Pomoc nauczyciela przedszkolnego - nowoczesne podejście do edukacji włączającej zielone kompetencje oraz promujące świadomość ekologiczną.
Pomoc nauczyciela przedszkolnego - nowoczesne podejście do edukacji włączającej zielone kompetencje oraz promujące świadomość ekologiczną.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są osoby chcące pracować jako pomoc nauczyciela w przedszkolu. Szkolenie jest skierowane do osób bez wcześniejszego doświadczenia pedagogicznego oraz tych, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje zawodowe w tym obszarze. Uczestnikami mogą być również rodzice, opiekunowie i osoby pracujące w placówkach opiekuńczo-wychowawczych.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji05-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Pomoc nauczyciela przedszkolnego - nowoczesne podejście do edukacji włączającej zielone kompetencje oraz promujące świadomość ekologiczną – szkolenie przygotowuje uczestników do efektywnej pracy jako pomoc nauczyciela w przedszkolu. Szkolenie rozwija kompetencje pedagogiczne, umiejętności organizacyjne oraz zdolności komunikacyjne. Uczestnicy po szkoleniu posiadają również wiedzę i umiejętności w zakresie wprowadzania zielonych kompetencji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje rolę i obowiązki pomocy nauczyciela | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać obowiązki oraz rolę pomocy nauczyciela | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje efektywną komunikację z dziećmi i rodzicami | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje techniki aktywnego słuchania i adekwatnego reagowania na potrzeby | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje podstawy pedagogiki przedszkolnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zastosować podstawowe założenia teorie Montessori, metoda projektów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi zapewnić bezpieczne środowisko | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia przeprowadzenie ewakuacji i udzielenia pierwszej pomocy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje i organizuje zajęcia dydaktyczne i wychowawcze | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy przykładowy harmonogram zajęć i kreatywne materiały edukacyjne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi wspierać w rozwoju emocjonalnym i społecznym u dzieci | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje techniki mediacji i rozwiązywania konfliktów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zielone kompetencje w codziennej pracy i tworzy z materiałów recyklingowych i naturalnych | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia przykładowe prace plastyczne z wykorzystaniem surowców wtórnych i naturalnych oraz organizuje ekologiczne zabawy i projekty | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie integruje i współpracuje w grupie dzieci | Kryteria weryfikacji Uczestnik prowadzi gry i zabawy integracyjne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Wprowadzenie do roli pomocy nauczyciela
- Rola i obowiązki pomocy nauczyciela
- Definicja roli i zakres obowiązków:
- Zapewnienie wsparcia nauczycielowi w codziennych obowiązkach.
- Pomoc w przygotowywaniu materiałów edukacyjnych.
- Wspieranie dzieci podczas zajęć dydaktycznych i wychowawczych.
- Współpraca z nauczycielem i zespołem pedagogicznym:
- Przykłady współpracy: organizacja wycieczek, przygotowywanie wystąpień.
- Komunikacja i współpraca z rodzicami, raportowanie postępów dzieci.
- Komunikacja z dziećmi i rodzicami:
- Techniki efektywnej komunikacji: aktywne słuchanie, język ciała.
- Przykłady sytuacji komunikacyjnych: rozmowy z rodzicami o postępach dzieci, rozwiązywanie konfliktów między dziećmi.
- Definicja roli i zakres obowiązków:
- Podstawy pedagogiki przedszkolnej.
- Rozwój psychofizyczny dzieci w wieku przedszkolnym:
- Etapy rozwoju emocjonalnego, społecznego i fizycznego.
- Przykłady działań wspierających rozwój: zajęcia ruchowe, ćwiczenia interaktywne.
- Teoria Montessori, metoda projektów, edukacja przez zabawę.
- Przykłady zastosowania: praktyczne ćwiczenia i gry edukacyjne.
- Rozwój psychofizyczny dzieci w wieku przedszkolnym:
- Zasady bezpieczeństwa i pierwsza pomoc
- Zapewnienie bezpiecznego środowiska:
- Przykłady działań prewencyjnych: regularne kontrole sprzętu, zabezpieczenia mebli.
- Procedury ewakuacyjne:
- Ćwiczenia praktyczne z ewakuacji przedszkola/szkoły.
- Przykłady scenariuszy awaryjnych i ich realizacja.
- Podstawy pierwszej pomocy w nagłych przypadkach:
- Praktyczne warsztaty z udzielania pierwszej pomocy: resuscytacja krążeniowo-oddechowa, opatrywanie ran.
- Scenariusze nagłych przypadków: co zrobić w przypadku omdlenia, zadławienia.
- Zapewnienie bezpiecznego środowiska:
Moduł 2: Praktyczne aspekty pracy z dziećmi
- Planowanie i organizacja pracy z grupą dzieci
- Organizacja zajęć dydaktycznych i wychowawczych:
- Przykłady planów lekcji i harmonogramów zajęć.
- Techniki organizacji czasu: kalendarze, check-listy.
- Przygotowywanie materiałów edukacyjnych:
- Przykłady kreatywnych projektów: albumy, książeczki obrazkowe.
- Wykorzystanie technologii: aplikacje edukacyjne, interaktywne tablice.
- Zarządzanie czasem i przestrzenią w klasie:
- Układ sali dostosowany do różnych aktywności: strefy do nauki, zabawy, odpoczynku.
- Przykłady efektywnego zarządzania przestrzenią: rotacja zabawek, kąciki zainteresowań.
- Organizacja zajęć dydaktycznych i wychowawczych:
- Metody pracy z dziećmi o różnych potrzebach edukacyjnych
- Indywidualizacja nauczania:
- Przykłady indywidualnych planów nauczania.
- Techniki dostosowania materiałów edukacyjnych: różnicowanie zadań, stosowanie różnych form przekazu.
- Praca z dziećmi z trudnościami w nauce:
- Przykłady ćwiczeń wspierających koncentrację i pamięć.
- Współpraca z psychologiem i logopedą.
- Wspieranie dzieci uzdolnionych:
- Organizacja dodatkowych zajęć i projektów rozwijających talenty.
- Przykłady programów dla dzieci uzdolnionych: konkursy, warsztaty.
- Praca z dziećmi z niepełnosprawnościami:
- Adaptacja materiałów i środowiska do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami.
- Przykłady działań integracyjnych: wspólne projekty, grupowe zabawy.
- Indywidualizacja nauczania:
- Techniki wspierania rozwoju emocjonalnego i społecznego dzieci
- Budowanie relacji i komunikacja interpersonalna:
- Przykłady ćwiczeń na budowanie zaufania i współpracy.
- Techniki mediacji w konfliktach między dziećmi.
- Techniki radzenia sobie z trudnymi zachowaniami:
- Praktyczne warsztaty z rozwiązywania problemów behawioralnych.
- Przykłady skutecznych strategii: system nagród i konsekwencji, techniki deeskalacyjne.
- Wspieranie samodzielności i odpowiedzialności:
- Przykłady zadań i projektów rozwijających samodzielność: codzienne obowiązki, zadania grupowe.
- Techniki wspierające rozwój odpowiedzialności: planowanie i realizacja małych projektów.
- Budowanie relacji i komunikacja interpersonalna:
- Kreatywne metody pracy z dziećmi
- Zastosowanie gier i zabaw edukacyjnych:
- Przykłady gier rozwijających różne umiejętności: gry logiczne, planszowe, ruchowe.
- Techniki prowadzenia gier w grupie: rotacja ról, zasady fair play.
- Twórcze zajęcia plastyczne i muzyczne:
- Przykłady projektów plastycznych: malowanie, rzeźba, tworzenie z materiałów recyklingowych.
- Przykłady zajęć muzycznych: śpiew, gra na instrumentach, rytmika.
- Integracja sensoryczna:
- Przykłady ćwiczeń sensorycznych: zabawy dotykowe, ćwiczenia równoważne.
- Techniki wprowadzania zajęć sensorycznych do codziennych aktywności: sensoryczne ścieżki, kąciki zmysłów.
- Zastosowanie gier i zabaw edukacyjnych:
Moduł 3: Zielone kompetencje w edukacji przedszkolnej
- Wprowadzenie do zielonych kompetencji
- Definicja i znaczenie zielonych kompetencji:
- Znaczenie edukacji ekologicznej w rozwoju dzieci.
- Przykłady działań promujących zielone kompetencje w przedszkolu i szkole.
- Edukacja ekologiczna jako element programu nauczania:
- Przykłady programów i projektów ekologicznych realizowanych w szkołach.
- Techniki włączania zielonych kompetencji do codziennych zajęć.
- Definicja i znaczenie zielonych kompetencji:
- Praktyczne zastosowanie zielonych kompetencji w codziennej pracy
- Ekologiczne zabawy i projekty edukacyjne:
- Przykłady zabaw promujących świadomość ekologiczną: gry terenowe, warsztaty recyclingowe.
- Organizacja projektów ekologicznych: sadzenie roślin, zbiórki surowców wtórnych.
- Wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju w przedszkolu i szkole:
- Przykłady działań na rzecz zrównoważonego rozwoju: oszczędzanie energii, segregacja odpadów.
- Techniki promowania proekologicznych nawyków wśród dzieci.
- Ekologiczne zabawy i projekty edukacyjne:
- Kreatywne recycling i wykorzystanie naturalnych materiałów w pracach plastycznych
- Techniki tworzenia z materiałów recyklingowych:
- Przykłady projektów plastycznych z użyciem surowców wtórnych: tworzenie zabawek, dekoracji.
- Warsztaty praktyczne: tworzenie prac plastycznych z materiałów recyclingowych.
- Projekty plastyczne z użyciem surowców naturalnych:
- Przykłady prac plastycznych z użyciem materiałów naturalnych: liście, kamienie, drewno.
- Techniki wykorzystania materiałów naturalnych w codziennych zajęciach plastycznych.
- Techniki tworzenia z materiałów recyklingowych:
Moduł 4: Podsumowanie i ewaluacja szkolenia
- Warsztaty praktyczne i symulacje
- Praktyczne ćwiczenia z zakresu opieki nad dziećmi:
- Symulacje sytuacji codziennych: organizacja zajęć, zarządzanie grupą.
- Przykłady praktycznych ćwiczeń: reagowanie na sytuacje kryzysowe, prowadzenie zajęć edukacyjnych.
- Symulacje sytuacji problemowych i ich rozwiązywanie:
- Przykłady symulacji konfliktów między dziećmi i ich rozwiązywanie.
- Techniki rozwiązywania problemów: mediacja, interwencje pedagogiczne.
- Praktyczne ćwiczenia z zakresu opieki nad dziećmi:
- Sesja pytań i odpowiedzi, omówienie doświadczeń
- Dyskusja na temat zdobytych umiejętności i wiedzy:
- Wymiana doświadczeń między uczestnikami.
- Przykłady najlepszych praktyk i pomysłów na zastosowanie zdobytej wiedzy w pracy.
- Wymiana doświadczeń i najlepszych praktyk:
- Prezentacja case studies i realnych przykładów z pracy.
- Dyskusje grupowe na temat wyzwań i sposobów ich rozwiązywania.
- Dyskusja na temat zdobytych umiejętności i wiedzy:
- Test końcowy i omówienie wyników
- Test sprawdzający wiedzę teoretyczną i praktyczną:
- Test pisemny i praktyczny z zakresu omówionych tematów.
- Omówienie wyników i indywidualne feedbacki:
- Analiza wyników testów.
- Indywidualne feedbacki i rekomendacje dla uczestników
- Test sprawdzający wiedzę teoretyczną i praktyczną:
Szkolenie prowadzone w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 35 Moduł 1 - zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 35 Przerwa | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 35 Moduł 1 - zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 35 Przerwa | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 35 Moduł 1 - zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 35 Przerwa | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 35 Moduł 1 - zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 35 Moduł 2 - zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 35 Przerwa | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 35 Moduł 2 - zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 35 Przerwa | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 35 Moduł 2 - zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 35 Przerwa | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 35 Moduł 2 - zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 35 Moduł 2 - zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 14-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 35 Przerwa | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 14-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 35 Moduł 2 - zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 14-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 35 Przerwa | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 14-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 35 Moduł 2 - zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 14-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 35 Przerwa | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 14-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 35 Moduł 2 - zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 14-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 35 Moduł 2 - zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 35 Przerwa | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 35 Moduł 3 - zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 35 Przerwa | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 35 Moduł 3 - zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 35 Przerwa | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 35 Moduł 3 - zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 35 Moduł 4 - zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 35 Przerwa | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 35 Moduł 4 - zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 35 Przerwa | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 35 Moduł 4 - zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 35 Przerwa | Prowadzący Ilona Zając | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 35 Moduł 4 - egzamin końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto125,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto125,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ilona Zając
- Doktorantka na Wydziale Nauk Pedagogicznych
- Zarządzanie Oświatą - Studia Podyplomowe, uzyskane kwalifikacje jako Dyrektor placówek oświatowych
- Certyfikat Trenera/Wykładowcy – zaświadczenie PSM Łódź
- Awans zawodowy na Nauczyciela Mianowanego – zaświadczenie Prezydent Miasta Tychy
- Pedagogika Marii Montessori - Studia Podyplomowe, uzyskane kwalifikacyjne jako Specjalista Pedagogiki Marii Montessori
- Logopedia przedszkolna i szkolna - Studia Podyplomowe, uzyskane kwalifikacyjne jako Logopeda
- mgr pedagogiki w specjalności pedagogika wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne – dyplom studiów wyższych II stopnia
- Certyfikat Szkoleniowiec/Wykładowca
- licencjat pedagogiki w specjalności edukacji humanistycznej w szkole – dyplom ukończenia studiów wyższych I stopnia
- Kurs podstawowy dla kierowników zakładów pracy
- Sekretarka/pracownik biurowy
Doświadczenie:
Aktywny nauczyciel. Od 2013 roku przeprowadziła ponad 500 godzin szkoleń z zakresu pomocy nauczyciela przedszkolnego z animacją czasu wolnego oraz organizacją imprez. W szkoleniach prowadzonych przez trenerkę uczestniczyło ponad 300 osób. Od 2019 roku prowadzi również szkolenia związane z udzielaniem pomocy przed medycznej, tylko w 2024 roku przeprowadziła 4 szkolenia z tego zakresu dla ponad 50 osób.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Opracowania własne trenera, skrypty szkoleniowe, przykładowe plany zajęć, narzędzia do pracy z dziećmi (zabawki edukacyjne, materiały plastyczne, itp.), materiały do realizacji projektów ekologicznych
Informacje dodatkowe
Dla uczestników z dofinansowaniem min. 70% kwoty szkolenia - stawka „zw” – „§ 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień”
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja