Szkolenie Facebook i Instagram - prowadzenia konta firmowego z wykorzystaniem Chat GPT i Canva
Szkolenie Facebook i Instagram - prowadzenia konta firmowego z wykorzystaniem Chat GPT i Canva
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa dedykowana jest dla pracowników i właścicieli firm, którzy chcieliby rozpocząć prowadzenie konta firmowego na portalu Facebook i Instagram oraz obsługiwać programy: Chat GPT i Canva. Szkolenie dedykowane jest dla osób początkujących lub z podstawą wiedza z zakresu obsługi Facebook ai Instagrama.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji02-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Szkolenie Facebook i Instagram - prowadzenia konta firmowego z wykorzystaniem Chat GPT i Canva" przygotowuje do samodzielnego prowadzenia konta firmowego na platformach Facebook i Instagram oraz samodzielnej obsługi programów Chat GPT i Canva.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik obsługuje profil firmowy na Facebooku i Instagramie | Kryteria weryfikacji Uczestnik obsługuję platformę Facebook w zakresie tworzenia i uzupełnienia profilu firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik obsługuję platformę Instagram w zakresie tworzenia i uzupełnienia profilu firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik planuje posty na kontach firmowych na Facebooku i Instagramie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik obsługuje narzędzie Meta Business Suite | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik obsługuje program Canva w zakresie tworzenia grafik na Facebooka i Instagrama | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje grafiki w narzędziu Canva od podstaw | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia wybór określonych formatów plików w Canva | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik ocenia statystyki Facebooka i Instagrama | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje raportowane wskaźniki | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia skuteczność działań z zakresu marketingu cyfrowego na podstawie statystyk | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia obsługuje chat GPT | Kryteria weryfikacji Uczestnik obsługuje narzędzie Chat GPT w zakresie generowania tekstu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Usługa szkoleniowa adresowana jest do osób z podstawowoą wiedzą marketingową lub brakiem wiedzy marketingowej.
- Szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom i pracownikom marketingu chcącycm samodzielnie prowadzić profil firmowy na platformach Facebook i Instagram.
- Szkolenie odbywa się bez podziału na grupy. Każdy uczestnik ma osobne stawoisko komputerowe.
- Usługa prowadzona jest w godzinach zegarowych.
- Przerwy wliczone są w czas trwania szkolenia
- Walidacja przeprowadzona na zakonczenie szkolenia odbywa się poprzez test teoretyczny, którego autorem jest walidator
Program szkolenia:
Wprowadzenie do Facebooka i Instagrama
-
Prezentacja platform Facebooka i Instagrama
-
Tworzenie konta na Facebooku i Instagramie
-
Wypełnianie podstawowych informacji profilu
-
Tworzenie strony firmowej
-
Dodawanie zdjęcia profilowego
Tworzenie Treści na Facebooku i Instagramie
-
Dodawanie zdjęć i filmów
-
Tworzenie postów i opisów
- Wyjaśnienie czym jest Chat GPT i jak działa
- Wykorzystanie Chat GPT do tworzenia postów na Facebooka i Instagrama
-
Zarządzanie kontem biznesowym w Meta Business Suite
Planowanie postów
-
Korzystanie z narzędzi do harmonogramowania
Podstawy Canvy
-
Tworzenie konta w Canvie - narzędziu do przygotowywania grafik
-
Tworzenie projektów graficznych od podstaw
-
Wybieranie szablonów i dostosowywanie ich
-
Dodawanie tekstu, obrazów i elementów graficznych
-
Eksportowanie gotowych projektów
-
Praktyczne ćwiczenia projektowania grafiki: projektowanie grafik na potrzeby mediów społecznościowych
Wprowadzenie do narzędzi analitycznych Facebooka i Instagrama
-
Monitorowanie statystyk postów i kampanii
-
Analiza wyników i dostosowywanie strategii
Walidacja
Metody pracy:
- wykład - prezentacja
- praktyczne ćwiczenia
- dyskusje z uczestnikami (omawianie case study uczestników),
- ćwiczenia indywidualne.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Wprowadzenie do Facebooka i Instagrama | Prowadzący Joanna Sidor | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Przerwa | Prowadzący Joanna Sidor | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Tworzenie Treści na Facebooku i Instagramie | Prowadzący Joanna Sidor | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Przerwa | Prowadzący Joanna Sidor | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Planowanie postów | Prowadzący Joanna Sidor | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Przerwa | Prowadzący Joanna Sidor | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Podstawy Canvy | Prowadzący Joanna Sidor | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Przerwa | Prowadzący Joanna Sidor | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Wprowadzenie do narzędzi analitycznych Facebooka i Instagrama | Prowadzący Joanna Sidor | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 180,80 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto960,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto147,60 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Sidor
Jestem absolwentem filologii polskiej spec. edytorstwo i komunikacja medialna na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie (tytuł magistra w 2011 roku). Dzięki filologicznym studiom doskonale odnajduje się w odmętach content marketingu. Wiem, że słowo ma wielką moc i może naprawdę wiele przekazać. Jestem autorem kursu Content Marketing w biznesie organizowanego przez PARP.
W marketingu pracuję od ponad 10 lat. Doświadczenie zdobywałam głównie w agencjach marketingowych jako koordynator i projekt manager. Przez 3 lata miałam także okazję być część zespołu marketingowego marki odzieżowej Lancerto gdzie odpowiadałam za content marketing i social media.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają:
- Prezentacje ze szkolenia,
- Materiały informacyjne online, np. co robić w przypadku utraty konta lub innych wypadków.
- Wykaz narzędzi przydatnych do prowadzenia działań w social mediach - plik tekstowy.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój;
Kwalifikacja lub kompetencja związana z cyfrową transformacją
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczno-sprzętowe:
Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z komputera z dostępem do Internetu.
Szkolenie będzie się odbywać za pomocą aplikacji Microsoft Teams – przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link.
Wymagania techniczne w przypadku szkoleń online:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
- Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
- Będzie to szkolenie realizowane w trybie dyskusji – umożliwi ona uczestnikom rozmowę wideo w czasie rzeczywistym zarówno z prowadzącym, jak też z innymi uczestnikami. Dzięki temu uczestnicy mają wrażenie osobistego udziału w szkoleniu z prowadzącym i innymi uczestnikami.
- Kamera internetowa oraz mikrofon.