Copywriting z Pasją: Jak Tworzyć Angażujące Treści
Copywriting z Pasją: Jak Tworzyć Angażujące Treści
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Specjaliści ds. marketingu,
- Kopiści i redaktorzy,
- Przedsiębiorcy i właściciele małych firm,
- Specjaliści ds. SEO i content marketingu,
- Pracownicy działów PR i komunikacji,
- Blogerzy i twórcy treści,
- Studenci i osoby uczące się.
Szkolenie z copywritingu jest wszechstronne i może przynieść korzyści różnym grupom zawodowym. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym specjalistą ds. marketingu, początkującym przedsiębiorcą, czy studentem, takie szkolenie może pomóc Ci rozwijać umiejętności pisania i komunikacji, które są kluczowe w dzisiejszym świecie biznesu i mediów.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji26-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie z copywritingu to kurs, który ma na celu nauczenie uczestników sztuki tworzenia skutecznych i przekonujących tekstów. Copywriting to kluczowy element marketingu i komunikacji, który obejmuje pisanie tekstów reklamowych, stron internetowych, newsletterów, postów w mediach społecznościowych, artykułów blogowych i innych form treści promocyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wymienia cele działań copywriterskich oraz opisuje grupy docelowe. | Kryteria weryfikacji Uczestnik w zadaniu grupowym tworzy profil grupy docelowej dla wybranego produktu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik umie wykorzystać AI w tworzeniu treści. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy i testuje prompty w narzędziach AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje techniki języka korzyści, perswazji, psychologii języka, storytellingu oraz SEO. | Kryteria weryfikacji Uczestnik pisze tekst marketingowy uwzględniający wyżej wymienione techniki i optymalizuje go pod kątem SEO. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1. Wprowadzenie
-Definicja i historia copywritingu
-Różnice pomiędzy copywritingiem a ux – writingiem
-Znaczenie copywritingu w marketingu
-Rodzaje tekstów copywriterskich
Moduł 2. Szukanie pomysłu na treść
-Cele działań
-Grupa docelowa
-Przegląd narzędzi
Moduł 3. Tworzenie skutecznych treści
-Język korzyści
-Perswazja
-Psychologia języka
-Prosty język
-Inkluzywny język
-Storytelling
-Techniki i struktury copywriterskie
-SEO i optymalizacja tekstu pod kątem wyszukiwarek
Moduł 4. Copywriting w różnych mediach
-Strony internetowe
-Blogi
-Social media
-Email marketing
-Reklamy
Moduł 5. AI w tworzeniu treści
-Tworzenie promptów
-Przegląd narzędzi
-Praca z narzędziami
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Copywriting z Pasją: Jak Tworzyć Angażujące Treści | Prowadzący Trener Training House | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener Training House
Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu. Z sukcesem od paru lat tak w życiu zawodowym i jak i prywatnym implementuje rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Wdraża je w swojej agencji reklamowej jak i u swoich Klientów – głównie w zakresie szeroko pojętych działań marketingowych.
Z marketingiem związana od 12 lat, od 7 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 4000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska oraz IT media. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Szkoli głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience, a od ponad dwóch lat generatywnej AI.
Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutnicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały w formie skryptu opracowanego przez prowadzącego
- notatnik i długopis
- wyżywienie (przerwa kawowa i obiadowa)
Na zakończenie usługi każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami