"Lider/Liderka - człowiek: empatia, wrażliwość, odwaga. Jaką super siłę nadaje szefowi/szefowej okazywanie uczuć?" - warsztaty grupowe połączone z coachingiem indywidualnym.
"Lider/Liderka - człowiek: empatia, wrażliwość, odwaga. Jaką super siłę nadaje szefowi/szefowej okazywanie uczuć?" - warsztaty grupowe połączone z coachingiem indywidualnym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Menadżerowie i Menadżerki, którzy nastawieni są na ciągłe doskonalenie się w roli liderów, pragnący wzmocnić swoje kompetencje społeczne, w tym empatię w stosunku do podwładnych, uważność na ich potrzeby i odwagę w podejmowaniu decyzji.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji20-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi13
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel edukacyjny: Uczestnik/uczestniczka warsztatu będzie wyposażony/a we wskazówki i narzędzia radzenia sobie z własnymi emocjami oraz prezentowania dojrzałej i empatycznej postawy Lidera/Liderki wobec swoich podwładnych. Wiedza i praktyka nabyta w czasie szkolenia daje materiał do ciągłego doskonalenia się w relacji szef/szefowa - pracownik/pracownica.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie myślenia pytaniami | Kryteria weryfikacji Pomyślny wynik obserwacji podczas debaty, w którym uczestnik w sposób czynny demonstruje zrozumienie kluczowych pojęć i zasad. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania stresem na pozycji lidera | Kryteria weryfikacji Pomyślne ukończenie testu pisemnego, w którym uczestnik demonstruje zrozumienie kluczowych pojęć i zasad. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Nabycie wiedzy i umiejętności w obszarze budowania zaufania zespołu | Kryteria weryfikacji Pomyślny wynik obserwacji w warunkach warsztatowych, w którym uczestnik demonstruje umiejętności komunikacyjne i potrafi budować zaufanie zespołu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie stosowania Motywacji 3.0 SDT | Kryteria weryfikacji Pomyślne ukończenie testu pisemnego, w którym uczestnik demonstruje zrozumienie kluczowych pojęć i zasad. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie przekazywania konstruktywnego feedbacku | Kryteria weryfikacji Pomyślny wynik obserwacji w warunkach warsztatowych, w którym uczestnik demonstruje umiejętności komunikacyjne i konstruktywnego feedbacku. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Nabycie wiedzy w zakresie 4 stylów zarządzania wg Kim Scott | Kryteria weryfikacji Pomyślne ukończenie testu pisemnego, w którym uczestnik demonstruje zrozumienie kluczowych pojęć i zasad. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Nabycie umiejętności zarządzania przez cele oraz operowania narzędziami wspierającymi budowanie partnerstwa i autonomii | Kryteria weryfikacji Pomyślny wynik obserwacji w warunkach warsztatowych, w którym uczestnik demonstruje umiejętności operowania w/w narzędziami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień Pierwszy
Lider/Liderka – przewodzenie samemu sobie jako sedno przywództwa
- Mapa wyboru budowanie otwartości i wzmacnianie ciekawości (ćwiczenia praktyczne),
- Równowaga wewnętrzna oraz znaczenie i postrzeganie stresu,
- Osobiste wartości i poczucie celu – wiarygodność lidera (ćwiczenia w grupach).
Lider/Liderka – rodzic czy trener/trenerka?
- Budowanie relacji z członkami zespołu – zaangażowanie i empatia lidera/liderki,
- Zrozumienie motywacji członków zespołu - znaczenie teorii motywacji SDT (Self Determination Theory psychologów Deciego i Ryana) dla zachowania lidera wobec zespołu,
- Szczerość dwustronnej informacji zwrotnej – odwaga lidera/liderki - praca w grupach na sytuacjach z „życia lidera/liderki”.
Dzień Drugi
Styl przewodzenia – jak osiągnąć autonomię i partnerstwo
- Lider/Liderka-człowiek - dlaczego wymagający i wyrozumiały?
- Indywidualny test osobowości i stylu przewodzenia,
- Przywództwo w zbroi a odwaga w przywództwie – omówienie przykładów.
Narzędzia lidera/liderki dla partnerskiego zarządzania
- Umiejętność słuchania i wspierania a nie atuty władzy – efekty
- Wspólne uzgadnianie, omawianie i osiąganie celów – wpływ na szacunek dla szefa/szefowej i rozwój pracownika
Praktyczne zastosowanie narzędzi -Praca w grupach ze wspólnymi wnioskami.
Po szkoleniu rekomendowane jest zastosowanie indywidualnych sesji coachingowych dla uczestników szkolenia jako następny krok wzmacniania kompetencji lidera – możliwość uzgodnienia warunków współpracy z prowadzącymi usługę.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Wprowadzenie do tematu warsztatu i przedstawienie się uczestników. | Prowadzący Beata Kaniewska | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Mapa wyboru - (od sędziego do ucznia - jak budować swoją otwartość i wzmacniać ciekawość w roli Lidera). | Prowadzący Monika Ray | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Integracja pracy i życia osobistego lidera, "zarządzanie" stresem - waga i wskazówki dla przewodzenia innymi: "Nie możesz dbać o innych jeśli nie dbasz o siebie" | Prowadzący Beata Kaniewska | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Wiarygodność lidera i zaufanie zespołu - jak budować? Ćwiczenie procesu BRAVING rekomendowane przez Brene Brown | Prowadzący Beata Kaniewska | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Dlaczego empatia i wrażliwość pomaga liderowi? - osobista troska | Prowadzący Monika Ray | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Motywacja 3.0 SDT pozwalająca na rozpoznanie "skał" i "gwiazd" w zespole | Prowadzący Beata Kaniewska | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Waga informacji zwrotnej - odwaga i otwartośc na krytykę. Praktyczne wskazówki, ćwiczenia i podsumowanie w grupach. | Prowadzący Monika Ray | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Autonomia i partnerstwo - znaczenie dla motywacji 3.0 | Prowadzący Beata Kaniewska | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Omówienie 4 stylów zarządzania wg Kim Scott w nawiązaniu do budowania relacji z zespołem | Prowadzący Beata Kaniewska | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Jaki mam naturalny styl przewodzenia? Jak nad nim pracować? - test | Prowadzący Monika Ray | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Na czym polega odważne przywództwo - przykłady i dyskusja | Prowadzący Monika Ray | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Wspierająca postawa szefa - atuty i efekty | Prowadzący Beata Kaniewska | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Zarządzanie przez cele - wpływ na partnerstwo i autonomię | Prowadzący Beata Kaniewska | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Praktyczne wykorzystanie narzędzi - praca w grupach i wspólne podsumowanie. | Prowadzący Beata Kaniewska | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja wiedzy - test | Prowadzący Monika Ray | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 032,52 PLN
- Koszt osobogodziny brutto192,31 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,35 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Kaniewska
Zarządzała zespołami w firmach sektora FMCG i B2B na terenie Polski i Europy. Prowadziła szkolenia rozwojowe dla pracowników z Azji i LATAM.
Zapewnienie rozwoju ludzi, zarządzanie talentami, kształtowanie motywacji i zaangażowania pracownika z jednoczesną satysfakcją z pracy i biznesowymi korzyściami dla firmy stały się jej pasją.
Monika Ray
Fundatorka firmy Monika Ray Coaching, prowadzi sesje indywidualne oraz szkolenia z zakresu rozwoju zawodowego i osobistego, głównie dla odbiorców w Brukseli, Wielkiej Brytanii i USA, ale również z Polski. Prowadzi coaching menadżerski, przywództwa i kariery. Posiada certyfikaty PCC ICF (Professional Certified Coach by International Coaching Federation) oraz ISO 9001:2015. Jest członkiem Międzynarodowej Federacji Coachingu. W 2023 roku Influence Digest Media uznał Monikę Ray za jednego z 15 najbardziej wpływowych coachów w Brukseli.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały drukowane, prezentacja, testy, karty coachingowe
Warunki uczestnictwa
W szkoleniu mogą brać udział osoby pełnoletnie, zarządzające w firmie lub przygotowujące się do roli lidera w zespole.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami