Otwarta Akademia Nowoczesnego Lidera 2024 - szkolenie
Otwarta Akademia Nowoczesnego Lidera 2024 - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele mikro, małych i średnich firm, osoby zarządzające, menadżerowie oraz osoby, które współpracują z zespołami lub w zespołach oraz mają kontakt z klientem i innymi pracownikami, zarządzają lub mają zarządzać zespołami.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji16-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi112
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie uczestnika szkolenia do samodzielnego prowadzenia biznesu oraz zespołu poprzez skuteczne budowanie autorytetu Nowoczesnego Lidera w aktualnym świecie BANI, zaczynając od zdrowej komunikacji, prowadzeniu trudnych rozmów w partnerskiej atmosferze oraz angażowanie zespołu poprzez odpowiednie zarządzanie zespołem i zarządzanie swoim czasem, zarządzanie zmianą, prowadzenie skutecznych i efektywnych spotkań do radzenia sobie ze stresem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się definiuje zasady efektywnej komunikacji, co pomaga mu lepiej zrozumieć potrzeby innych (współpracowników, pracowników, klientów) | Kryteria weryfikacji charakteryzuje i rozróżnia rodzaje komunikacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się definiuje zasady formułowania poprawnie wypowiedzi, co pozwoli mu jasno komunikować swoje potrzeby oraz propozycje | Kryteria weryfikacji charakteryzuje i rozróżnia formy dawania informacji zwrotnej FUKO/FUO/UF. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się rozróżnia etapy rozwoju Zespołu oraz pracowników , co pomoże Liderowi rozwijać zespół | Kryteria weryfikacji charakteryzuje i rozróżnia na jakim etapie rozwoju są poszczególni pracownicy w jego zespole | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się rozróżnia narzędzia dotyczące wspomagające planowanie swojego czasu, co pozwali mu zoptymalizować swój czas na zarządzanie zespołem | Kryteria weryfikacji Definiuje model SMARTer | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się rozróżnia w której fazie zmiany jest zespół , co pomoże w jego rozwoju | Kryteria weryfikacji charakteryzuje i rozróżnia potrzeby pracowników na poszczególnych fazach zmiany | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Definiuje i rozróżnia rodzaje spotkań | Kryteria weryfikacji Definiuje Exposé Lidera. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Definiuje i rozróżnia sposoby radzenia sobie ze stresem | Kryteria weryfikacji Definiuje metodę Mindfulness. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Komunikuje się w sposób efektywny, | Kryteria weryfikacji używa komunikatu ja | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się dobiera poprawne zasady formułowania wypowiedzi | Kryteria weryfikacji używa konstruktywnej metody na dawanie informacj zwrotnej FUKO/FUO/UF. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się rozpoznaje etapy rozwoju Zespołu oraz pracowników | Kryteria weryfikacji przyporządkowuje pracownika do poszczególnego ERZ | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się używa narzędzia dotyczącego planowania swojego czasu | Kryteria weryfikacji stosuje metodę SMARTer do wyznaczania sobie celów i planów | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się rozpoznaje w której fazie zmiany jest zespół | Kryteria weryfikacji skutecznie rozpoznaje w której fazie zmiany jest zespół | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Prowadzi spotkania zgodnie z ich celem. | Kryteria weryfikacji przeprowadza krótkie Exposé lidera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się stosuje sposoby radzenia sobie ze stresem. | Kryteria weryfikacji praktykuje metodę mindfulness | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się zachowuje profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych, co wpływa na budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi | Kryteria weryfikacji stosuje komunikat ja | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się przejawiał większą swoją pewność siebie, dzięki swojej asertywnej postawie, co wpłynie na pozytywny wizerunek uczestnika szkolenia oraz reprezentowanej przez niego firmy | Kryteria weryfikacji swobodnie stosuje FUKO/FUO/UF | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się wskazuje ścieżkę rozwoju swoim pracownikom | Kryteria weryfikacji ze starannością wskazuje ścieżkę rozwoju swoim pracownikom | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się wprowadza poznane narzędzia do planowania swojej pracy | Kryteria weryfikacji wskazuje cele do realizacji sobie i zespołowi | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się wprowadza plan działania przeprowadzenia zespołu do kolejnego etapu fazy zmiany | Kryteria weryfikacji prezentuje planowane działania i potencjalnego ambasadora zmiany | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się wprowadza zmiany do swojego Exposé lidera, ktore zaprezentuje po szkoleniu | Kryteria weryfikacji wprowadza zmiany do swojego Exposé lidera, ktore zaprezentuje po szkoleniu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się decyduje o wyborze najbardziej służących mu metod relaksacyjnych. | Kryteria weryfikacji decyduje o wyborze najbardziej służących mu metod relaksacyjnych. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie osiągnie oczekiwane efekty w przypadku aktywnego uczestnictwa w zajęciach, zadawania pytań w przypadku wątpliwości i uczestniczenia w dyskusjach. Nie ma wymagań co do poziomu wiedzy uczestników przed rozpoczęciem szkolenia.
Program szkolenia :
1. Komunikacja jako narzędzie wspierające współpracę - 17-18 września 2024 r.
Nauczysz się budować mocne i komunikatywne zespoły.
Rozróżnia typy osobowości.
2. Asertywność jako wsparcie komunikacji Lidera - 15-16 października 2024 r.
Wzmocnisz swoją asertywność w relacjach zawodowych.
3. Świadome Zarządzanie Zespołem - 19-20 listopada 2024 r.
Rozwiniesz umiejętności zarządzania zespołem i optymalizacji czasu pracy.
4. Efektywność osobista i zespołu, czyli zarządzanie sobą w czasie - 10-11 grudnia 2024 r.
Nauczysz się zarządzać zadaniami, poprawiając efektywność swoją i zespołu.
5. Świadome przeprowadzanie zmian - 21-22 stycznia 2025 r.
Zdobędziesz narzędzia do skutecznego wprowadzania zmian.
6. Skuteczna sztuka autoprezentacji i prowadzenia spotkań - 18-19 lutego 2025 r.
Będziesz prowadzić zebrania, które przynoszą realne rezultaty.
7. Jak radzić sobie ze Stresem? - 18-19 marca 2025 r.
Poznasz metody zarządzania stresem, aby pracować spokojnie i efektywnie.
Zakończenie procesu szkoleniowego
* Szkolenie będzie realizowane w godzinach dydaktycznych. Jedna godzina dydaktyczna wynosi 45 minut. Program zakłada 14 dni po 8h dydaktycznych i , czyli łącznie 112h dydaktycznych, tj. 84 h zegarowych
* w trakcie przewidziane są przerwy higieniczne
*szkolenie porwadzone według procesu grupowego , z wykorzystaniem doświadczeń i zaangażowania uczestników, praca w parach, grupach i na forum z wykorzystanie flipcharta oraz innych narzędzi
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Nauczysz się budować mocne i komunikatywne zespoły. | Prowadzący Monika Wojtysiak | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Rozróżnisz typy osobowości | Prowadzący Monika Wojtysiak | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Wzmocnisz swoją asertywność w relacjach zawodowych. | Prowadzący Monika Wojtysiak | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Z łatwością będziesz dawał informacje zwrotne. | Prowadzący Monika Wojtysiak | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Rozwiniesz umiejętności zarządzania zespołem | Prowadzący Monika Wojtysiak | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Rozwiniesz umiejętności rozwoju poszczególnych pracowników. | Prowadzący Monika Wojtysiak | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Nauczysz się zarządzać zadaniami, poprawiając efektywność swoją i zespołu | Prowadzący Monika Wojtysiak | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Poznasz i będziesz stosować skuteczne narzędzia do planowania swojego czasu pracy. | Prowadzący Monika Wojtysiak | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Poznasz fazy wprowadzania zmian. | Prowadzący Monika Wojtysiak | Data realizacji zajęć 21-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Zdobędziesz narzędzia do skutecznego wprowadzania zmian. | Prowadzący Monika Wojtysiak | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Poznasz sposób skutecznego prowadzenia Expose. | Prowadzący Monika Wojtysiak | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Poznasz metody zarządzania stresem, aby pracować spokojnie i efektywnie. | Prowadzący Monika Wojtysiak | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Będziesz prowadzić zebrania, które przynoszą realne rezultaty. | Prowadzący Monika Wojtysiak | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Praktyka metod relaksujących oraz podsumowanie procesu szkoleniowego | Prowadzący Monika Wojtysiak | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto22 755,00 PLN
- Koszt usługi netto18 500,00 PLN
- Koszt godziny brutto203,17 PLN
- Koszt godziny netto165,18 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Monika Wojtysiak
Jest wieloletnim praktykiem i była dyrektorem najlepszych zespołów sprzedażowych w Polsce. Od lat coachingowo wspiera rozwój managerów oraz pomaga w budowaniu efektywnych zespołów. Jako trener biznesu wspiera korporacje oraz małych i średnich przedsiębiorców w nabywaniu nowych kompetencji i umiejętności poprzez szkolenia z kompetencji miękkich.
Akredytowany Coach ACC ICF, Certyfikowany Trener Biznesu, Certyfikowany Coach Zespołowy i Grupowy, Certyfikowany Coach Clean Coachingu, Trener VCC, Trainer of Bussines IES, Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku : "Psychologia Zarządzania" oraz "Coaching"
Posiada wieloletnie doświadczenie jako trener biznesu i coach, oraz coach zespołowy pomagający innym w rozwoju kompetencji. Prowadzi również warsztaty dla coachów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają zdjęcia ze szkolenia, handouty.
Warunki uczestnictwa
* warunkiem uczestnictwa jest rozmowa rekrutacyjna z przedstawicielem Power PRIS.
Informacje dodatkowe
Szkolenie może być zwolnione z VAT dla Uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70% na podstawie:
- § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Uwaga: przed podpisaniem umowy o dofinansowanie szkolenia z Operatorem, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia terminu szkolenia i dostępności wolnych miejsc.
Informujemy, że w trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora lub innej jednostki wyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji usługi.
Adres
Adres
1 piętro, wejście z tyłu budynku
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi