Usługa szkoleniowa: KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO CZ.2 - stacjonarna
Usługa szkoleniowa: KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO CZ.2 - stacjonarna
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Wsparcie dla osób dorosłych, wsparcie dla pracodawców i ich pracowników.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji07-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotuje uczestnika do porozumiewania się w języku angielskim w życiu codziennym i w pracy. Celem usługi jest rozwinięcie umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej w języku angielskim.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik:Potrafi prowadzić rozmowy na temat ostatnich wakacji, opisując swoje doświadczenia. Nazywa czynności przedstawione na fotografiach, używając odpowiednich czasowników w czasie przeszłym. Opowiada o swoich ulubionych rodzajach wakacji, rozwijając umiejętność narracji. Wyszukuje określone informacje w tekstach słuchanych, doskonaląc umiejętność rozumienia ze słuchu. Rozumie teksty czytane i potrafi odpowiedzieć na pytania dotyczące nowego słownictwa (czasowniki z przyimkami). Nazywa czynności w czasie przeszłym i stosuje zasady tworzenia form przeszłych czasowników regularnych. Opisuje różne wydarzenia z przeszłości, używając czasowników nieregularnych w czasie Past Simple. Odgrywa mini dialogi, wyrażając i uzasadniając swoje opinie. Prowadzi rozmowy na temat czynności wykonywanych w danej chwili, używając czasu Present Continuous. Opisuje zdjęcia i obrazki oraz stosuje przyimki czasu. Stosuje słownictwo związane ze zdrowiem i rozmawia o udzielaniu rad, używając konstrukcji should/shouldn't. Tworzy pytania z zastosowaniem czasowników modalnych. Uczestnik pyta i podaje informacje o preferencjach, stosując formy ‘want and would like’. Tworzy zdania z zastosowaniem wyrażeń czasownikowych oraz używa czasu Present Perfect (ever, never). Rozumie teksty czytane i słuchane oraz krótkie filmy. | Kryteria weryfikacji SŁUCHANIEUczestnik rozróżnia poznane mu słowa, rozumie treści zawarte w krótkich filmach. Uczestnik wyszukuje określone określone informacje w nagraniu oraz rozumie tekst słuchany z wykorzystaniem różnych źródeł. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji PISANIEUczestnik tworzy zdania z zastosowaniem wybranych czasów oraz okresów warunkowych. Stosuje właściwe formy gramatyczne oraz wykorzystuje poznane słownictwo w opisach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji CZYTANIEUczestnik rozumie tekst czytany oraz potrafi wyszukać określone informacje i określić kontekst wypowiedzi. Uczestnik komunikuje się na podstawie przeczytanych informacji. Uczestnik czyta tekst zachowując właściwą wymowę słów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji SAMODZIELNE WYPOWIADANIE SIĘ IPOROZUMIEWANIE Uczestnik udziela odpowiedzi na pytania do filmów, wyraża i uzasadnia opinię na dany temat, stosuje poznane słownictwo. Uczestnik samodzielnie tworzy wypowiedź ustną na temat: swoich ulubionych rodzajach wakacji, rozwijając umiejętność narracji; wydarzeń z przeszłości; smakach i wrażeniach kulinarnych; czynnościach wykonywanych w danej chwili. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Subject: A different word –czas przeszły
• rozmowa na temat ostatnich wakacji
• nazywanie czynności przedstawionych na fotografiach
• opowiadanie o ulubionych rodzajach wakacji
• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
Subject: Video lesson – praca na podstawie materiału wizualnego
Verbs + prepositions
• rozumienie tekstu czytanego
• nowe słownictwo (Verbs + prepositions)
• odpowiadanie na pytania z quizu dotyczące nowego słownictwa
• uzupełnianie kart pracy
Subject: Past Simple – Czas Przeszły, czasowniki regularne
• nazywanie czynności w czasie przeszłym – zasady tworzenia czasu przeszłego
• rozumienie tekstu czytanego – wyszukiwanie określonych informacji
• ćwiczenia z czasownikami regularnymi w czasie Past Simple
• tworzenie przeczeń stosując czas przeszły Past Simple
Subject: Past Simple- Czasowniki Nieregularne
• opisywanie różnych wydarzeń z przeszłości
• odgrywanie minidialogów – wyrażanie i uzasadnianie opinii na temat różnych wydarzeń i osób
• opowiadanie o minionym weekendzie
• stosowanie czasu przeszłego Past Simple w rozmowie i kartach pracy
• stosowanie czasowników nieregularnych w czasie przeszłym
Subject: Past Simple Questions – pytania w czasie przeszłym
Słownictwo branżowe
• stosowanie pytań w czasie przeszłym
• odpowiadanie na pytania z kart pracy
• tworzenie listy zapytań do lektora o miniony dzień w pracy
• rozumienie tekstu czytanego – wyszukiwanie określonych informacji
• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
• poznanie nowego słownictwa związanego z branżą medyczną
Subject: Listening Lesson – doskonalenie umiejętności zrozumienia nagrania
A good holiday. Dobre wakacje.
Short test- krótki test sprawdzający wiedzę
• rozmowa na temat ostatnich wakacji
• nazywanie czynności przedstawionych na fotografiach
• opowiadanie o ulubionych rodzajach wakacji
• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
• słownictwo związane z transportem
Subject: Food - jedzenie
Verbs + prepositions
• nowe słownictwo (jedzenie)
• rozmowa o preferencjach w jedzeniu ( I like / I detest)
• rozumienie tekstu czytanego – wyszukiwanie określonych informacji
• uzupełnianie kart pracy
• rozwiązywanie zadań gramatycznych w testach wielokrotnego wyboru w ćwiczeniach multimedialnych
• Verbs and prepositions (uzupełnianie kart pracy)
Subject: Unusual tastes- niespotykane smaki,
Quantifiers – określenie ilości
• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
• rozumienie informacji zawartych w video blogach
• słownictwo związane z jedzeniem i potrawami innych krajów
• przymiotniki opisujące smaki i wrażenia kulinarne
• nazwy produktów
•określanie ilości ( some, any , little, few)
Subject: Weather – pogoda
Present Continuous I– czas teraźniejszy ciągły
• rozmowa na temat czynności w danej chwili
• nowe słownictwo- pogoda (opisywanie stanów, zapytania)
• rozumienie teksty słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
• rozumienie tekstu czytanego – wyszukiwanie określonych informacji
• opisywanie zdjęć, obrazków,
•stosowanie przyimków czasu
Subject: Phrasal Verbs- powszechne wyrażenia czasownikowe
Present Continuous II – czas teraźniejszy ciągły
• użycie powszechnie znanych wyrażeń czasownikowych (phrasal verbs)
• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
• ćwiczenia z zastosowaniem nowych słów
• tworzenie opisów i definicji na podstawie materiału wizualnego
Subject: Video lesson – praca na podstawie materiału wizualnego
Verbs + prepositions
Krótki test wielokrotnego wyboru
• udzielanie odpowiedzi na pytania testowe
• nowe słownictwo (Verbs + prepositions)
• odpowiadanie na pytania z quizu dotyczące nowego słownictwa
• uzupełnianie kart pracy
Subject: Health I – Zdrowie
Słownictwo branżowe
Should / Shouldn’t – rady i sugestie
• stosowanie słownictwa związanego ze zdrowiem
• rozmawianie o udzielaniu rad, udzielanie rad z zastosowaneniem gramatycznych konstrukcji should/ should’t
• tworzenie pytań z zastosowaniem czasowników modalnych
• słuchanie nagrania
• praca z materiałem wizualnym / zadania online
Subjest: Health II - zdrowie |
• użycie powszechnie znanych przymiotników opisujących miejsca, krajobraz
• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
• ćwiczenia z zastosowaniem nowych słów
• tworzenie opisów i definicji na podstawie materiału wizualnego
Subject: Zamiary –want and would like
• pytanie i podawanie informacji o preferencjach stosując formy ‘want and would like ‘
• słownictwo związane z wyjątkowymi wydarzeniami w życiu
• opisywanie preferencji
• odpowiadanie na pytania i uzyskiwanie informacji
Subject: Video Lesson – pytanie i udzielanie informacji
Phrasal Verbs- powszechne wyrażenia czasownikowe
• użycie powszechnie znanych wyrażeń czasownikowych (phrasal verbs)
• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
• ćwiczenia z zastosowaniem nowych słów
• tworzenie opisów i definicji na podstawie materiału wizualnego
Something new. Coś nowego.
Subject: Be going to.. - plany rozwoju biznesu
• rozmowa na temat uczenia się czegoś nowego
• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
• opowiadanie o swoim doświadczeniu w uczeniu się czegoś nowego
• rozumienie tekstu czytanego – wyszukiwanie określonych informacji
• pisanie planu rozwoju firmy
Subject: Never ever – doświadczenia życiowe z uzyciem Present Perfect
Verb phrases – wyrażenia czasownikowe
• tworzenie zdań z zastosowaniem wyrażeń czasownikówych
• zastosowanie czasu Present Perfect (ever, never)
• nowe słownictwo
• słuchanie krótkich nagrań
Subject: Listening lesson – zajęcia rozwijające umiejętność słuchania ze zrozumieniem informacji z różnych źródeł
Uczeń ćwiczy
• rozumienie tekstu słuchanego z wykorzystaniem różnych źródeł ( program radiowy, video blog, pisenka, krótki film dedykowany)
• komunikację z wykorzystaniem informacji usłyszanych
Subject: Make or Do – czasowniki oraz ich kolokacje
Present Perfect – zastosowanie czasu
• udzielanie odpowiedzi na pytania testowe
• nowe słownictwo
• odpowiadanie na pytania z quizu dotyczące nowego słownictwa
• uzupełnianie kart pracy
• rozpoczynanie rozmowy „have you ever..” stosując czas Present Perfect
Subject: Czas Present Perfect – just , already, yet
- opisuje ilustracje i opowiada co się właśnie wydarzyło
- odpowiada na pytania na podstawie wysłuchanego tekstu
- poprawia błędy w zdaniach na podstawie wysłuchanego tekstu
- dopasowuje podane pytania do odpowiedzi na podstawie wysłuchanego tekstu
Subject: Zajęcia konwersacyjne – wyjazdy zagraniczne
Have you ever .. – czy ty kiedykolwiek ?
• udzielanie odpowiedzi na pytania testowe
• nowe słownictwo związane z wyjazdami za granicę
• odpowiadanie na pytania z quizu dotyczące nowego słownictwa
• rozumienie testu czytanego
• uzupełnianie kart pracy
Subject: Współpraca z klientem (business English)
• opisywanie różnych problemów, które mogą się pojawić w trakcie współpracy z klientem ( słownictwo biznesowe)
• odgrywanie mini dialogów – wyrażanie i uzasadnianie opinii na temat różnych wydarzeń i osób
• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji i odpowiadanie na pytania
• opisywanie kadrów z krótkich filmów
Subject: Shopping – zakupy
Czas present perfect i past simple
- nowe słownictwo związane z zakupami i sklepami sieciowymi
- uzupełnianie luk w dialogu odpowiednimi formami podanych czasowników w czasie past simple lub present perfect i sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem
- pytania związane z zakupami
Subject: Revision. Test sprawdzający
Subject: News –informacje i wiadomości
Uczeń ćwiczy:
• zrozumienie tekstu czytanego
• zrozumienie tekstu słuchanego
• zrozumienie krótkiego filmu
• wykorzystuje słownictwo związane z udzielaniem informacji
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Subject: A different word –czas przeszły | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Subject: Video lesson – praca na podstawie materiału wizualnego Verbs + prepositions | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Subject: Past Simple – Czas Przeszły, czasowniki regularne | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 15-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Subject: Past Simple- Czasowniki Nieregularne | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Subject: Past Simple Questions – pytania w czasie przeszłym. Słownictwo branżowe | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Subject: Listening Lesson – doskonalenie umiejętności zrozumienia nagrania A good holiday. Dobre wakacje. | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Subject: Food - jedzenie Verbs + prepositions | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 29-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Subject: Unusual tastes- niespotykane smaki, Quantifiers – określenie ilości | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Subject: Weather – pogoda Present Continuous I– czas teraźniejszy ciągły | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Subject: Phrasal Verbs- powszechne wyrażenia czasownikowe Present Continuous II – czas teraźniejszy ciągły | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Subject: Video lesson – praca na podstawie materiału wizualnego Verbs + prepositions | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Subject: Health I – Zdrowie Słownictwo branżowe Should / Shouldn’t – rady i sugestie | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Subjest: Health II - zdrowie Stopniowanie przymiotników – stopień najwyższy | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Subject: Zamiary –want and would like | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Subject: Video Lesson – pytanie i udzielanie informacji Phrasal Verbs- powszechne wyrażenia czasownikowe | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Subject: Something new. Coś nowego. Be going to.. - plany rozwoju biznesu | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Subject: Never ever – doświadczenia życiowe z uzyciem Present Perfect Verb phrases – wyrażenia czasownikowe | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 03-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Subject: Listening lesson – zajęcia rozwijające umiejętność słuchania ze zrozumieniem informacji z różnych źródeł | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Subject: Make or Do – czasowniki oraz ich kolokacje Present Perfect – zastosowanie czasu | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Subject: Czas Present Perfect – just , already, yet | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Subject: Zajęcia konwersacyjne – wyjazdy zagraniczne Have you ever .. – czy ty kiedykolwiek ? | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Subject: Współpraca z klientem (business English) | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Subject: Shopping – zakupy Czas present perfect i past simple | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Subject: Revision. Test sprawdzający | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Subject: News –informacje i wiadomości | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 31-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 880,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto117,60 PLN
- Koszt osobogodziny netto117,60 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Dziardziel
Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług: od 2008 roku naucza języka angielskiego
podczas spotkań indywidualnych osobom
dorosłym oraz młodzieży w wieku szkolnym. W
latach 2017 i 2018 uczyła angielskiego grupy małych dzieci w przedszkolu, w latach 2018 i 2019
uczyła w pełnym wymiarze godzin w szkole podstawowej i gimnazjum Sióstr Misjonarek
w Białymstoku. Przygotowywała grupy do egzaminów końcowych, udzielała konsultacji
językowych. Od 2019 roku uczy w Little Britain szkoła języków obcych Ewa Kaczan-Freino w
Białymstoku. Uczy grupy oraz prowadzi zajęcia indywidualne dla młodzieży i osób dorosłych.
Stosuje różne metody nauczania, wykorzystuje urozmaicone materiały, ciągle się doskonali
jako nauczyciel (warsztaty dla nauczycieli potwierdzone certyfi katami); Wykształcenie Wyższe.
Magister fi lologii angielskiej
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Praca z kursantem odbywa się z użyciem podręcznika: Road Map, platforma do nauki Perason, National Geographic, Linguahouse.
Informacje dodatkowe
Usługa zwolniona jest ze stawki VAT na podstawie par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatków i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień, w przypadku gdy udział w usłudze jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.