Szkolenie: Zarządzanie wielopokoleniowym zespołem
Szkolenie: Zarządzanie wielopokoleniowym zespołem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele, liderzy zespołów, rekruterzy oraz pracownicy szczególnie ważni z punktu widzenia dobrego funkcjonowania zespołów i sprawnej współpracy.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji21-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego budowania zespołów opartych na różnorodności i inkluzywności - z nastawieniem na osiąganie celów biznesowych z poszanowaniem potrzeb i docenieniem wkładu poszczególnych, różnorodnych pracowników poprzez rozwinięcie kompetencji międzypokoleniowych w komunikacji, motywacji i delegowaniu zadań w środowisku pracy zróżnicowanym generacyjnie. Przygotowuje również do efektywnego zarządzania zespołami złożonymi z pokoleń X, Y i Z.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje różne pokolenia na rynku pracy i rozumie ich oczekiwania | Kryteria weryfikacji Opisuje podstawowe cechy i wyróżniki poszczególnych pokoleń na rynku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje efektywną komunikację międzypokoleniową | Kryteria weryfikacji Powołuje się na trafiające do przedstawiciela konkretnego pokolenia argumenty i przykłady. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Motywuje i angażuje pracowników z różnych pokoleń. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i stosuje w rozmowach motywacyjnych typowe dla poszczególnych pokoleń motywatory | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Deleguje zadania w kontekście różnic pokoleniowych z uwzględnieniem kompetencji i preferencji pokoleniowych. | Kryteria weryfikacji Posługuje się aparatem pojęciowym dostosowanym do przedstawiciela poszczególnych pokoleń, np. Do pracownika z pokolenia X mówi odwołując się do bezpieczeństwa finansowego, do Z odwołując się do elastyczności w podejściu do zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Buduje zespoły zróżnicowane generacyjnie i efektywne zarządza nimi. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje poszczególne pokolenia i dobiera odpowiedniego pracownika do zadania oraz motywuje go w indywidualny sposób. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie trwa 14 godzin dydaktycznych. Godzina dydaktyczna to 60 minut. W każdym dniu szkolenia uwzględniona została przerwa minimum półgodzinna.
Materiały szkoleniowe zostaną przekazane uczestnikom w formie prezentacji.
W szkoleniu mogą również uczestniczyć osoby, które nie mają podstawowej wiedzy z zakresu zarządzania wielopokoleniowym zespołem.
Szkolenie zakończone zostanie wypełnieniem ankiet ewaluacyjnych oraz rozdaniem zaświadczeń potwierdzających nabyte kompetencje i ukończenie szkolenia.
Warunkiem ukończenia szkolenia jest frekwencja na poziomie minimum 80 %.
Program
Dzien 1
- Powitanie, ustalenie zasad współpracy. Krótka prezentacja trenera oraz uczestników. Przedstawienie agendy szkolenia.
- Wypełnienie ankiety ewaluacyjnej przed szkoleniem
- Charakterystyka pokoleń na rynku pracy
- Dyskusja i omawianie case-ów z życia - autorefeksja, jak pokoleniowość wpływa na nasze nastawienie
- Efektywne techniki komunikacji dostosowane do różnych pokoleń.
- Przerwa
- Prezentacja: przykłady dobrej i złej komunikacji.
- Jakie wartości są ważne dla Silversów, Boomerów,X,Y i Zetek?
Dzień 2
- Przywitanie
- Czego potrzebują od lidera przedstawiciele poszczególnych pokoleń.
- Sposoby motywowania pracowników z różnych pokoleń.
- Przerwa
- Ćwiczenia praktyczne i symulacje związane z omawianymi tematami.
- Budowanie ścieżki doświadczenia pracownika dla poszczególnych pokoleń.
- Grupowa analiza przypadków i dyskusje.
- Wypełnienie testu teoretycznego
- Wypełnienie ankiety ewaluacyjnej po szkoleniu
- Zakończenie
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Powitanie, ustalenie zasad współpracy. Krótka prezentacja trenera oraz uczestników. Przedstawienie agendy szkolenia. | Prowadzący Agnieszka Karłowicz | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Wypełnienie ankiety ewaluacyjnej przed szkoleniem | Prowadzący Agnieszka Karłowicz | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Charakterystyka pokoleń na rynku pracy. | Prowadzący Agnieszka Karłowicz | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:50 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Dyskusja i omawianie case-ów z życia - autorefeksja, jak pokoleniowość wpływa na nasze nastawienie | Prowadzący Agnieszka Karłowicz | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Efektywne techniki komunikacji dostosowane do różnych pokoleń. | Prowadzący Agnieszka Karłowicz | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Prezentacja: przykłady dobrej i złej komunikacji | Prowadzący Agnieszka Karłowicz | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Jakie wartości są ważne dla Silversów, Boomerów,X,Y i Zetek? | Prowadzący Agnieszka Karłowicz | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Przywitanie | Prowadzący Agnieszka Karłowicz | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Czego potrzebują od lidera przedstawiciele poszczególnych pokoleń. | Prowadzący Agnieszka Karłowicz | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Sposoby motywowania pracowników z różnych pokoleń. | Prowadzący Agnieszka Karłowicz | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Ćwiczenia praktyczne i symulacje związane z omawianymi tematami | Prowadzący Agnieszka Karłowicz | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Budowanie ścieżki doświadczenia pracownika dla poszczególnych pokoleń | Prowadzący Agnieszka Karłowicz | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Grupowa analiza przypadków i dyskusje. | Prowadzący Agnieszka Karłowicz | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Wypełnienie testu teoretycznego | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Wypełnienie ankiety ewaluacyjnej po szkoleniu | Prowadzący Agnieszka Karłowicz | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Zakończenie | Prowadzący Agnieszka Karłowicz | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 380,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 380,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Karłowicz
Doświadczenie operacyjne jako dyrektor HR : w start up-ie, firmach produkcyjnych czy dystrybucyjnych. Trener, mentor, asesor w procesach assessment i development center. Od kilku lat prowadzi własną działalność szkoleniowo-doradcze specjalizując się w tematyce komunikacji biznesowej, współpracy, rozwoju kompetencji interpersonalnych. Współpracuje na stałe w kilkoma dużymi podmiotami prowadząc projekty rozwojowe dla kadry menadżerskiej, wspierając Zarządy i doradzając w procesach rekrutacyjnych.
Studia magisterskie na wydziale humanistycznym KUL. Odbyła kursy i szkolenia z zakresu: 7nawyków skutecznego działania Franklin Covey; Podstawowe umiejętności menadżerskie ;Efektywna komunikacja w pracy menadżera; Trzy role menadżera: jak zarządzać wynikami zespołu; Rola kierowników liniowych w skutecznej rekrutacji pracowników; Współczesne podejście do marketingu i marki pracodawcy - Social Media Now ; Budowanie strategii marki; Przekonujący język w Employer Branding ; Train The Trainer - skuteczny trener
W ciągu 24 miesięcy wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia zrealizował ponad 120 godzin szkoleń w zakresie tematycznym odpowiadającym szkoleniu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe zostaną przekazane uczestnikom w formie prezentacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest prawidłowy zapis na usługę w systemie Bazy Usług Rozwojowych
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami