaks, Motywacja, Odpoczynek, Nadzieja, Inspiracja, równocześnie unikając pułapek wypalenia zawodowego. Tajniki pracy bez wypalenia – szkolenie" przygotowuje uczestników do samodzielnego identyfikowania i zarządzania czynnikami stresowymi, stosowania praktycznych technik relaksacyjnych, budowania harmonijnych relacji w zespole oraz utrzymywania zdrowego balansu między pracą a życiem osobistym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kształtuje świadomość własnych reakcji emocjonalnych i fizycznych na stres. | Kryteria weryfikacji Rozwija umiejętność samodzielnego monitorowania i regulowania poziomu stresu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opracowuje spersonalizowane strategie radzenia sobie ze stresem, uwzględniające indywidualne preferencje i potrzeby, aby efektywnie przeciwdziałać negatywnym skutkom stresu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i efektywnie zarządza różnorodnymi czynnikami stresowymi, takimi jak duże obciążenie pracą, napięte sytuacje oraz wymagania klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Aktywnie zapobiega wypaleniu zawodowemu poprzez budowanie i pielęgnowanie zdrowych relacji interpersonalnych w zespole pracy oraz świadome dbanie o równowagę między życiem zawodowym a osobistym. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje kluczowe obszary stresu w pracy hotelarsko-restauracyjnej i podejmuje działania zapobiegawcze w celu minimalizacji negatywnych skutków. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje techniki planowania czasu i organizacji pracy w celu zwiększenia efektywności działania i zmniejszenia stresu związanego z nadmiarem obowiązków. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Doskonali umiejętności komunikacyjne w sytuacjach stresowych, umożliwiając skuteczne rozwiązywanie konfliktów oraz budowanie pozytywnych interakcji z klientami/gośćmi i współpracownikami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Doskonali umiejętności radzenia sobie ze stresem w sytuacjach kryzysowych, umożliwiając szybką i skuteczną reakcję na nieprzewidziane sytuacje w miejscu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Buduje pozytywną atmosferę w miejscu pracy poprzez aktywne wspieranie harmonijnych relacji między pracownikami, promowanie wzajemnego wsparcia oraz tworzenie przyjaznego i sprzyjającego rozwojowi środowiska pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje różnorodne i dostosowane do sytuacji techniki radzenia sobie ze stresem, w tym techniki oddechowe, mindfulness oraz metody relaksacyjne, aby skutecznie zmniejszać napięcie i stres w praktycznych sytuacjach zawodowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program ramowy szkolenia odpowiada na potrzeby związane z utrzymaniem i wzmocnieniem wiedzy uczestników w obszarze zarządzania stresem, prewencji wypalenia zawodowego, stosowania technik relaksacyjnych oraz budowania harmonijnych relacji i pozytywnej atmosfery w miejscu pracy. Program szkolenia przewiduje prace w parach i w grupach kilku osobowych w zależności od ćwiczenia, a także pracę indywidualną.
* 1 godzina dydaktyczna = 1 godzina zegarowa
* Zaplanowane przerwy wyliczają się w czas trwania szkolenia
Dzień 1: Zarządzanie Stresem w Branży HoReCa
1. Wprowadzenie do tematu. Wpływ stresu na pracę w branży HoReCa:
2. Zrozumienie stresu:
- definicja i znaczenie stresu w pracy – sektor HoReCa;
- fazy stresu - reakcje organizmu na różne etapy;
- kategoryzacja rodzajów stresu - pozytywny vs. negatywny, krótkotrwały vs. chroniczny.
3. Sposoby na stres:
- indywidualne strategie radzenia sobie ze stresem;
- analiza skutków emocjonalnych i fizycznych stresu w pracy;
- konsekwencje długotrwałego narażenia na stres.
4. Techniki zarządzania stresem:
- skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem w pracy.
- praktyczne warsztaty - implementacja strategii zarządzania stresem w codziennej pracy.
5. Budowanie harmonii w pracy:
- tworzenie równowagi między pracą a życiem osobistym;
- utrzymywanie pozytywnej atmosfery pracy;
- ćwiczenia praktyczne: rozwijanie umiejętności zapobiegania wypaleniu zawodowemu.
Dzień 2: Profilaktyka i zarządzanie wypaleniem zawodowym
1. Wypalenie zawodowe – diagnoza i symptomy:
- definicja wypalenia zawodowego
- rozpoznawanie objawów wypalenia zawodowego.
2. Czynniki wpływające na wypalenie zawodowe w zespole:
- indywidualne, interpersonalne i organizacyjne czynniki wpływające na wypalenie zawodowe;
- zrozumienie dynamiki zespołu w kontekście wypalenia zawodowego
3. Profilaktyka wypalenia zawodowego:
- rozwijanie umiejętności zapobiegania wypaleniu zawodowemu
- skuteczne strategie radzenia sobie z codziennym stresem w pracy.
4. Techniki relaksacyjne – profilaktyka wypalenia zawodowego:
- praktyczne nauki technik relaksacyjnych;
- integracja technik w codzienne życie zawodowe w branży HoReCa
5. Podsumowanie szkolenia i walidacja efektów szkolenia się.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Moduł I | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Moduł II | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Przerwa obiadowa | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Moduł III | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Moduł IV | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Moduł I | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Moduł II | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa obiadowa | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Moduł III | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Moduł IV - walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 013,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 450,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto188,34 PLN
- Koszt osobogodziny netto153,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Edyta Budzińska-Musiał
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują: skrypt szkoleniowy, prezentację multimedialną, indywidualne długopisy, kartki, markery i inne jednorazowe pomoce dydaktyczne a także certyfikat ukończenia szkolenia oraz materiały niezbędne do przeprowadzenia gier/testów/ćwiczeń dydaktycznych podczas szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być pełnoletni.
Organizator może odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa 6 osób.
Informacje dodatkowe
* 1 godzina dydaktyczna = 1 godzina zegarowa
Uczestnik po zakończeniu usługi otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat
W trakcie szkolenia zachowane będą środki ostrożności i bezpieczeństwa uczestników szkolenia.
Realizujemy usługi szkoleniowe również w formie zamkniętej – dedykowanej, wówczas program i warunki organizacyjne (termin, miejsce) ustalamy wspólne z Klientem. Pracujemy stacjonarnie oraz zdalnie.
Dla uczestników z dofinansowaniem min. 70% kwoty szkolenia - stawka „zw” – „§ 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień”
Zapraszamy do kontaktu, w celu ustalenia formy szkolenia i sposobu pracy: tel. 508643155 71 lub 71 877 75 25 justyna.wania@activemed.pl
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi