Trendy w Social Mediach 2024/5
Trendy w Social Mediach 2024/5
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
- Specjaliści ds. marketingu,
- Managerowie i właściciele małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP),
- Specjaliści ds. PR i komunikacji,
- Kreatywni twórcy treści,
- Osoby zajmujące się handlem elektronicznym (e-commerce),
- Specjaliści ds. HR i rekrutacji,
- Studenci i osoby rozpoczynające karierę w marketingu i mediach społecznościowych,
- Influencerzy i osoby budujące swoją markę osobistą.
Usługa adresowana również dla uczestników Projektu Kierunek- Rozwój
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji21-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik poznaje znaczenie i wykorzystanie trendów w Social Media w 2024 roku oraz umie skutecznie wykorzystać narzędzia do poszukiwania i implementacji tych trendów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje trend i wymienia aktualne trendy w Social Media. | Kryteria weryfikacji Uczestnik w ćwiczeniu praktycznym identyfikuje trendy za pomocą narzędzi do poszukiwania trendów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje ogólne trendy w marketingu oraz specyficzne trendy na platformach takich jak Instagram, TikTok, LinkedIn itp. | Kryteria weryfikacji Uczestnik w prezentacji grupowej przedstawia przykłady najnowszych trendów na różnych platformach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik umie wykorzystać trendy w praktyce, rozumie algorytmy Social Media. | Kryteria weryfikacji Uczestnik w ćwiczeniu praktycznym tworzy plan marketingowy uwzględniający najnowsze trendy i algorytmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1. Wprowadzenie do SM
-Znaczenie Social Media w marketingu
-Najpopularniejsze platformy Social Media
-Środowisko Social Media 2024
Moduł 2. Wprowadzenie do trendów
-Definicja trendu
-Trendy w Social Media
-Poszukiwanie i weryfikacja trendów
-Przegląd narzędzi do poszukiwania trendów
Moduł 3. Trendy w SM
-Ogólne trendy w marketingu na 2024
-Trendy w tworzeniu treści
-Trendy na Instagramie
-Trendy na Pinterest
-Trendy na Tik Toku
-Trendy na LinkedIn
-Trendy na Facebooku
Moduł 4. Wykorzystywanie trendów SM w praktyce
-Sposoby wykorzystania i implementacji
-Algorytmy Social Media
-Inne trendy w platformach Social Media
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Trendy w Social Mediach 2024/5 | Prowadzący Trener Training House | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto225,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto225,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener Training House
Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu. Z sukcesem od paru lat tak w życiu zawodowym i jak i prywatnym implementuje rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Wdraża je w swojej agencji reklamowej jak i u swoich Klientów – głównie w zakresie szeroko pojętych działań marketingowych.
Z marketingiem związana od 12 lat, od 7 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 4000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska oraz IT media. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Szkoli głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience, a od ponad dwóch lat generatywnej AI.
Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutnicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały w formie skryptu opracowanego przez prowadzącego
- notatnik i długopis
- wyżywienie (przerwa kawowa i obiadowa)
Na zakończenie usługi każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek- Rozwój.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi