Akademia menedżera sprzedaży
Akademia menedżera sprzedaży
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla kogo:
- dla menadżerów sprzedaży,
- dla specjalistów ds. sprzedaży i marketingu,
- dla osób zajmujących się tworzeniem i realizacją strategii sprzedaży,
- dla przedstawicieli i doradców handlowych,
- dla właścicieli firm handlowych, produkcyjnych i usługowych.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji24-07-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi171
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
„Akademia menadżera sprzedaży” jest kierunkiem wychodzącym poza schematy. Jest intensywnie, jest angażująco i dzięki temu absolwenci są uzbrojeni w wiedzę i narzędzia, które od razu mogą zastosować w swoich firmach, zwłaszcza, że są one dopasowane do bieżących wyzwań rynkowych. Program został tak przygotowany, aby rozwijać zarówno umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne, jak również menadżerskie. Zatem absolwenci podczas kilku miesięcy pracy przechodzą bardzo mocny rozwój swoich kompetencji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCIPodczas studiów uczestnik: -nabędzie doskonałe umiejętności sprzedażowe -umiejętność kreowania skutecznych działów handlowych -umiejętność prowadzenia całego procesu sprzedaży oraz negocjacji -wiedzę o najnowszych narzędziach menedżerskich -praktyczne umiejętności zarządzania ludźmi -wiedzę o tym, jak działa e-commerce -znajomość skutecznych metod przeniesienia biznesu do Internetu -Certyfikaty Franklin University w zakresie Coachingu i Negocjacji -doskonały kontakt i relacje z innymi menedżerami sprzedaży – uczestnikami i absolwentami AMS | Kryteria weryfikacji Prezentacja wiedzy połączona z dyskusją, podczas której uczestnik studiów nauczy się, jak skutecznie ustalać strategię sprzedażową, jak zarządzać zespołem. Pozna sztukę efektywnych negocjacji. Będzie pracować nad umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu stanie się skuteczniejszym menadżerem i handlowcem. | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
ORGANIZACJA SPRZEDAŻY(45 godz.)
- Zarządzanie strategiczne sprzedażą
- Strategie sprzedaży – tworzenie i realizacja
- Tworzenie planu sprzedaży, kontrola, analiza, stymulacja wyników
- Zarządzanie kanałami dystrybucji
- Finanse
PROCES SPRZEDAŻY (36 godz.)
- Psychologia zachowań klientów
- Typy osobowości klientów – Badanie osobowości zawodowej FACET 5
- Proces sprzedaży według ZŁOTEGO STANDARDU 9Z
- Kluczowe umiejętności negocjacyjne – moduł z możliwością uzyskania Certyfikatu Franklin University
- Prezentowanie oferty handlowej
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM (54 godz.)
- Zarządzanie zespołami handlowymi
- Zarządzanie procesem rozwoju pracowników
- Przywództwo
- Coaching i mentoring – moduł z możliwością uzyskania Certyfikatu Franklin University
- Zarządzanie zmianą
- Motywowanie pracowników
- Dopasowanie zadań do typów osobowości członków zespołu
- Zarządzanie emocjami w pracy
- Asertywność
E–COMMERCE I NOWOCZESNY MARKETING (18 godz.)
-
E-commerce jako jeden z najsilniejszych kanałów sprzedaży
-
Rynkowe uwarunkowania sprzedaży online
-
Przeniesienie biznesu do Internetu
-
Tworzenie silnej marki online
-
Budowanie kanałów na portalach społecznościowych, e-marketing
-
Reklamy w mediach społecznościowych
-
Nowoczesne narzędzia marketingowe – przegląd i przykłady zastosowań
LIGA MISTRZÓW SPRZEDAŻY (18 godz.)
- Zebranie i podsumowanie narzędzi ze studiów
- Zamknięcie - proces
FORMA ZALICZENIA:
Prezentacja w zespołach maks. dwuosobowych, połączona z dyskusją.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto38,60 PLN
- Koszt osobogodziny netto38,60 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestncy studiów podyplomowych otrzymują dodtakowe materiały na zajęciach oraz po, które są zamieszczane na platofrmie MS Teams.
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych na platformie MS Teams. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu.
Uczestnicy studiów pracują na platformie MS Teams, to platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- materiałów dydaktycznych,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu filia w Bydgoszczy, może zostać każda osoba w wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają godziny usługi.
- Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczeln
- Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie/komputerze.
Adres
Adres
Techniczne wymagania do zajęć:
-komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
-dostęp do Internetu,
-słuchawki (opcjonalnie),
-jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie/komputerze.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami