Zielone Kompetencje B1.5 Kurs języka angielskiego z elementami Business English - Negocjacje biznesowe ZAJĘCIA ZDALNE
Zielone Kompetencje B1.5 Kurs języka angielskiego z elementami Business English - Negocjacje biznesowe ZAJĘCIA ZDALNE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest przeznaczony dla osób na poziomie językowym B1, które chcą poprawić swoje umiejętności językowe w kontekście biznesowym, pracowników firm i korporacji, którzy biorą udział w negocjacjach biznesowych. Osób przygotowujących się do pracy w międzynarodowym środowisku, gdzie negocjacje w języku angielskim są kluczowe. Studentów i absolwentów kierunków biznesowych i ekonomicznych, którzy chcą zwiększyć swoje kompetencje w zakresie języka angielskiego i negocjacji. Idealny dla osób pragnących zdobyć przewagę konkurencyjną w międzynarodowym środowisku, świadomych ekologicznie.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji31-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwój umiejętności językowych na poziomie B1 w kontekście negocjacji biznesowych. Uczestnicy nauczą się skutecznie planować, prowadzić i zamykać negocjacje, stosując odpowiednie techniki negocjacyjne oraz język dyplomatyczny. Kurs ma na celu rozwinięcie słownictwa i zwrotów używanych w negocjacjach biznesowych, praktyczne zastosowanie struktur gramatycznych adekwatnych do negocjacji, doskonalenie umiejętności komunikacyjnych w sytuacjach negocjacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poszerza zasób słownictwa biznesowego | Kryteria weryfikacji Stosuje nowe terminy biznesowe w odpowiednich sytuacjach podczas symulacji i testów ustnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje i wyjaśnia znaczenie kluczowych terminów biznesowych w testach pisemnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje i wyjaśnia kluczowe pojęcia związane z negocjacjami biznesowymi w języku angielskim | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia pojęcia negocjacyjne w języku angielskim | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje zasady i strategie negocjacyjne w kontekście biznesowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje zaawansowane struktury gramatyczne na poziomie B1 | Kryteria weryfikacji Stosuje zaawansowane struktury gramatyczne w pisemnych i ustnych zadaniach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zastosowanie różnych struktur gramatycznych w kontekście biznesowym podczas dyskusji grupowych i testów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Świadomość zasad zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i omawia przykłady praktyk ekologicznych stosowanych w biznesie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Efektywna komunikacja w języku angielskim podczas negocjacji: | Kryteria weryfikacji Przygotowuje i przedstawia krótką prezentację na temat związany z biznesem. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w sesjach Q&A, zadając pytania i udzielając odpowiedzi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Komunikuje się efektywnie ustnie w kontekście biznesowym | Kryteria weryfikacji Prowadzi płynne i zrozumiałe rozmowy na tematy biznesowe, stosując odpowiednie słownictwo i gramatykę. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Uczestniczy aktywnie w spotkaniach, prezentacjach i negocjacjach, skutecznie wyrażając swoje myśli i argumenty. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Formułuje propozycje i kontrpropozycje negocjacyjne w języku angielskim | Kryteria weryfikacji Prowadzi symulacje negocjacji w języku angielskim z użyciem odpowiedniego słownictwa i zwrotów. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Formułuje i wyraża swoje stanowisko oraz kontrpropozycje w negocjacjach. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Pisze e-maile negocjacyjne w języku angielskim zawierające propozycje i kontrpropozycje | Kryteria weryfikacji Pisze e-maile negocjacyjne zawierające propozycje i kontrpropozycje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie zwroty i struktury gramatyczne w korespondencji negocjacyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje zaawansowane struktury gramatyczne na poziomie B1 w kontekście negocjacji | Kryteria weryfikacji Konstruuje zdania złożone i używa trybu warunkowego w kontekście negocjacyjnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Poprawnie stosuje czasy przeszłe, teraźniejsze i przyszłe w wypowiedziach ustnych i pisemnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Skuteczne współdziałanie w międzynarodowym środowisku: | Kryteria weryfikacji Aktywnie angażuje się w dyskusje grupowe, szanując różnorodność kulturową i różne punkty widzenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Współpracuje z innymi podczas ćwiczeń symulacyjnych, dążąc do wspólnego osiągania celów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Promowanie zrównoważonych praktyk w biznesie: | Kryteria weryfikacji Proponuje i omawia zrównoważone rozwiązania podczas symulacji biznesowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Wykazuje się inicjatywą w proponowaniu ekologicznych praktyk w codziennej działalności zawodowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Pracuje efektywnie w zespole i współpracuje w kontekście biznesowym | Kryteria weryfikacji Współpracuje efektywnie z innymi podczas ćwiczeń grupowych, wykazując się empatią, zrozumieniem i umiejętnością rozwiązywania konfliktów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Uczestniczy aktywnie w dyskusjach grupowych, dzieląc się swoimi pomysłami, słuchając innych i udzielając konstruktywnego feedbacku. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Zarządza interakcjami międzykulturowymi w kontekście biznesowym | Kryteria weryfikacji Wykazuje świadomość różnic kulturowych i stosuje odpowiednie formy grzecznościowe oraz komunikacyjne podczas interakcji z osobami z różnych kultur. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program kursu B1 – Kurs języka angielskiego z elementami Business English – NEGOCJACJE W BIZNESIE.
Kurs jest przeznaczony dla osób na poziomie językowym B1, które chcą poprawić swoje umiejętności językowe w kontekście biznesowym, pracowników firm i korporacji, którzy biorą udział w negocjacjach biznesowych. Osób przygotowujących się do pracy w międzynarodowym środowisku, gdzie negocjacje w języku angielskim są kluczowe. Studentów i absolwentów kierunków biznesowych i ekonomicznych, którzy chcą zwiększyć swoje kompetencje w zakresie języka angielskiego i negocjacji. Idealny dla osób pragnących zdobyć przewagę konkurencyjną w międzynarodowym środowisku, świadomych ekologicznie.
Celem kursu jest rozwój umiejętności językowych na poziomie B1 w kontekście negocjacji biznesowych. Uczestnicy nauczą się skutecznie planować, prowadzić i zamykać negocjacje, stosując odpowiednie techniki negocjacyjne oraz język dyplomatyczny. Kurs ma na celu rozwinięcie słownictwa i zwrotów używanych w negocjacjach biznesowych, praktyczne zastosowanie struktur gramatycznych adekwatnych do negocjacji, doskonalenie umiejętności komunikacyjnych w sytuacjach negocjacyjnych.
Zgodność szkolenia z celami projektu tj. rozwój zielonych kompetencji i kwalifikacji oraz dostosowanie umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu.
Celem kursu jest wzrost/uzyskanie wiedzy, umiejętności, kwalifikacji z zakresu zielonych kompetencji przez osoby fizyczne. W obliczu globalnych wyzwań związanych z ochroną środowiska i zrównoważonym rozwojem, zielone kompetencje stają się nieodzownym elementem w każdej dziedzinie działalności zawodowej. Współczesne firmy i organizacje coraz częściej kładą nacisk na wdrażanie ekologicznych rozwiązań i praktyk w codziennej pracy, co wymaga od pracowników nie tylko wiedzy technicznej, ale także umiejętności komunikacji na temat zrównoważonego rozwoju.
Kurs językowy w zakresie zielonych kompetencji jest niezbędny z kilku kluczowych powodów:
1. Globalna komunikacja i współpraca W dobie globalizacji, projekty związane z ochroną środowiska często realizowane są w międzynarodowych zespołach. Znajomość języka angielskiego umożliwia efektywną komunikację z partnerami z różnych krajów, co jest kluczowe dla skutecznej realizacji inicjatyw ekologicznych.
2. Dostęp do wiedzy i zasobów Większość najnowszych badań, raportów i publikacji dotyczących zrównoważonego rozwoju i technologii ekologicznych dostępna jest w języku angielskim. Znajomość tego języka pozwala pracownikom na bieżąco śledzić najnowsze trendy i innowacje, co z kolei wspiera wprowadzanie nowoczesnych, ekologicznych rozwiązań w miejscu pracy.
3. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych Zielone kompetencje stają się coraz bardziej cenione na rynku pracy. Pracownicy, którzy posiadają umiejętności językowe i wiedzę z zakresu zrównoważonego rozwoju, są bardziej konkurencyjni i mają większe możliwości awansu. Kurs językowy w tym zakresie pomaga rozwijać te kluczowe umiejętności, zwiększając wartość pracownika na rynku pracy.
4. Zwiększanie świadomości ekologicznej Kurs językowy z elementami zielonych kompetencji pomaga również w zwiększaniu świadomości ekologicznej wśród pracowników. Dzięki temu mogą oni lepiej rozumieć znaczenie działań proekologicznych i wprowadzać je w życie zarówno zawodowe, jak i prywatne.
5. Zgodność z regulacjami i standardami Wiele branż jest obecnie regulowanych przez międzynarodowe standardy dotyczące zrównoważonego rozwoju. Znajomość języka angielskiego pozwala pracownikom na lepsze zrozumienie i wdrażanie tych standardów, co jest kluczowe dla zgodności z przepisami i utrzymania konkurencyjności na rynku.
W związku z powyższym, kurs językowy w zakresie zielonych kompetencji stanowi istotny krok w kierunku rozwoju pracowników, podnoszenia ich kwalifikacji oraz wspierania zrównoważonego rozwoju w firmie.
Spotkanie 1: Wstęp do negocjacji i planowanie negocjacji
- Omówienie celów kursu i oczekiwań uczestników.
- Pre-test - Test sprawdzający początkowy poziom wiedzy uczestników w zakresie języka angielskiego i negocjacji biznesowych.
- Definicja negocjacji, rodzaje negocjacji, cele negocjacji
- Przykłady sytuacji negocjacyjnych w biznesie.
- Planowanie negocjacji - Ustalanie celów, przygotowanie argumentów, analiza drugiej strony. Tworzenie planu negocjacji: struktura spotkania, kluczowe punkty do omówienia.
- Symulacja planowania negocjacji
- Scenariusze dotyczące prostych negocjacji, takich jak ustalanie cen, rezerwacje.
Gramatyka:
- Czas przeszły prosty (Past Simple) i czas przeszły ciągły (Past Continuous)
- Czas przyszły z użyciem "will" i "going to" (Future with 'will' and 'going to'):
- Konstrukcje bezokolicznikowe i gerundialne (Infinitive and Gerund constructions):
Słownictwo:
- Wyrażenia używane podczas przedstawiania propozycji i argumentacji.
- Terminologia dotycząca ustalania warunków, ofert i kontraktów.
- Terminy opisujące różne strategie negocjacyjne, takie jak integratywne (win-win), dystrybucyjne (win-lose) i kompromisowe.
- Zwroty używane do wyrażania opinii, proponowania zmian, negocjowania warunków i podsumowywania postępów.
Funkcje językowe:
- Wyrażanie propozycji i sugestii
- Argumentowanie i uzasadnianie stanowiska
- Negocjowanie warunków i kompromisów
Spotkanie 2: Techniki negocjacji
- Przegląd poprzednich zajęć i omówienie postępów
- Techniki negocjacyjne
- Strategie negocjacyjne
- Słownictwo i zwroty używane podczas negocjacji (30 minut)
- Symulacja zaawansowanych negocjacji
Gramatyka:
- Tryb przypuszczający (subjunctive mood)
- Użycie modalnych czasowników (modal verbs)
- Konstrukcje bezokolicznikowe (infinitive constructions)
Słownictwo:
- Wyrażenia używane do wyrażania propozycji, ofert, żądań oraz warunków umowy
- Wyrażenia do wyrażania zgody, niezgody, wątpliwości oraz wyrażania pewności w swoich argumentach
- Zwroty używane do wyrażania zgody na propozycje, proponowania alternatywnych rozwiązań oraz negocjowania warunków umowy
Funkcje językowe:
- Wyrażanie propozycji i ofert
- Argumentowanie i uzasadnianie stanowiska
- Negocjowanie warunków i kompromisów
Spotkanie 3: Diplomatic Language
- Przegląd poprzednich zajęć
- Radzenie sobie z konfliktami, impasem negocjacyjnym:
- Aktywne słuchanie, parafraza, techniki uspokajające.
- Język dyplomatyczny (Diplomatic Language) - Przykłady użytecznych zwrotów do zarządzania konfliktami i impasem. Wyrażenia używane do łagodzenia tonu i wyrażania delikatnych kwestii:
- Symulacje sytuacji konfliktowych
- Symulacje trudnych negocjacji z użyciem języka dyplomatycznego
Gramatyka:
- Użycie strony bierniej (passive voice)
- Wyrażenia warunkowe (conditional sentences)
- Zaimki względne (relative pronouns)
Słownictwo:
- Wyrażenia używane podczas omawiania ustaleń, porozumień i warunków umowy.
- Słownictwo dotyczące kompromisów, ustępstw oraz rozwiązywania konfliktów.
- Zwroty używane do wyrażania uznania, życzliwości oraz dyplomatycznego języka.
- Słownictwo dotyczące negocjowania, przekonywania oraz negocjowania warunków i kompromisów w sposób dyplomatyczny
Funkcje językowe:
- Wyrażanie zgody i niezgody w sposób dyplomatyczny
- Negocjowanie warunków i kompromisów
- Prowadzenie rozmów w sposób konstruktywny:
Spotkanie 4: Podsumowanie i ocena postępów
- Przegląd poprzednich zajęć
- Test końcowy
- Indywidualne porady i feedback
- Ćwiczenia praktyczne: Końcowe Role Play
Techniki nauczania
- Wykład interaktywny
- Studium przypadku (Case Study)
- Symulacje (Role Play)
- Dyskusje grupowe
- Praca pisemna
- Ćwiczenia praktyczne
- Analiza wideo
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 160,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 160,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Bernadeta Szydziak
Prowadzenie kursów językowych w szkołach państwowych i językowych w różnych grupach
wiekowych oraz na różnych poziomach
zaawansowania.
Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Tychach
Uniwersytet Śląski Wydział Filologiczny,Filologia Angielska, program nauczycielski
Studia podyplomowe BUSINESS ENGLISH
Prowadzenie kursów językowych w ramach programów unijnych - od roku 2016
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik kursu otrzyma komplet autorskich materiałów szkoleniowych LANDER'S education&services oraz pomocy dydaktycznych.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przystąpienie do Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze EuropejskiedlaŚląskiego 2021-2027 (FE SL 2021-2027), Działanie FESL.10.17 Kształcenie osób dorosłych - FST poprzez złożeniedokumentówrekrutacyjnych u jednego z niżej wymienionych operatorów:
1.Liga Obrony Kraju https://projekty.lok.edu.pl/
2.Akademia Śląska www.psf.wst.pl
3. Centrum Szkoleniowo-Doradcze Dr Kurnicki Sp.k. https://psf1-drkurnicki.eu
4. LG PROJECT ŁUKASZ DOBICZEK https://projektydofi nansowane.pl/
5. Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. https://www.zielonyslask.rozwojowe.eu
Informacje dodatkowe
Warunkiem ukończenia kursu jest frekwencja na poziomie 80% oraz pozytywne zaliczenie testu końcowego. W przypadkachlosowychzgłoszonych ze strony Uczestnika, które uniemożliwiają osiągnięcie wymaganej frekwencji, na wniosek Uczestnika,Organizatordopuszcza możliwość uczestnictwa w indywidualnych konsultacjach szkoleniowych z osobą prowadzącą kurs, których celemjestwyrównanie wymaganej frekwencji oraz wiedzy i umiejętności koniecznych do osiągniecia celów wynikajacych z ramowegoprogramuusługi.
HARMONOGRAM USŁUGI BĘDZIE USTALANY INDYWIDUALNIE Z GRUPĄ PO ZATWIERDZENIU DOFINANSOWANIA.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Kurs realizowany na platformie ZOOM
Kody dostępowe uczestnicy otrzymają po podpisaniu umowy szkoleniowej.
Wymagania systemowe
- Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
- Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth
- Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub:
- Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
Uwaga: sprawdź listę obsługiwanych urządzeń. - Oprogramowanie kamery wirtualnej do użytku z oprogramowaniem do transmisji, np. OBS lub kamery IP
Uwaga: klient Zoom w wersji 5.1.1 lub nowszej jest wymagany dla systemu operacyjnego macOS.
- Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
Obsługiwany system operacyjny
- System operacyjny macOS X w wersji 10.10 lub nowszej
- System Windows 11*
*Uwaga: system Windows 11 jest obsługiwany w wersji 5.9.0 lub nowszej. - Windows 10*
*Uwaga: w przypadku urządzeń z systemem operacyjnym Windows 10 obowiązuje wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany. - System operacyjny Windows w wersji 8 lub 8.1
- System operacyjny Windows 7
- System operacyjny Ubuntu w wersji 12.04 lub nowszej
- System operacyjny Mint w wersji 17.1 lub nowszej
- System operacyjny Red Hat Enterprise Linux w wersji 6.4 lub nowszej
- System operacyjny Oracle Linux w wersji 6.4 lub nowszej
- System operacyjny CentOS w wersji 6.4 lub nowszej
- Oprogramowanie Fedora w wersji 21 lub nowszej
- Oprogramowanie OpenSUSE w wersji 13.2 lub nowszej
- System operacyjny ArchLinux (tylko w wersji 64-bitowej)
Obsługiwany tablet i urządzenia mobilne
- Urządzenia z systemem Android i iOS
- Urządzenia BlackBerry
- Urządzenie Surface w wersji PRO 2 lub nowszej z systemem operacyjnym Windows w wersji 8.1 lub nowszej
Uwaga: - W przypadku komputerów typu tablet z systemem operacyjnym Windows 10 obowiązuje wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
- Komputery tabletowe obsługują tylko klienta Desktop Client.
Obsługiwane przeglądarki
- Windows: Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Uwaga: niektóre funkcje w kliencie internetowym nie są obsługiwane w przeglądarce Internet Explorer.
Wymagania dotyczące przepustowości
W celu uzyskania najlepszych wyników przepustowość wykorzystywana przez platformę Zoom zostanie zoptymalizowana w oparciu o sieć uczestnika. Automatycznie dostosuje się ona do sieci 3G, sieci Wi-Fi lub środowisk komunikacji przewodowej.
Zalecana przepustowość dla panelistów uczestniczących w spotkaniach i webinarach:
- Dla połączeń wideo 1:1:
- Wideo wysokiej jakości: 600 kb/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 720 p w jakości HD: 1,2 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 1080 p w jakości HD: 3,8 MB/s / 3,0 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Dla grupowych połączeń wideo:
- Wideo wysokiej jakości: 1,0 MB/s / 600 kb/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 720 p w jakości HD: 2,6 MB/s / 1,8 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 1080 p w jakości HD: 3,8 MB/s / 3,0 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wyświetlanie widoku galerii: 2,0 MB/s (25 wyświetleń), 4,0 MB/s (49 wyświetleń)
- Tylko udostępnianie ekranu (bez miniaturki wideo): 50–75 kb/s
- Udostępnianie ekranu z miniaturką wideo: 50–150 kb/s
- Audio VoIP: 60–80 kb/s
- System Zoom Phone: 60–100 kb/s