Marketing MIX. Czym jest content marketing? Zjawisko ślepoty banerowej, ślepoty contentowej i reakcje obronne
Marketing MIX. Czym jest content marketing? Zjawisko ślepoty banerowej, ślepoty contentowej i reakcje obronne
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele i delegowani pracownicy przedsiębiorstwa.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji18-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik usługi rozwojowej będzie przygotowany do tworzenia i dopasowywania wyglądu i treści reklam do zawartości stron internetowych, analizowania i tworzenia tekstów bannerów reklamowych, planowania dotarcia do adekwatnej grupy docelowej, planowania i realizacji kampanii reklamowej różnymi technikami marketingowymiEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zwiększy efektywność planowania i realizacji strategii marketingowych, w szczególności w zakresie content marketingu. Będzie potrafił wyjaśnić, czym jest content marketing oraz zrozumie zjawisko ślepoty banerowej i ślepoty contentowej. Uczestnik nauczy się identyfikować i analizować reakcje obronne konsumentów na przekazy marketingowe. Będzie umiał tworzyć treści marketingowe, które angażują odbiorców, a także opracowywać strategie minimalizujące skutki ślepoty banerowej i contentowej. | Kryteria weryfikacji Skuteczność strategii content marketingowych, jakość i zaangażowanie tworzonego contentu, zdolność do analizy i minimalizacji ślepoty banerowej i contentowej, umiejętność reagowania na reakcje obronne konsumentów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
weryfikacji.
walidacji.
Program
Program
Usługa realizowana jest w formach: wykładowej i aktywizującej uczestników szkolenia.
1. Wprowadzenie: wyjaśnienie pojęć, terminologia w reklamie internetowej, co to jest Marketing Mix i czym jest content marketing
2. Podstawy marketingu w nowoczesnym wydaniu a marketing tradycyjny
3. Content marketing - przydatne i atrakcyjne treści, target.
4. Tzw. Ślepota banerowa i contentowa – jakie są jej przyczyny, jak się przed tym skutecznie obronić i jak jej zapobiegać
5. Ćwiczenia w ramach zajęć: stworzenie artykułu i recenzji produktu z dopasowaną treścią do zawartości strony, tworzenie banerów reklamowych
6. Najnowsze trendy w marketingu internetowym: Marketing MIX i content marketing w strategii marketingowej nowoczesnego przedsiębiorstwa. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w reklamie – korzyści i zagrożenia
7. Podsumowanie: interaktywne ćwiczenia sprawdzające nabytą wiedzę i umiejętności
8. Test i certyfikacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Co to jest Marketing MIX - teoria i przykłady | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 19-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Banery reklamowe, przykłady jak je tworzyć, gdzie prawidłowo je umieszczać i jakie są najczęstsze błędy powodujące zjawisko „ślepoty banerowej” | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 19-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Ćwiczenia w ramach zajęć: (ćwiczenia będą miały charakter indywidualny) | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Content marketing - przydatne i atrakcyjne treści, target i utrzymanie uwagi odbiorcy w celu uzyskania jak najlepszej konwersji. | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Ćwiczenia w ramach zajęć: stworzenie recenzji produktu i artykułu z dopasowaną treścią | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Najnowsze trendy w marketingu internetowym: Marketing MIX i content marketing w strategii marketingowej nowoczesnego przedsiębiorstwa | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Wykorzystanie sztucznej inteligencji w reklamie – korzyści i zagrożenia | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Podsumowanie - dyskusja moderowana; test i certyfikacja | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Podsumowanie: interaktywne ćwiczenia sprawdzające nabytą wiedzę i umiejętności. | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto10 950,00 PLN
- Koszt usługi netto10 950,00 PLN
- Koszt godziny brutto304,17 PLN
- Koszt godziny netto304,17 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Artur Wołyń
biznesowych, sprzedaż i obsługą klienta, budowanie skutecznych zespołów, zarządzanie
ryzykiem finansowym w firmach MŚP - zarządzanie płynnością finansową - wyceny
przedsiębiorstw.
Doświadczenie zawodowe: 4 lata w bankowości inwestycyjnej oraz korporacyjnej jako doradca
klienta korporacyjnego - 6 lat jako członek Zarządu firmy działającej w branży TSL - 2 lata w
firmie konsultingowej jako konsultant ds. ryzyka walutowego - 3-letnia współpraca z firmą
konsultingową jako ekspert ds. rozwoju firm z sektora MŚP; kilkadziesiąt godzin
szkoleniowych w zakresie zarządzania ryzykiem walutowym - kilkaset godzin doradczych w
zakresie opracowywania strategii zarządzania ryzykiem w firmach MŚP, analizy i
projektowania procesów biznesowych, kontroli jakości, obsługi klienta, automatyzacji
procesów w przedsiębiorstwie, nowoczesnych rozwiązań technologicznych i ich wdrażania.
Wykazuje ponad 200 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie swojego
obszaru specjalizacji oraz w przeprowadzeniu doradztw w ponad 10 przedsiębiorstwach w
podobnym zakresie w okresie ostatnich 3 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały trenera, test końcowy, prezentacja multimedialna
Informacje dodatkowe
Usługa zwolniona jest ze stawki VAT na podstawie par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatków i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień, w przypadku gdy udział w usłudze jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami