Współpraca z branżą HoReCa - warsztat pytań i odpowiedzi z Ekspertem
Współpraca z branżą HoReCa - warsztat pytań i odpowiedzi z Ekspertem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby indywidualne
Osoby prowadzącę działalność gospodarczą
Przedsiębiorcy
Menadżerowie
Handlowcy
Pracownicy działu sprzedaży
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy zapoznają się ze specjalistycznymi finansowymi zagadnieniami prowadzenia działalności gastronomicznej by skuteczniej docierać do restauratorów i budować przewagę konkurencyjną.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poznał unikalne wymagania i wyzwania komunikacyjne charakterystyczne w branży HoReCa | Kryteria weryfikacji Zrozumiał specyfikę komunikacji w branży gastronomicznej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętnie tworzy i utrzymuje pozytywne relacje z szefami kuchni | Kryteria weryfikacji Potrafi zbudować relację dzięki odpowiedniej komunikacji z drugim człowiekiem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres szkolenia:
- wprowadzenie do zagadnienia efektywności biznesowej restauracji
- omówienie pojęć takich jak marża, koszty stałe i zmienne, rentowność, ergonomia pracy
- omówienie zagadnień takich jak szacowanie przychodów, budżetowanie roczne, nakłady inwestycyjne w środki trwałe i wyposażenie, zwrot z inwestycji
- omówienie poszczególnych grup kosztowych z podziałem na koszty podstawowe: czynsz i media, koszty pracy, koszty sprzedaży oraz pozostałe koszty operacyjne powiązane z prowadzeniem działalności gastronomicznej
- szczegółowe omówienie kosztów sprzedaży (FoodCost, BeverageCost, prowadzenie gospodarki magazynowej - inwentaryzacje, straty jawne, różnice inwentaryzacyjne)
- dostarczenie narzędzia obliczeniowego wraz z przeprowadzeniem części praktycznej szkolenia z obliczania marżowości, FOOD&BEVCOST'ów półproduktów i wyrobów gotowych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto625,00 PLN
- Koszt usługi netto625,00 PLN
- Koszt godziny brutto89,29 PLN
- Koszt godziny netto89,29 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Zamęcka
prowadzenia biznesu (sprzedaż, marketing, branding). Strategicznie wspierała m.in. marki: MK Cafe, Inka, Bakoma, Decathlon, Reminghton, Compensa, Moliera2 oraz marki koncernów takich jak: Maspex, Colian, dla których przygotowywała strategię: pozycjonowania, repozycjonowania i komunikacji. Dla mniejszych marek takich jak np. Arte, Artgeist, Czas na Herbatę, Lviv Croissants planowała i wdrażała całościową strategię wejścia na rynek polski i zagraniczny. Stworzyła strategię marki personalnej dla Martyny Wojciechowskiej. W 2013 r. od podstaw zbudowała markę Etno Cafe, którą do końca 2023 prowadziła strategicznie oraz marketingowo.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Case study, ćwiczenia