Efektywny Dorosły - kurs indywidualny
Efektywny Dorosły - kurs indywidualny
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla każdego, kto chce podnieść jakość działania przy redukcji nakładów własnych zasobów i osiągać sukcesy zawodowe oraz osobiste.
- Pracownicy korporacyjni i menedżerowie - potrzebujący efektywnych narzędzi do zarządzania sobą, zespołami i projektami.
- Przedsiębiorcy i właściciele firm, którzy skupiają się na rozwijaniu swojego potencjału oraz biznesu.
- Specjaliści HR i trenerzy - zajmujący się rozwijaniem umiejętności poznawczych uczestników, jak i organizacji.
- Nauczyciele - zorientowani na podnoszenie własnych umiejętności w zakresie nowoczesnych technik szybkiego uczenia się i zastosowania ich w pracy szkolnej.
- Rodzice - chcący poprawić swoje umiejętności poznawcze i efektywności osobistą.
- Osoby poszukujące rozwoju osobistego - chcące poprawić swoje umiejętności efektywnej nauki.
- Studenci i absolwenci - przygotowujący się do egzaminów lub wejścia na rynek pracy, gdzie umiejętność uczenia się jest kluczową kompetencją.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji27-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi55
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem warsztatów jest wzmocnienie umiejętności poznawczych, które są kluczowe dla skutecznego przetwarzania informacji, rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji i uczenia się. Dzięki opanowaniu technik zapamiętywania oraz umiejętności zarządzania czasem i informacjami uczestnik zwiększy swoją efektywność w życiu prywatnym i zawodowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektem uczenia się jest zwiększenie efektywności w życiu zawodowym i osobistym poprzez skuteczne zarządzanie i przetwarzanie informacji, trening zdolności poznawczych oraz szybkie czytanie ze zrozumieniem. Uczestnik posługuje się wiedzą na temat strategii aktywnego uczenia się, metodyki efektywnego czytania oraz sposobów wykorzystania swojego potencjału, aby szybko i skutecznie przetwarzać ogrom informacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna skuteczne strategie aktywnego uczenia się oparte na psychologicznych prawach, w tym metody szybkiego i efektywnego zarządzania informacjami, mnemotechniki, strategie czytania i ich wpływ na tempo pozyskiwania informacji, techniki efektywnej selekcji informacji, skuteczne metody ułatwiające naukę języków obcych i kreatywne notowanie. Posługuje się wiedzą na temat stosowania technik skutecznego uczenia i efektywnego zapamiętywania oraz strategii pracy z tekstem. Zna zasady tworzenia poprawnych Map Myśli oraz notatek metodą Cornella. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Nabył i poszerzył umiejętności efektywnego czytania – poprawa tempa czytania i poziomu zrozumienia tekstu, stosowania technik skutecznego uczenia i efektywnego zapamiętywania, analitycznego myślenia i syntezowania informacji, maksymalizacji efektów uczenia się, systematyczności procesu uczenia się, ukierunkowania uwagi i utrzymania koncentracji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:- Potrafi szybko i skutecznie zapamiętywać informacje i dane liczbowe. - Efektywnie czyta ze zrozumieniem. - Stosuje praktyki wspierające koncentrację uwagi. - Stosuje techniki i narzędzia ułatwiające naukę języków obcych. - Dobiera i stosuje strategie radzenia sobie ze stresem. - Skutecznie wyszukuje, selekcjonuje i porządkuje informacje, dokonuje krytycznej oceny ich przydatności oraz stosuje techniki skutecznego notowania. - Tworzy poprawne Mapy Myśli i sprawnie wykorzystuje je do planowania, kreatywnego myślenia oraz rozwiązywania problemów. - Identyfikuje cele rozwojowe, planuje cele krótko- i długoterminowe oraz określa ich czas osiągnięcie, dobiera i stosuje strategie radzenia sobie z prokrastynacją. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Posiada umiejętność uczenia się przez całe życie i wypracowuje własny styl uczenia się. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje potrzebę uczenia się przez całe życie, posiada silną motywację do zdobywania nowych umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, a także potrafi efektywnie dobierać techniki i narzędzia wspomagające proces uczenia się. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warsztaty z elementami neuroedukacji, które ułatwiają osiąganie sukcesu w pracy i życiu osobistym. Odkryj swój potencjał, rozwiń skrzydła i postaw na rozwój! Uczyć się będziesz całe życie – to od Ciebie zależy, czy będziesz to robić efektywnie.
Ramowy program szkolenia:
- Biologiczne podstawy funkcjonowania mózgu i mechanizmy uczenia się.
- Metody skutecznego uczenia się oparte na psychologicznych prawach.
- Metodyka i założenia szybkiego czytania.
- Najnowocześniejsze sposoby opracowywania tekstów i zdobywania informacji.
- Strategie pracy z tekstem: techniki selekcji informacji, umiejętne notowanie za pomocą słów kluczy, technika notowania Cornella, Mapy Myśli.
- Skuteczne metody ułatwiające naukę języków obcych.
- Efektywne zapamiętywanie danych – zastosowanie technik pamięciowych w zapamiętywaniu danych uszeregowanych, danych technicznych (daty, wartości, liczby, paragrafy, numery katalogowe itp.), definicji oraz wzorów.
- Zarządzanie informacją – szybkie wyszukiwanie i odpowiednie oznaczanie, kategoryzowanie i hierarchizowanie, odrzucanie nadmiaru.
- Porządkowanie informacji i działania – wykorzystanie mindmappingu w życiu prywatnym i zawodowym.
- Trening kreatywności.
- Warsztaty rozwoju osobistego – specyfika stylu myślenia i działania.
- Strategie radzenia sobie ze stresem.
- Wyznaczanie celów rozwojowych.
- Strategie radzenia sobie z prokrastynacją.
Uczestnicy:
1. Poznają skuteczne i atrakcyjne strategie aktywnego uczenia się:
- metody szybkiego i efektywnego zarządzania informacjami;
- mnemotechniki, a także systemy powtórek i strategie samosprawdzania;
- strategie czytania i ich wpływ na tempo pozyskiwania informacji;
- techniki efektywnej selekcji informacji;
- skuteczne metody ułatwiające naukę języków obcych.
2. Nabywają umiejętności:
- szybkiego czytania przy zrozumieniu na poziomie 90-100%, co przekłada się na zwiększenie efektywności w życiu prywatnym i zawodowym;
- tworzenia Map Myśli i sprawnego wykorzystywania ich do planowania, kreatywnego myślenia oraz rozwiązywania problemów;
- stosowania praktyk wspierających koncentrację uwagi;
- analizy i syntezy informacji zawartych m.in. w raportach, zestawieniach, mailach i dokumentach projektowych z uwzględnieniem branży zawodowej;
- redukcji czasu potrzebnego na pracę z informacjami, danymi i dokumentami.
3. Otrzymują wsparcie w zakresie:
- identyfikacji własnych obszarów do dalszego rozwoju kompetencji w obrębie stosowania narzędzi, które stanowią podstawę efektywności w życiu zawodowym i prywatnym;
- odkrycia potencjału własnego umysłu i zrozumienia specyfiki jego funkcjonowania oraz przetwarzania informacji;
- sposobów zarządzania informacjami w życiu prywatnym i w biznesie.
4. Uzyskują znaczącą poprawę w odniesieniu do:
- opracowywania najważniejszych informacji z czytanych tekstów (w tym m.in. z raportów, zestawień, maili i innych dokumentów projektowych);
- planowania i monitorowania własnej efektywności;
- zdolności poznawczych – myślenia logicznego i twórczego, pamięci, koncentracji uwagi oraz umiejętności rozwiązywania problemów.
Założenia organizacyjne kursu:
- kurs indywidualny;
- możliwość ustalenia harmonogramu kursu - dostosowane terminy do Twojego kalendarza;
- warunkiem koniecznym do osiągnięcia celu szkolenia jest 100% frekwencji oraz zaangażowanie uczestnika;
- RAZEM: 55 godzin dydaktycznych.
Kursy realizujemy w formie otwartej i zamkniętej. Zapisy i zajęcia przez cały rok. Terminy zajęć dopasowane do Twojego kalendarza.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Efektywny Dorosły - kurs indywidualny | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 29-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Efektywny Dorosły - kurs indywidualny | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Efektywny Dorosły - kurs indywidualny | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 12-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Efektywny Dorosły - kurs indywidualny | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 19-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Efektywny Dorosły - kurs indywidualny | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 04-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Efektywny Dorosły - kurs indywidualny | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Efektywny Dorosły - kurs indywidualny | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Efektywny Dorosły - kurs indywidualny | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Efektywny Dorosły - kurs indywidualny | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Efektywny Dorosły - kurs indywidualny | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 950,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Płachta-Adamek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Pakiet autorskich materiałów szkoleniowych zintegrowanych z programem warsztatów, będących pomocniczym narzędziem pracy z technikami efektywnego zapamiętywania, wizualnego notowania oraz treningami szybkiego czytania, dostęp do autorskiej platformy edukacyjnej podtrzymującej efekty uczenia się.
Warunki uczestnictwa
Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie związane z technikami uczenia się.
Informacje dodatkowe
Z uwagi na indywidulany charakter kursu mogą nastąpić zmiany terminów w harmonogramie uzgodnione między uczestnikiem i Trenerem prowadzącym.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT, pod warunkiem że dofinansowanie pokrywa, co najmniej 70% kosztów szkolenia. W przypadku mniejszego wsparcia finansowego, do ceny netto usługi dodawany jest podatek VAT w wysokości 23%. Przepis na podstawie którego stosowane jest zwolnienie od podatku (stawka VAT zw.): Zwolnienie z podatku VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2015 r., poz.736).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi