Usługa - Studia podyplomowe - PEDAGOGIKA SPECJALNA - EDUKACJA, TERAPIA I WSPOMAGANIE OSÓB Z ZABURZENIAMI ZE SPEKTRUM AUTYZMU
Usługa - Studia podyplomowe - PEDAGOGIKA SPECJALNA - EDUKACJA, TERAPIA I WSPOMAGANIE OSÓB Z ZABURZENIAMI ZE SPEKTRUM AUTYZMU
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia przeznaczone dla nauczycieli oraz innych osób z wykształceniem wyższym, którzy pracują lub planują pracę z osobami z autyzmem i Zespołem Aspergera. Ukończenie studiów poszerzy kwalifikacje pedagogów, psychologów, logopedów, nauczycieli, pracowników poradni psychologicznych.
Uczestnicy projektu WUP Kraków w ramach projektu: Małopolski Pociąg do kariery- sezon 1 - Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników100
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi480
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest:Poszerzenie wiedzy uczestników studiów o informacje dotyczące specyfiki rozwoju osób ze spektrum autyzmu
Wyposażenie studentów w wiedzę merytoryczną i umiejętności praktyczne niezbędne do pracy edukacyjnej i terapeutycznej z osobami z autyzmem, zespołem Aspergera i innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju
Wykształcenie umiejętności dostosowania wymagań edukacyjnych do potrzeb osób z całościowymi zaburzeniami rozwoju
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Studia pozwolą zdobyć bogatą wiedzę zza kresu standardów diagnozy psychologicznej, pedagogicznej, logopedycznej oraz procesów diagnozy integracji sensorycznej, studia pozwalaj na poszerzenie wiedzy uczestników dotyczącej specyfiki rozwoju osób ze spektrum autyzmu. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje metody stonowane w usprawnianiu psychoruchowym dzieci. Ocenia psychologię rozwoju dziecka; uczestnik potrafi zdefiniować autyzm, w tym zespół Aspergera, zespoły genetyczne, ADHD, MPD, dysleksja, dysgrafia, uczestnik potrafi ocenić rozwój procesów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przygotowanie w zakresie merytorycznym obejmuje m.in. przedmioty:
- Podstawy pedagogiki specjalnej
- Dydaktyka specjalna
- Diagnostyka w pedagogice specjalnej
- Etyka zawodu nauczyciela
- Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii
- Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii
- Podstawy neuropsychologii
- Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu
- Terapia i wsparcie rodziny dziecka
- Zaburzenia integracji sensorycznej w zaburzeniach ze spektrum autyzmu
- Diagnoza psychopedagogiczna uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Problemy dojrzewania i dorosłości osób ze spektrum autyzmu
- Społeczne funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu
- Specjalne potrzeby uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC)
- Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu
- Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Metodyka zajęć aktywizujących w grupie szkolnej
- Trening umiejętności społecznych
- Wspieranie rozwoju zawodowego osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 95 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 95 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 95 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 95 Etyka zawodu nauczyciela | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 95 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 95 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 95 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 95 Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 95 Terapia i wsparcie rodziny dziecka | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 95 Zaburzenia integracji sensorycznej w zaburzeniach ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 95 Diagnoza psychopedagogiczna uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 95 Problemy dojrzewania i dorosłości osób ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 95 Społeczne funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 95 Specjalne potrzeby uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 95 Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC) | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 95 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 95 Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:10 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 95 Metodyka zajęć aktywizujących w grupie szkolnej | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 95 Trening umiejętności społecznych | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 95 Wspieranie rozwoju zawodowego osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 95 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 95 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 95 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 95 Etyka zawodu nauczyciela | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 95 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elemantami neurologii | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 95 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 95 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 95 Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 95 Terapia i wsparcie rodziny dziecka | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 95 Zaburzenia integracji sensorycznej w zaburzeniach ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 95 Diagnoza psychopedagogiczna uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 20-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 95 Problemy dojrzewania i dorosłości osób ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 20-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 95 Społeczne funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 20-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 95 Specjalne potrzeby uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 20-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 95 Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC) | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 95 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 95 Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 95 Metodyka zajęć aktywizujących w grupie szkolnej | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 95 Trening umiejętności społecznych | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 95 Wspieranie rozwoju zawodowego osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 95 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 95 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 95 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 95 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 95 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 95 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 95 Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 95 Terapia i wsparcie rodziny dziecka | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 95 Diagnoza psychopedagogiczna uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 95 Problemy dojrzewania i dorosłości osób ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 95 Społeczne funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 95 Specjalne potrzeby uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 95 Metodyka komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC) | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 95 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 95 Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 95 Metodyka zajęć aktywizujących w grupie szkolnej | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 95 Trening umiejętności społecznych | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 95 Wspieranie rozwoju zawodowego osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 95 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 95 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 95 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 95 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 95 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 95 Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 95 Terapia i wsparcie rodziny dziecka | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 95 Diagnoza psychopedagogiczna uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 95 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 95 Problemy dojrzewania i dorosłości osób ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 95 Społeczne funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 95 Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC) | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 95 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 95 Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 95 Trening umiejętności społecznych | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 95 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 95 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 95 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 95 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 95 Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 95 Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC) | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 95 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 95 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 95 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 95 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 84 z 95 Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 85 z 95 Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC) | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 86 z 95 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 87 z 95 Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 88 z 95 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 89 z 95 Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 90 z 95 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 91 z 95 Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 92 z 95 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 93 z 95 Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 94 z 95 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 |
Przedmiot / temat zajęć 95 z 95 Walidacja | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto3 900,00 PLN
- Koszt usługi netto3 900,00 PLN
- Koszt godziny brutto8,13 PLN
- Koszt godziny netto8,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Elena Jaworska
Wyższa Szkoła Humanistyczno- Przyrodnicza w Sandomierzu, kierunek: pedagogika specjalna - oligofrenopedagogika
Akademia Pedagogiki Specjalnej Grzegorzewskiej w Warszawie, II stopień - magisterskie, kierunek: edukacja integracyjna i włączające nauczycielskie
Świętokrzyska Szkoła Wyższa w Kielcach, kierunek: edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z elementami terapii pedagogicznej - studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, kierunek: Zarządzanie Oświatą - studia podyplomowe
Kariera zawodowa:
Nauczyciel wspomagający w Przedszkolu w Łagowie prowadzone przez Stowarzyszenie Nauczycieli i Wychowanków w Kielcach
Nauczyciel- terapeuta w Niepublicznym Przedszkolu Baja- Patataja w Kielcach
Nauczyciel pedagog specjalista w Szkole Podstawowej w Mąchocicach- Scholasterii
Nauczyciel pedagog specjalista w Szkole Podstawowej nr w Kielcach
Karolina Korczyńska
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu- kierunek fizjoterapia - studia licencjackie i magisterskie;
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, Wydział Nauk Społecznych i Ekonomicznych - kierunek - Integracja Sensoryczna
Doświadczenie:
Fizjoterapeuta w Przychodni "Zdrowie" w Kielcach
Fizjoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej w Centrum Medycznym "College Medical Clinic" i Fundacji na Recz Promocji Zdrowia "PULS"
Inne kwalifikacje i umiejętności:
Szkolenie z zakresu Terapii Naurotaktylnej
Kurs Terapia ręki
Szkolenie z zakresu oceny funkcjonalnej i prowadzenia dokumentacji medycznej pacjentów w wieku rozwojowym (0-7 lat)
Kurs masaż logopedyczny
Kurs Kinesiology Taping ( poziom podstawowy i zaawansowany)
Kurs masażu sportowego
mgr Renata Kowalska-Sasin
Wyższa Szkolą Pedagogiczna im. Jana Kochanowskiego w Kielcach. wydział pedagogiczny, studia magisterskie - Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza;
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach, wydział pedagogiczny i artystyczny, Studia Podyplomowe - Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z terapią pedagogiczną;
Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, Wydział Pedagogiki i Nauki o Zdrowiu, Studia Podyplomowe- Tyflopedagogika;
Świętokrzyska Szkoła Wyższa w Kielcach, wydział pedagogiczny i ochrony zdrowia, Studia Podyplomowe - Wczesne wspomaganie rozwoju oraz edukacji dzieci i młodzieży z autyzmem, zespołem Aspergera i zaburzeniami pokrewnymi;
Kursy:
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach, Centrum Doskonalenia Nauczycieli - kursy kwalifikacyjne Oligofrenopedagogika, Surdopedagogika i Tyflopedagogika
Polski Związek Niewidomych Instytut Tyflologiczny Warszawa- szkolenie Instruktor orientacji przestrzennej, samodzielnego, bezpiecznego i skutecznego poruszania się osób niewidomych i słabowidzących;
Doświadczenie:
Nauczyciel nauczania początkowego - Szkoła Podstawowa w Kostkach Dużych;
Nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej, rewalidant w Szkole Podstawowej nr 2 w Busku- Zdroju;
Nauczyciel nauczania indywidualnego w Szkole Podstawowej w Kamedułach;
Nauczyciel rewalidant- tyflopedagog i surdopedagog w Szkole Podstawowej nr 3 w Busku- Zdroju;
Pedagog Szkolny w Zespole Placówek Oświatowych nr 1 w Busku- Zdroju
Agnieszka Gałęzowska
Akademia Świętokrzyska w Kielcach, Wydział - Pedagogiczny i Nauk o Zdrowiu, kierunek: Pedagogika, specjalność: rewalidacja z terapią pedagogiczną - magister
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, kierunek: Psychopedagogika, diagnoza i pomoc psychologiczna - studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Ekonomii, Turystyki i Nauk Społecznych w Kielcach, kierunek: Pedagogika, specjalność: Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z językiem angielskim i informatyką - licencjat
Wyższa Szkoła Humanistyczno- Ekonomiczna w Brzegu, kierunek: Edukacja i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i Zespołem Aspergera
Kursy i szkolenia:
Elementy Terapii Poznawczo - Behawioralnej w pracy z dziećmi i młodzieżą ze spektrum autyzmu - CTPB w Warszawie
Organizacja i zarządzanie oświatą - ZDZ w Kielcach
Integracja Sensoryczna - PSTIS w Warszawie
Kierownik wycieczek szkolnych
Integracja sensoryczna: teoria, diagnoza i terapia- CWRO w Konstancinie - Jeziorna
Aktywizacja społeczna i zawodowa osób z autyzmem - SYNAPSIS w Warszawie
Uczenie zachowań społecznych dzieci z autyzmem - Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku
Metody stymulacyjne w diagnozie i terapii dzieci autystycznych - Instytut Szkoleń i Analiz Gospodarczych w Warszawie
Diagnoza zespołu nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) - Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie
Kurs kwalifikacyjny Oligofrenopedagogika
Kurs Terapii behawioralnej - I, II i III stopnia
Anna Machnicka
Dyplom Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Kielcach, Wydział Pedagogiczny w zakresie pracy kulturalno-oświatowej - tytuł: magister pedagogiki;
Studium Pedagogiczne z metodyką geografii dla nauczania przedmiotów ogólnokształcących;
Studia Podyplomowe w zakresie geografii w zreformowanej szkole - Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Kielcach, Wydział Matematyczno-Przyrodniczy;
Studia Podyplomowe w zakresie nauczycieli przedmiotów zawodowych zakresie turystyki i hotelarstwa. Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, Wydział Nauk Społecznych i Ekonomicznych;
Studia Podyplomowe :
Pedagogika Specjalna - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika),
Pedagogika Specjalna - logopedia
Pedagogika specjalna - Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Pedagogika Specjalna - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością wzrokową (tyflopedagogika)
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, Wydział Nauk Społecznych i Ekonomicznych;
Ukończone Kursy:
Dziecko z autyzmem w przedszkolu i szkole
Dostosowanie wymagań edukacyjnych i indywidualizacja nauczania
Gry i zabawy w terapii dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania
Dziecko z ADHD w przedszkolu i szkole
Przemoc i agresja w szkole
Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
Współpraca z rodzicami warunkiem sukcesu wychowawczego
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla studentów są udostępniane na platformie MSTeams
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
Informacje dodatkowe
Dodatkowo należy odbyć praktyki w ilości: 180 h
Zawarto umowę z WUP w Krakowie w ramach projektu: Małopolski Pociąg do kariery- sezon 1
Ocenę na świadectwie stanowi średnia ocen uzyskanych z zaliczeń poszczególnych przedmiotów w toku studiów.
Walidacja odbędzie się na ostatnich zajęciach.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia odbywają się na platformie MSTeams
Koszt usługi:
- 3900 zł czesne
- 150 zł wpisowe