Szkolenie z zakresu: Marketing elektroniczny i budowanie marki firmy poprzez elektroniczne kanały komunikacji
Możliwość dofinansowania
Szkolenie z zakresu: Marketing elektroniczny i budowanie marki firmy poprzez elektroniczne kanały komunikacji
Numer usługi 2024/07/25/7362/2236514
8 400,00 PLN
brutto
8 400,00 PLNnetto
311,11 PLNbrutto/h
311,11 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
właściciele i pracownicy
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji15-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi27
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik usługi rozwojowej będzie przygotowany do budowania i promocji marki firmy wykorzystując narzędzia marketingu elektronicznegoEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zwiększy efektywność działań marketingowych firmy poprzez zastosowanie elektronicznych kanałów komunikacji. Nauczy się planować i realizować kampanie marketingowe w internecie, wykorzystywać różne platform i narzędzia do budowania marki oraz monitorować i analizować wyniki działań marketingowych. Będzie potrafił efektywnie zarządzać treściami i komunikacją w mediach społecznościowych, SEO, e-mail marketingu i innych kanałach elektronicznych, aby wzmocnić wizerunek marki i zwiększyć jej rozpoznawalność. | Kryteria weryfikacji Skuteczność kampanii marketingowych, jakość zarządzania treściami i komunikacją w kanałach elektronicznych, wzrost rozpoznawalności marki, efektywność analiz wyników działań marketingowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteriach
weryfikacji.
weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od
walidacji.
walidacji.
Program
Program
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych, tj. 1 godzina szkolenia = 45minut
Wprowadzenie do marketingu elektronicznego
- Pojęcie marketingu elektronicznego
- Wstępne zapoznanie z kanałami komunikacji w social mediach, a możliwości dotarcia do klientów - facebook, instagram, linkedin
- Wstępne zapoznanie z gałęziami marketingu: content marketing, email marketing, SEO
SEO i pozycjonowanie
- Roboty indeksujące google
- Indeksacja strony
- Dobre i złe praktyki SEO
- Słowa kluczowe w pozycjonowaniu
- Narzędzia SEO
- Pojęcie Topical Authority
- Optymalizacja strony głównej
- Meta description
- Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne
Prowadzenie skutecznej komunikacji w social mediach
- Jak rozpocząć działania w social mediach?
- Jak dobrać odpowiednie kanały w zależności od grupy docelowej?
- Jaki tworzyć content w social mediach?
- Jak odpowiednio komunikować się z grupą docelową i jak skutecznie tworzyć komunikaty marketingowe?
- Czym się wyróżnić wśród konkurencji i jak wykorzystać przewagi konkurencyjne?
E-mail-marketing
- Pojęcie email marketingu
- Programy do email marketingu
- Lead magnet
- Istotne elementy kampanii mailingowej
- Pozyskiwanie subskrybentów
- Tworzenie kampanii mailingowych
- RODO a kampanie mailingowe
Podsumowanie; test i certyfikacja
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 11
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Pojęcie marketingu elektronicznego; Wstępne zapoznanie z kanałami komunikacji w social mediach, a możliwości dotarcia do klientów - facebook, instagram, linkedin | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Wstępne zapoznanie z gałęziami marketingu: content marketing, email marketing, SEO | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 SEO i pozycjonowanie: Roboty indeksujące google; Indeksacja strony; Dobre i złe praktyki SEO | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Słowa kluczowe w pozycjonowaniu; Narzędzia SEO; Pojęcie Topical Authority | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Optymalizacja strony głównej; Meta description; Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Prowadzenie skutecznej komunikacji w social mediach: Jak rozpocząć działania w social mediach? Jak dobrać odpowiednie kanały w zależności od grupy docelowej? | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Jaki tworzyć content w social mediach? Jak odpowiednio komunikować się z grupą docelową i jak skutecznie tworzyć komunikaty marketingowe? | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Czym się wyróżnić wśród konkurencji i jak wykorzystać przewagi konkurencyjne? | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Emailmarketing: Pojęcie email marketingu; Programy do email marketingu; Lead magnet; Istotne elementy kampanii mailingowej | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Pozyskiwanie subskrybentów; Tworzenie kampanii mailingowych; RODO a kampanie mailingowe | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Podsumowanie; test i certyfikacja | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto8 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto311,11 PLN
- Koszt osobogodziny netto311,11 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Artur Wołyń
Obszar specjalizacji: zarządzanie innowacyjnością, organizacja i automatyzacja procesów
biznesowych, sprzedaż i obsługą klienta, budowanie skutecznych zespołów, zarządzanie
ryzykiem finansowym w firmach MŚP - zarządzanie płynnością finansową - wyceny
przedsiębiorstw.
Doświadczenie zawodowe: 4 lata w bankowości inwestycyjnej oraz korporacyjnej jako doradca
klienta korporacyjnego - 6 lat jako członek Zarządu firmy działającej w branży TSL - 2 lata w
firmie konsultingowej jako konsultant ds. ryzyka walutowego - 3-letnia współpraca z firmą
konsultingową jako ekspert ds. rozwoju firm z sektora MŚP; kilkadziesiąt godzin
szkoleniowych w zakresie zarządzania ryzykiem walutowym - kilkaset godzin doradczych w
zakresie opracowywania strategii zarządzania ryzykiem w firmach MŚP, analizy i
projektowania procesów biznesowych, kontroli jakości, obsługi klienta, automatyzacji
procesów w przedsiębiorstwie, nowoczesnych rozwiązań technologicznych i ich wdrażania.
Wykazuje ponad 200 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie swojego
obszaru specjalizacji oraz w przeprowadzeniu doradztw w ponad 10 przedsiębiorstwach w
podobnym zakresie w okresie ostatnich 3 lat.
biznesowych, sprzedaż i obsługą klienta, budowanie skutecznych zespołów, zarządzanie
ryzykiem finansowym w firmach MŚP - zarządzanie płynnością finansową - wyceny
przedsiębiorstw.
Doświadczenie zawodowe: 4 lata w bankowości inwestycyjnej oraz korporacyjnej jako doradca
klienta korporacyjnego - 6 lat jako członek Zarządu firmy działającej w branży TSL - 2 lata w
firmie konsultingowej jako konsultant ds. ryzyka walutowego - 3-letnia współpraca z firmą
konsultingową jako ekspert ds. rozwoju firm z sektora MŚP; kilkadziesiąt godzin
szkoleniowych w zakresie zarządzania ryzykiem walutowym - kilkaset godzin doradczych w
zakresie opracowywania strategii zarządzania ryzykiem w firmach MŚP, analizy i
projektowania procesów biznesowych, kontroli jakości, obsługi klienta, automatyzacji
procesów w przedsiębiorstwie, nowoczesnych rozwiązań technologicznych i ich wdrażania.
Wykazuje ponad 200 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie swojego
obszaru specjalizacji oraz w przeprowadzeniu doradztw w ponad 10 przedsiębiorstwach w
podobnym zakresie w okresie ostatnich 3 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Video, prezentacje
Grafika materiałów i wydruk
Test końcowy
Informacje dodatkowe
Usługa zwolniona jest ze stawki VAT na podstawie par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia
20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatków i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień, w przypadku gdy udział
w usłudze jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.
Adres
Adres
ul. Łosia 3A
15-533 Białystok
woj. podlaskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Monika Perkowska
E-mail
monika.perkowska@greenko.pl
Telefon
(+48) 512 387 653