Komunikacja menedżera z zespołem - forma zdalna w czasie rzeczywistym
Komunikacja menedżera z zespołem - forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierowane jest do menedżerów i liderów zespołów oraz kierowników działów.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje Uczestnika do skutecznego komunikowania się z zespołem jako menadżera. Uczestnik po szkoleniu zarządza przepływem informacji w zespole, wykorzystuje cykl komunikacji w zarządzaniu, wychwytuje sytuacje trudne w rozmowie z pracownikiem i odpowiednio na nie reaguje.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Komunikuje się z zespołem | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje typy temperamentów- charakteryzuje wpływ stylu komunikacji na jej jakość - definiuje potencjalne obszary konfliktowe w komunikacji z osobą o odmiennym stylu komunikowania się | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządza przepływem informacji w zespole | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje przepływ informacji w strukturach sformalizowanych- definiuje szumy i błędy w komunikacji kaskadowej - wąskie gardła w komunikacji pomiędzy menedżerem, a zespołem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje cykl komunikacji w zarządzaniu | Kryteria weryfikacji – charakteryzuje metodologię SMART- charakteryzuje zasady prowadzenia rozmowa planującej, monitorującej, podsumowującej, oceniającej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wychwytuje sytuacje trudne w rozmowie z pracownikiem i odpowiednio na nie reaguje | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje rozmowę motywującą RPO- charakteryzuje rodzaje rozmów dyscyplinujących - charakteryzuje sytuacje trudne, z którymi menedżer może spotkać się w komunikacji z zespołem i sposoby radzenia sobie z nimi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Komunikacja menedżera z zespołem
- Typologia temperamentów
- Wpływ stylu komunikacji na jakość komunikacji
- Potencjalne obszary konfliktowe w komunikacji z osobą o odmiennym stylu komunikowania się
2. Przepływ informacji w zespole
- Gra menedżerska – przepływ informacji w strukturach sformalizowanych
- Szumy i błędy w komunikacji kaskadowej
- Wąskie gardła w komunikacji pomiędzy menedżerem, a zespołem
- Specyfika spotkań indywidualnych oraz zespołowych
3. Informacja zwrotna w pracy menedżera
- Umiejętność budowania „komunikatu JA”
- Modele informacji zwrotnej
- Umiejętność oddzielania faktów od opinii – podstawa dobrej komunikacji
- Informacja zwrotna oceniająca, motywująca, delegująca oraz rozliczanie efektów pracy
4. Cykl komunikacji w zarządzaniu
- Dokładne zdefiniowanie celu – metodologia SMART
- Rozmowa planująca
- Rozmowy monitorująca
- Rozmowa podsumowująca / oceniająca
5. Sytuacje trudne w rozmowie z pracownikiem
- Rozmowa motywująca RPO – Rozmowa Przekazująca Odpowiedzialność
- Rodzaje rozmów dyscyplinujących
- Sytuacje trudne, z którymi menedżer może spotkać się w komunikacji z zespołem oraz sposoby radzenia sobie z nimi
6. Podsumowanie warsztatu
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy.
Efekty uczenia zostaną zweryfikowane przed szkoleniem i po szkoleniu poprzez pre i post testy w formie testu teoretycznego zamkniętego w formie online.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Komunikacja menedżera z zespołem ćwiczenia | Prowadzący Monika Szudrowicz | Data realizacji zajęć 02-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Przepływ informacji w zespole ćwiczenia | Prowadzący Monika Szudrowicz | Data realizacji zajęć 02-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Informacja zwrotna w pracy menedżera ćwiczenia | Prowadzący Monika Szudrowicz | Data realizacji zajęć 02-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Cykl komunikacji w zarządzaniu ćwiczenia | Prowadzący Monika Szudrowicz | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Sytuacje trudne w rozmowie z pracownikiem ćwiczenia | Prowadzący Monika Szudrowicz | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Podsumowanie warsztatu; Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy ćwiczenia | Prowadzący Monika Szudrowicz | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 300,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto108,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto108,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Monika Szudrowicz
Tytuł licencjat – najlepszy dyplom na roku wyróżnienie ocena celująca 2000 – 2003
Uniwersytet Łódzki – Prawo i Administracja 1997 – 2000
Certyfikat trenera Biznesu Akademii SET 2016 – 2017
Doświadczenie zawodowe: Obecnie trenerka Altkom Akademii. Posiada 20 lat doświadczenia w zarządzaniu i budowaniu zespołów. Jest Menadżerem i certyfikowanym Trenerem Biznesu, który z pasją tworzy kulturę organizacyjną firmy opartą na relacjach, efektywności i rozwoju.
TEMATYKA PROWADZONYCH SZKOLEŃ:
• Merchandising i wstęp do zarządzania kategorią oraz audyty merchandisingowe
• Obsługa Klienta i Standard Profesjonalnej Obsługi
• Obsługa Pacjenta z elementami opieki farmaceutycznej
• Podstawy Customer Experience
• Techniki sprzedaży
• Podstawy zarządzania projektem
• Zarządzanie sobą w czasie
• Zarządzanie zmianą
• Zarządzanie zespołem
• Zarządzanie sprzedażą
• Komunikacja interpersonalna
• Komunikacja menadżerska
• Jak szkolić innych i mini TtT (Train the Trainer)
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na platformie Wirtualna Klasa Altkom Akademii udostępnione zostaną bezterminowo materiały szkoleniowe (tj. np. podręczniki/prezentacje/materiały dydaktyczne niezbędne do odbycia szkolenia/ebooki itp.), zasoby bazy wiedzy portalu oraz dodatkowe informacje od trenera. Uczestnicy zachowują bezterminowy dostęp do zasobów Mojej Akademii i materiałów szkoleniowych zgromadzonych w Wirtualnej Klasie szkolenia. Platforma do kontaktu z trenerami, grupą i całą społecznością absolwentów jest portal Moja Akademia.
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapis na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, dysponenta funduszy publicznych, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Ogólne warunki uczestnictwa w zajęciach zostały zamieszczone na stronie: https://www.altkomakademia.pl/ogolne-warunki-uczestnictwa-w-szkoleniach/
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Trener podczas szkolenia będzie organizował krótkie przerwy. Informacja o przerwach będzie umieszczona na slajdzie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule distance learning (online): Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5. Monitor o rozdzielczości FullHD. Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s. W przypadku szkoleń z laboratoriami zalecamy: sprzęt wyposażony w dwa ekrany o rozdzielczości minimum HD (lub dwa komputery), kamerę internetową USB, zewnętrzne głośniki lub słuchawki.
Platforma komunikacji – ZOOM
Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja ZOOM
Link do szkolenia zgodnie z regulaminem zostanie wysłany na 2 dni przed rozpoczęciem usługi.
Link do szkolenia jest ważny w trakcie trwania całej usługi szkoleniowej.