Akademia Menadżera HR - Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
Akademia Menadżera HR - Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią:
1) Pracownicy lub menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, odpowiedzialni za politykę personalną Przedsiębiorcy;
2) Pracownicy lub menadżerowie lub kandydaci na menadżerów odpowiedzialni za zarządzanie zasobami ludzkimi Przedsiębiorcy. - Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji23-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Akademia Menadżera HR - Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową" ma na celu rozwój umiejętności i wiedzy uczestników w zakresie efektywnego zarządzania pracą zdalną i hybrydową. Głównym celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych narzędzi i strategii zarządzania pracą zdalną i hybrydową oraz zaprezentowanie najlepszych praktyk, które pomogą im skutecznie zarządzać zespołami rozproszonymi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje odpowiednie zapisy Kodeksu Pracy regulujące zasady organizacji pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Poprawność zrozumienia i interpretacji zapisów Kodeksu Pracy dotyczących pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe / ogólnodostępne oraz dedykowane rozwiązania technologiczne umożliwiające pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji Zdolność do identyfikowania różnych narzędzi technologicznych oraz ich zastosowań w kontekście pracy zdalnej i hybrydowe | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe potrzeby oraz korzyści dla pracowników wynikające z pracy zdalnej, jak również z wdrożenia elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Umiejętność identyfikacji potrzeb i korzyści wynikających z pracy zdalnej oraz elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Opisuje typowe trudności (w tym: problemy z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem, wypalenie zawodowe, itp.) | Kryteria weryfikacji Zrozumienie i opis typowych trudności występujących w pracy zdalnej i elastycznym czasie pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wskazuje czynniki, o jakie należy zadbać, aby kształtować zaangażowanie pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji Umiejętność identyfikacji kluczowych czynników wpływających na zaangażowanie pracowników w pracy zdalnej i elastycznym czasie pracy. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Organizuje działania zespołów wykorzystując pracę zdalną / hybrydową oraz elastyczny czas pracy. | Kryteria weryfikacji Zdolność do efektywnego planowania i organizacji pracy zespołowej w kontekście różnych form pracy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Skutecznie wdraża rozwiązania zapewniające sprawną komunikację i podział / delegowanie zadań. | Kryteria weryfikacji Efektywność zastosowanych rozwiązań w poprawie komunikacji i zarządzania zadaniami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wdraża do organizacji odpowiednie rozwiązania technologiczne umożliwiające efektywną pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji Skuteczność wdrożenia narzędzi technologicznych wspierających pracę zdalną i hybrydową. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Opracowuje i wdraża akceptowane i wspierane przez wszystkich zainteresowanych rozwiązania, pozwalające na skuteczny monitoring efektywności pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Opracowanie i wdrożenie systemów monitorowania wydajności i efektywności pracy zdalnej oraz elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Pomaga kadrze menedżerskiej w unikaniu mikrozarządzania i ograniczaniu swobody działania pracowników. | Kryteria weryfikacji Skuteczność pomocy w unikaniu mikrozarządzania oraz wspieraniu swobody działania pracowników. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Przygotowuje i wdraża systemowe rozwiązania zapobiegające wypaleniu zawodowemu i pogorszeniu jakości życia pracowników. | Kryteria weryfikacji Skuteczność opracowanych i wdrożonych rozwiązań w zapobieganiu wypaleniu zawodowemu i poprawie jakości życia pracowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Skutecznie wspiera kadrę menedżerską w radzeniu sobie z typowymi trudnościami oraz w budowaniu zaangażowania pracowników. | Kryteria weryfikacji Skuteczność wsparcia udzielanego kadrze menedżerskiej w radzeniu sobie z trudnościami i budowaniu zaangażowania pracowników. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Omawia z pracownikami i kadrą menedżerską indywidualne przypadki związane z wykorzystaniem pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy, itp. | Kryteria weryfikacji Umiejętność efektywnej komunikacji i analizy indywidualnych przypadków związanych z pracą zdalną i elastycznym czasem pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wypracowuje z nimi optymalne rozwiązania w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Skuteczność w wypracowywaniu optymalnych rozwiązań wraz z pracownikami i kadrą menedżerską. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Metodologia podczas szkolenia:
Stosujemy zasadę 80:20
- 20% mini-wykładów służących jako wprowadzenie do poszczególnych bloków tematycznych
- 80% praktycznych warsztatów, a podczas nich:
- ćwiczenia indywidualne (np. związane ze zmianą postawy)
- odgrywanie ról, metody Dramy (np. rozmowa z podwładnym)
- praca w grupach (np. wypracowanie rozwiązań, najlepsze praktyki)
- testy
- gry
Ramowy program szkolenia:
Moduł 1: Wstęp i pre-test wiedzy
- Wprowadzenie do szkolenia
- Zebranie oczekiwań uczestników szkolenia
- Pre-test wiedzy na temat pracy zdalnej i hybrydowej
Moduł 2: Podstawy prawne pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy
- Przegląd odpowiednich zapisów Kodeksu Pracy
- Dyskusja na temat obowiązujących przepisów i ich wpływu na organizację pracy
Moduł 3: Technologie wspierające pracę zdalną i hybrydową
- Przedstawienie podstawowych oraz dedykowanych narzędzi technologicznych
- Warsztaty: Praktyczne zastosowanie narzędzi wspierających pracę zdalną
Moduł 4: Identyfikacja potrzeb i korzyści dla pracowników
- Dyskusja na temat korzyści i potrzeb pracowników wynikających z pracy zdalnej
- Ćwiczenia grupowe: Analiza przypadków
Moduł 5: Trudności związane z pracą zdalną i hybrydową
- Omówienie typowych trudności (w tym wypalenie zawodowe, problemy z identyfikacją z firmą / zespołem)
- Metody przeciwdziałania i strategie eliminacji problemów
Moduł 6: Organizacja i zarządzanie zespołami zdalnymi i hybrydowymi
- Skuteczne metody organizacji pracy zdalnej i hybrydowej
- Ćwiczenie praktyczne: Planowanie i delegowanie zadań
Moduł 7: Komunikacja i monitoring w pracy zdalnej
- Narzędzia i techniki zapewniające efektywną komunikację w pracy zdalnej / hybrydowej
- Warsztaty: Implementacja systemów monitorowania efektywności pracy
Moduł 8: Zarządzanie zaangażowaniem i well-being pracowników
- Strategie budowania zaangażowania w zespole rozproszonym
- Prezentacja i dyskusja najlepszych praktyk dotyczących well-being
Moduł 9: Podsumowanie szkolenia, test teoretyczny i zakończenie szkolenia
- Post-test wiedzy, porównanie wyników z pre-testem
- Podsumowanie szkolenia, dyskusja na temat implementacji wiedzy w praktyce
- Sesja Q&A
- Rozdanie certyfikatów ukończenia szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Moduł 1: Wstęp i pre-test wiedzy | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Moduł 2: Podstawy prawne pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Moduł 3: Technologie wspierające pracę zdalną i hybrydową | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Moduł 4: Identyfikacja potrzeb i korzyści dla pracowników | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Moduł 5: Trudności związane z pracą zdalną i hybrydową cz.1 | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Moduł 6: Trudności związane z pracą zdalną i hybrydową cz.2 | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Moduł 7: Organizacja i zarządzanie zespołami zdalnymi i hybrydowymi | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Moduł 8: Komunikacja i monitoring w pracy zdalnej cz. 1 | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Moduł 9: Komunikacja i monitoring w pracy zdalnej cz. 2 | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Moduł 10: Zarządzanie zaangażowaniem i well-being pracowników cz. 1 | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Moduł 11: Zarządzanie zaangażowaniem i well-being pracowników cz. 2 | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Moduł 12: Podsumowanie szkolenia, test teoretyczny i zakończenie szkolenia | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Maziarz-Lipka
W szkoleniach, które osobiście przeprowadziła, brało udział – lekko licząc – 28 tys. osób. Z wykształcenia psycholog, z zawodu praktyk. Certyfikowana trenerka dramy (Drama Way), konsultantka testu MTQ48 (badającego Siłę i Odporność psychiczną). Ukończyła także podyplomowe studia „Zarządzanie projektami” (WSB Wrocław) oraz kurs Moderatora Design Thinking.
Autorka wielu narzędzi / gier szkoleniowych wspierających rozwój kompetencji menedżerskich (np. karty merytoryczne „Jeden menedżer, wiele ról” oraz „Delegowanie w 7 krokach”).
Wspiera w rozwijaniu kompetencji menedżerów i specjalistów zarówno w korporacjach jak i MŚP.
Programy rozwojowe realizowała dla wielu wiodących w swoich branżach firm / instytucji – m.in. dla GK ENEA, Capgemini Polska Sp. z o.o., GK Eurocash, Mondelēz International, NOKIA, Diehl Controls Polska Sp. z o.o., ZF CV Systems Poland Sp. z o.o., Limango Polska Sp. z o.o., SGB-Bank S.A., Linux Polska Sp. z o.o., Fantasyexpo Sp. z o.o., Santader Bank Polska Sp. z o.o., Schaeffler Polska, ING Bank Śląski SA, Tauron, Bibby Financial Services Sp. z .o.o.
W ciągu ostatnich dwóch lat zrealizowała ponad 120 godzin szkoleń menedżerskich(w tym także z zakresu zarządzania pracą zdalną i hybrydową), m.in. dla Grupy Eurocash SA (3 edycje szkoleń menedżerskich), NOKIA Kraków, Mondelēz International, Grupy Kapitałowej ENEA, PGNiG).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Każdy uczestnik otrzymuje podręcznik szkoleniowy / workbook w wersji drukowanej oraz elektronicznej (*.pdf).
- Uczestnicy otrzymują także dostęp do e-pigułek wiedzy.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z podatku VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia z ukończenia szkolenia jest obecność min 80% czasu trwania usługi przez każdego uczestnika.
Usługa liczona jest w godzinach dydaktycznych. 1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych.
Przerwy nie są wliczane do czasu trwania usługi.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami