Marketing i budowanie marki
Możliwość dofinansowania
Marketing i budowanie marki
Numer usługi 2024/07/19/14574/2228094
357,00 PLN
brutto
357,00 PLNnetto
51,00 PLNbrutto/h
51,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby indywidualne
Osoby prowadzącę działalność gospodarczą
Przedsiębiorcy
Menadżerowie
Handlowcy
Pracownicy działu sprzedaży
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji03-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zwiększenie efektywności biznesowej przedsiębiorstwa poprzez świadome wdrażanie w codziennej pracy wytycznych z pozycjonowania marki oraz podejmowania spójnych działań marketingowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poznanie kluczowych elementów skutecznych strategii marketingowych | Kryteria weryfikacji Rozumie podstawowe koncepcje marketingowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zdobycie wiedzy na temat kreowania silnej i rozpoznawalnej marki | Kryteria weryfikacji Umiejętnie wykorzystuje różne narzędzia i kanały promocyjne w celu zwiększenia widoczności marki | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak.
Program
Program
Podczas szkolenia uczestnicy:
- zapoznają się z podstawami teoretycznymi - czym jest marka, dlaczego ważne jest budowanie marki, jak marki funkcjonują na rynku, jak koncepcja pozycjonowania marki wpływa na działania ogólnobiznesowe podejmowane przez przedsiębiorstwo
- poćwiczą w praktyce jak stworzony koncept pozycjonujący przekłada się na ich codzienną pracę (reklamację, bieżący kontakt z klientami, rozmowy handlowe, treści marketingowe, dobór asortymentów, projektowanie ofert, cenników itp.)
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto357,00 PLN
- Koszt usługi netto357,00 PLN
- Koszt godziny brutto51,00 PLN
- Koszt godziny netto51,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Karolina Zamęcka
Psycholog zachowań konsumenckich, trener w obszarze wsparcia
prowadzenia biznesu (sprzedaż, marketing, branding). Strategicznie wspierała m.in. marki: MK Cafe, Inka, Bakoma, Decathlon, Reminghton, Compensa, Moliera2 oraz marki koncernów takich jak: Maspex, Colian, dla których przygotowywała strategię: pozycjonowania, repozycjonowania i komunikacji. Dla mniejszych marek takich jak np. Arte, Artgeist, Czas na Herbatę, Lviv Croissants planowała i wdrażała całościową strategię wejścia na rynek polski i zagraniczny. Stworzyła strategię marki personalnej dla Martyny Wojciechowskiej. W 2013 r. od podstaw zbudowała markę Etno Cafe, którą do końca 2023 prowadziła strategicznie oraz marketingowo.
prowadzenia biznesu (sprzedaż, marketing, branding). Strategicznie wspierała m.in. marki: MK Cafe, Inka, Bakoma, Decathlon, Reminghton, Compensa, Moliera2 oraz marki koncernów takich jak: Maspex, Colian, dla których przygotowywała strategię: pozycjonowania, repozycjonowania i komunikacji. Dla mniejszych marek takich jak np. Arte, Artgeist, Czas na Herbatę, Lviv Croissants planowała i wdrażała całościową strategię wejścia na rynek polski i zagraniczny. Stworzyła strategię marki personalnej dla Martyny Wojciechowskiej. W 2013 r. od podstaw zbudowała markę Etno Cafe, którą do końca 2023 prowadziła strategicznie oraz marketingowo.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Case study, ćwiczenia
Adres
Adres
ul. Mieszka I 7D
86-300 Grudziądz
woj. kujawsko-pomorskie
Kontakt
Kontakt
Weronika Dzikowska
E-mail
weronika@dnawbiznesie.pl
Telefon
(+48) 664 338 070