Zielone kompetencje B1.2 - Kurs języka angielskiego z elementami Business English - Komunikacja w biznesie ZAJĘCIA ZDALNE
Zielone kompetencje B1.2 - Kurs języka angielskiego z elementami Business English - Komunikacja w biznesie ZAJĘCIA ZDALNE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest przeznaczony dla osób na poziomie średniozaawansowanym (B1), które chcą rozwijać swoje umiejętności językowe w kontekście biznesowym. Uczestnicy to osoby pracujące lub planujące pracę w środowisku anglojęzycznym, które potrzebują poprawić swoje zdolności komunikacyjne w codziennych sytuacjach biznesowych oraz dla osób chcących poszerzyć swoje kompetencje w środowisku biznesowym oraz rozwinąć zielone kompetencje co pomoże im w dostosowaniu umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji31-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym kursu jest rozwijanie umiejętności komunikacji biznesowej w języku angielskim na poziomie B1, ze szczególnym uwzględnieniem korespondencji biznesowej, prowadzenia spotkań oraz rozmów telefonicznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poszerza zasób słownictwa biznesowego | Kryteria weryfikacji Stosuje nowe terminy biznesowe w odpowiednich sytuacjach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje i wyjaśnia znaczenie kluczowych terminów biznesowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zrozumie zaawansowane struktury gramatyczne na poziomie B1 | Kryteria weryfikacji Stosuje zaawansowane struktury gramatyczne w pisemnych i ustnych zadaniach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zastosowanie różnych struktur gramatycznych w kontekście biznesowym podczas dyskusji grupowych i testów. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje podstawowe zwroty i terminy używane w korespondencji biznesowej. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia formalne i półformalne zwroty. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia znaczenie kluczowych terminów związanych z korespondencją. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje zasady prowadzenia spotkań biznesowych w języku angielskim. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia struktury organizacyjne spotkań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Komunikuje się efektywnie ustnie w kontekście biznesowym | Kryteria weryfikacji Prowadzi płynne i zrozumiałe rozmowy na tematy biznesowe, stosując odpowiednie słownictwo i gramatykę. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestniczy aktywnie w spotkaniach, prezentacjach i negocjacjach, skutecznie wyrażając swoje myśli i argumenty. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Pisze efektywnie w kontekście biznesowym | Kryteria weryfikacji Tworzy spójne, logiczne i gramatycznie poprawne teksty pisane, takie jak raporty, e-maile i notatki służbowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Redaguje poprawne gramatycznie i stylistycznie e-maile biznesowe. | Kryteria weryfikacji Pisze e-maile z użyciem odpowiednich zwrotów grzecznościowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji Formułuje jasne i precyzyjne zapytania oraz odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Prowadzi spotkania biznesowe, używając odpowiednich wyrażeń i technik. | Kryteria weryfikacji Używa odpowiednich zwrotów otwierających i zamykających spotkanie. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Wyraża opinie i sugestie w sposób klarowny. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Pracuje efektywnie w zespole i współpracuje w kontekście biznesowym | Kryteria weryfikacji Współpracuje efektywnie z innymi podczas ćwiczeń grupowych, wykazując się empatią, zrozumieniem i umiejętnością rozwiązywania konfliktów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestniczy aktywnie w dyskusjach grupowych, dzieląc się swoimi pomysłami, słuchając innych i udzielając konstruktywnego feedbacku. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Zarządza interakcjami międzykulturowymi w kontekście biznesowym | Kryteria weryfikacji Wykazuje świadomość różnic kulturowych i stosuje odpowiednie formy grzecznościowe oraz komunikacyjne podczas interakcji z osobami z różnych kultur. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Komunikuje się skutecznie w międzynarodowym środowisku biznesowym, pokazując zrozumienie i szacunek dla różnych perspektyw i zwyczajów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Współpracuje z innymi podczas symulacji spotkań biznesowych. | Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w dyskusjach grupowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Wykazuje umiejętność słuchania i odpowiadania na opinie innych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Organizuje i przeprowadza rozmowy telefoniczne w języku angielskim. | Kryteria weryfikacji Prowadzi rozmowy telefoniczne z użyciem odpowiednich zwrotów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Skutecznie przekazuje informacje i umawia terminy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje terminologię z zakresu zrównoważonego rozwoju w języku angielskim | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i definiuje kluczowe terminy związane z zielonymi kompetencjami, takie jak "sustainable development," "renewable energy," "carbon footprint," itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Komunikowanie wartości i korzyści związanych ze zrównoważonym rozwojem | Kryteria weryfikacji jasno i przekonująco komunikuje znaczenie i korzyści wynikające ze zrównoważonego rozwoju w kontekście biznesowym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program nauczania kursu B1.2 - Kurs języka angielskiego z elementami Business English - Komunikacja w biznesie
Kurs jest przeznaczony dla osób na poziomie średniozaawansowanym (B1), które chcą rozwijać swoje umiejętności językowe w kontekście biznesowym. Uczestnicy to osoby pracujące lub planujące pracę w środowisku anglojęzycznym, które potrzebują poprawić swoje zdolności komunikacyjne w codziennych sytuacjach biznesowych oraz dla osób chcących poszerzyć swoje kompetencje w środowisku biznesowym oraz rozwinąć zielone kompetencje co pomoże im w dostosowaniu umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu.
Celem edukacyjnym kursu jest rozwijanie umiejętności komunikacji biznesowej w języku angielskim na poziomie B1, ze szczególnym uwzględnieniem korespondencji biznesowej, prowadzenia spotkań oraz rozmów telefonicznych.
Zgodność szkolenia z celami projektu tj. rozwój zielonych kompetencji i kwalifikacji oraz dostosowanie umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu.
Celem kursu jest wzrost/uzyskanie wiedzy, umiejętności, kwalifikacji z zakresu zielonych kompetencji przez osoby fizyczne. W obliczu globalnych wyzwań związanych z ochroną środowiska i zrównoważonym rozwojem, zielone kompetencje stają się nieodzownym elementem w każdej dziedzinie działalności zawodowej. Współczesne firmy i organizacje coraz częściej kładą nacisk na wdrażanie ekologicznych rozwiązań i praktyk w codziennej pracy, co wymaga od pracowników nie tylko wiedzy technicznej, ale także umiejętności komunikacji na temat zrównoważonego rozwoju.
Kurs językowy w zakresie zielonych kompetencji jest niezbędny z kilku kluczowych powodów:
1. Globalna komunikacja i współpraca W dobie globalizacji, projekty związane z ochroną środowiska często realizowane są w międzynarodowych zespołach. Znajomość języka angielskiego umożliwia efektywną komunikację z partnerami z różnych krajów, co jest kluczowe dla skutecznej realizacji inicjatyw ekologicznych.
2. Dostęp do wiedzy i zasobów Większość najnowszych badań, raportów i publikacji dotyczących zrównoważonego rozwoju i technologii ekologicznych dostępna jest w języku angielskim. Znajomość tego języka pozwala pracownikom na bieżąco śledzić najnowsze trendy i innowacje, co z kolei wspiera wprowadzanie nowoczesnych, ekologicznych rozwiązań w miejscu pracy.
3. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych Zielone kompetencje stają się coraz bardziej cenione na rynku pracy. Pracownicy, którzy posiadają umiejętności językowe i wiedzę z zakresu zrównoważonego rozwoju, są bardziej konkurencyjni i mają większe możliwości awansu. Kurs językowy w tym zakresie pomaga rozwijać te kluczowe umiejętności, zwiększając wartość pracownika na rynku pracy.
4. Zwiększanie świadomości ekologicznej Kurs językowy z elementami zielonych kompetencji pomaga również w zwiększaniu świadomości ekologicznej wśród pracowników. Dzięki temu mogą oni lepiej rozumieć znaczenie działań proekologicznych i wprowadzać je w życie zarówno zawodowe, jak i prywatne.
5. Zgodność z regulacjami i standardami Wiele branż jest obecnie regulowanych przez międzynarodowe standardy dotyczące zrównoważonego rozwoju. Znajomość języka angielskiego pozwala pracownikom na lepsze zrozumienie i wdrażanie tych standardów, co jest kluczowe dla zgodności z przepisami i utrzymania konkurencyjności na rynku.
W związku z powyższym, kurs językowy w zakresie zielonych kompetencji stanowi istotny krok w kierunku rozwoju pracowników, podnoszenia ich kwalifikacji oraz wspierania zrównoważonego rozwoju w firmie.
Ramowy program kursu
Spotkanie 1: Wprowadzenie do komunikacji w biznesie (3h)
- Wprowadzenie do kursu i omówienie programu
- Pre-test dotyczący wiedzy z zakresu Business English
- Wprowadzenie do słownictwa biznesowego: podstawowe terminy i wyrażenia
- Dyskusja grupowa
Gramatyka:
- Present Simple vs. Present Continuous
- Past Simple vs. Present Perfect
Słownictwo:
- Zwroty i wyrażenia używane w komunikacji w biznesie
Funkcje językowe:
- Przedstawianie informacji
- Wyrażanie próśb i zapytań
- Formułowanie próśb i zapytań
- Formalne zwroty grzecznościowe
Spotkanie 2: Korespondencja biznesowa (3h)
- Wprowadzenie do korespondencji biznesowej.
- Omówienie znaczenia efektywnej korespondencji w biznesie.
- Przegląd typowych form korespondencji biznesowej (e-mail, list, notatka).
- Analiza przykładowych e-maili i listów biznesowych
- Praktyczne pisanie maili
- Dyskusja grupowa
Gramatyka:
- Modal Verbs (can, could, may, might, must)
- Conditionals (First and Second Conditional)
- Comparatives and Superlatives
Słownictwo:
- Zwroty grzecznościowe w e-mailach i listach
- Terminy związane z załącznikami, spotkaniami i dokumentami
Funkcje językowe:
- Pisanie formalnych i półformalnych e-maili
- Formułowanie próśb i zapytań (30 min)
- Wyrażanie zgody i odmowy (30 min)
Spotkanie 3: Prowadzenie spotkań (3h)
- Omówienie znaczenia skutecznej komunikacji w spotkaniach biznesowych
- Przegląd słownictwa związane z różnymi aspektami spotkań biznesowych: planowanie, organizacja, porządek dzienny, wnioski, sugestie itp.
- Omówienie typowej struktury spotkania biznesowego: wprowadzenie, przedstawianie tematów, dyskusja, wnioski, zamykanie.
- Symulacja krótkich spotkań biznesowych
Gramatyka:
- Future tenses
- Imperative
Słownictwo:
- Wyrażenia związane z organizacją spotkań (Agenda, terminy, miejsce)
- Terminologia dotycząca ról i obowiązków uczestników spotkania
Funkcje językowe:
- Otwarcie i zamknięcie spotkania
- Wyrażanie opinii i sugestii
- Zgadzanie się i niezgadzanie się
- Tworzenie agend spotkań
- Dyskusje na temat decyzji podejmowanych podczas spotkań
Spotkanie 4: Rozmowy telefoniczne i test końcowy (3h)
- Kluczowe aspekty przygotowania do rozmowy telefonicznej: przygotowanie notatek, ustalanie celów rozmowy, planowanie pytania i odpowiedzi.
- Wyrażenia i zwroty używane w rozmowach telefonicznych Symulacje krótkich rozmów telefonicznych
- Strategie komunikacyjne
- Podsumowanie i zakończenie
Gramatyka:
- Podsumowanie zagadnień gramatycznych
- Pytania pośrednie i formy grzecznościowe
Słownictwo:
- Podsumowanie słownictwa
- Zwroty używane w rozmowach telefonicznych
- Terminy związane z umawianiem i odwoływaniem spotkań telefonicznie
Funkcje językowe:
- Przedstawianie się, przekazywanie informacji, prośba o powtórzenie
- Przeprowadzanie rozmów telefonicznych
- Prośba o przekazanie wiadomości
- Uzgadnianie terminów i spotkań
Techniki nauczania:
- Ćwiczenia praktyczne
- Symulacje i role-playing
- Testy i quizy
- Praca w grupach i parach
- Materiały audiowizualne
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto160,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto160,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Bernadeta Szydziak
Prowadzenie kursów językowych w szkołach państwowych i językowych w różnych grupach
wiekowych oraz na różnych poziomach
zaawansowania.
Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Tychach
Uniwersytet Śląski Wydział Filologiczny,Filologia Angielska, program nauczycielski
Studia podyplomowe BUSINESS ENGLISH
Prowadzenie kursów językowych w ramach programów unijnych - od roku 2016
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik kursu otrzyma komplet autorskich materiałów szkoleniowych LANDER'S education&services oraz pomocy dydaktycznych.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przystąpienie do Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dlaŚląskiego 2021-2027 (FE SL 2021-2027), Działanie FESL.10.17 Kształcenie osób dorosłych - FST poprzez złożenie dokumentówrekrutacyjnych u jednego z niżej wymienionych operatorów:
1. Liga Obrony Kraju https://projekty.lok.edu.pl/
2. Akademia Śląska www.psf.wst.pl
3. Centrum Szkoleniowo-Doradcze Dr Kurnicki Sp.k. https://psf1-drkurnicki.eu
4. LG PROJECT ŁUKASZ DOBICZEK https://projektydofi nansowane.pl/
5.Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. https://www.zielonyslask.rozwojowe.eu
Informacje dodatkowe
Warunkiem ukończenia kursu jest frekwencja na poziomie 80% oraz pozytywne zaliczenie testu końcowego. W przypadkach losowychzgłoszonych ze strony Uczestnika, które uniemożliwiają osiągnięcie wymaganej frekwencji, na wniosek Uczestnika, Organizatordopuszcza możliwość uczestnictwa w indywidualnych konsultacjach szkoleniowych z osobą prowadzącą kurs, których celem jestwyrównanie wymaganej frekwencji oraz wiedzy i umiejętności koniecznych do osiągniecia celów wynikajacych z ramowego programu usługi.
HARMONOGRAM USŁUGI BĘDZIE USTALANY INDYWIDUALNIE Z GRUPĄ PO ZATWIERDZENIU DOFINANSOWANIA.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Kurs jest realizowany na platformie ZOOM.
Kody dostepowe Uczestnicy otrzymują po podpisaniu umowy szkoleniowej.
Wymagania systemowe
- Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
- Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth
- Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub:
- Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
Uwaga: sprawdź listę obsługiwanych urządzeń. - Oprogramowanie kamery wirtualnej do użytku z oprogramowaniem do transmisji, np. OBS lub kamery IP
Uwaga: klient Zoom w wersji 5.1.1 lub nowszej jest wymagany dla systemu operacyjnego macOS.
- Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
Obsługiwany system operacyjny
- System operacyjny macOS X w wersji 10.10 lub nowszej
- System Windows 11*
*Uwaga: system Windows 11 jest obsługiwany w wersji 5.9.0 lub nowszej. - Windows 10*
*Uwaga: w przypadku urządzeń z systemem operacyjnym Windows 10 obowiązuje wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany. - System operacyjny Windows w wersji 8 lub 8.1
- System operacyjny Windows 7
- System operacyjny Ubuntu w wersji 12.04 lub nowszej
- System operacyjny Mint w wersji 17.1 lub nowszej
- System operacyjny Red Hat Enterprise Linux w wersji 6.4 lub nowszej
- System operacyjny Oracle Linux w wersji 6.4 lub nowszej
- System operacyjny CentOS w wersji 6.4 lub nowszej
- Oprogramowanie Fedora w wersji 21 lub nowszej
- Oprogramowanie OpenSUSE w wersji 13.2 lub nowszej
- System operacyjny ArchLinux (tylko w wersji 64-bitowej)
Obsługiwany tablet i urządzenia mobilne
- Urządzenia z systemem Android i iOS
- Urządzenia BlackBerry
- Urządzenie Surface w wersji PRO 2 lub nowszej z systemem operacyjnym Windows w wersji 8.1 lub nowszej
Uwaga: - W przypadku komputerów typu tablet z systemem operacyjnym Windows 10 obowiązuje wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
- Komputery tabletowe obsługują tylko klienta Desktop Client.
Obsługiwane przeglądarki
- Windows: Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Uwaga: niektóre funkcje w kliencie internetowym nie są obsługiwane w przeglądarce Internet Explorer.
Wymagania dotyczące przepustowości
W celu uzyskania najlepszych wyników przepustowość wykorzystywana przez platformę Zoom zostanie zoptymalizowana w oparciu o sieć uczestnika. Automatycznie dostosuje się ona do sieci 3G, sieci Wi-Fi lub środowisk komunikacji przewodowej.
Zalecana przepustowość dla panelistów uczestniczących w spotkaniach i webinarach:
- Dla połączeń wideo 1:1:
- Wideo wysokiej jakości: 600 kb/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 720 p w jakości HD: 1,2 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 1080 p w jakości HD: 3,8 MB/s / 3,0 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Dla grupowych połączeń wideo:
- Wideo wysokiej jakości: 1,0 MB/s / 600 kb/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 720 p w jakości HD: 2,6 MB/s / 1,8 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 1080 p w jakości HD: 3,8 MB/s / 3,0 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wyświetlanie widoku galerii: 2,0 MB/s (25 wyświetleń), 4,0 MB/s (49 wyświetleń)
- Tylko udostępnianie ekranu (bez miniaturki wideo): 50–75 kb/s
- Udostępnianie ekranu z miniaturką wideo: 50–150 kb/s
- Audio VoIP: 60–80 kb/s
- System Zoom Phone: 60–100 kb/s