Sprzedaż i marketing przez zaufanie
Możliwość dofinansowania
Sprzedaż i marketing przez zaufanie
Numer usługi 2024/07/19/14574/2228035
166,00 PLN
brutto
166,00 PLNnetto
23,71 PLNbrutto/h
23,71 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby indywidualne
Osoby prowadzącę działalność gospodarczą
Przedsiębiorcy
Menadżerowie
Handlowcy
Pracownicy działu sprzedaży
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji06-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po szkoleniu uczestnicy osiągną cel polegający na zrozumieniu, jak budować i utrzymywać zaufanie klientów jako kluczowy element strategii sprzedażowej i marketingowej. Nabędą umiejętności kreowania transparentnych i etycznych komunikatów marketingowych, które wzmacniają zaufanie i lojalność klientów, a także uczą się metod efektywnej sprzedaży opartej na autentycznych relacjach, co prowadzi do długoterminowego sukcesu firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozwiną…umiejętności monitorowania postępów projektu | Kryteria weryfikacji Zarządza wykonaniem projektu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Nauczył się tworzyć efektywne plany projektowe | Kryteria weryfikacji Potrafi tworzyć harmonogramy i budżety na nowe projekty | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak.
Program
Program
- Psychologia zaufania – jak ludzie decydują, komu zaufać.
- Przegląd badań na temat wpływu zaufania na decyzje zakupowe.
- Tworzenie autentycznych i transparentnych komunikatów marketingowych.
- Praktyczne techniki budowania zaufania w procesie sprzedaży.
- Warsztaty: Kreowanie przekazów marketingowych budujących zaufanie.
- Wykorzystanie mediów społecznościowych i content marketingu do budowania relacji.
- Case study: Analiza kampanii, które skutecznie zbudowały zaufanie.
- Narzędzia analityczne monitorujące skuteczność działań w kontekście zaufania.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto166,00 PLN
- Koszt usługi netto166,00 PLN
- Koszt godziny brutto23,71 PLN
- Koszt godziny netto23,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Anna Urbańska
trening Structogram, coaching, szkolenia z kompetencji miękkich
Od 1998 roku właściciel firmy edukacyjno-consultingowej - trener, szkoleniowiec, coach, doradca, terapeuta. Od 2001 roku wykładowca- prowadzenie zajęć na studiach wyższych podyplomowych.
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy-Podyplomowe studia na kierunku: Coaching, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu- Podyplomowe studia na kierunku: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Krakowskie Centrum Psychodynamiczne w Krakowie- Socjoterapeuta i specjalista treningu interpersonalnego, Podstawy psychoterapii psychodynamicznej, Ośrodek Psychoterapii Psychodynamicznej w Bydgoszczy - Socjoterapeuta i specjalista psychoprofilaktyki, Uniwersytet Adama Mickiewicz w Poznaniu - Psycholog z zakresu marketingu i zarządzania, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu- Mgr Historii
Od 2011 roku Structogram Master Trainer Certificate, przeprowadzenie certyfikacji dla 30 trenerów metody treningowej Structogram w Polsce.
Od 1998 roku właściciel firmy edukacyjno-consultingowej - trener, szkoleniowiec, coach, doradca, terapeuta. Od 2001 roku wykładowca- prowadzenie zajęć na studiach wyższych podyplomowych.
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy-Podyplomowe studia na kierunku: Coaching, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu- Podyplomowe studia na kierunku: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Krakowskie Centrum Psychodynamiczne w Krakowie- Socjoterapeuta i specjalista treningu interpersonalnego, Podstawy psychoterapii psychodynamicznej, Ośrodek Psychoterapii Psychodynamicznej w Bydgoszczy - Socjoterapeuta i specjalista psychoprofilaktyki, Uniwersytet Adama Mickiewicz w Poznaniu - Psycholog z zakresu marketingu i zarządzania, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu- Mgr Historii
Od 2011 roku Structogram Master Trainer Certificate, przeprowadzenie certyfikacji dla 30 trenerów metody treningowej Structogram w Polsce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Case study, ćwiczenia
Adres
Adres
ul. Mieszka I 7D
86-300 Grudziądz
woj. kujawsko-pomorskie
Kontakt
Kontakt
Weronika Dzikowska
E-mail
weronika@dnawbiznesie.pl
Telefon
(+48) 664 338 070