Szkolenie: SPRZEDAŻ W GOSPODARCE CYFROWEJ
Szkolenie: SPRZEDAŻ W GOSPODARCE CYFROWEJ
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które chcą zarządzać transformacją cyfrową z elementami wpływu społecznego. Szczególnie skorzystają na nim: menadżerowie sprzedaży sprzedawcy / handlowcy oraz wszystkie osoby, które na co dzień mają do czynienia ze sprzedażą. Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie związane ze sprzedażą. Wymagane są natomiast podstawowe umiejętności komunikacyjne.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji19-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do prowadzenia skutecznej sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Sprzedaje w internecie | Kryteria weryfikacji Wymienia przykłady stosowania nowoczesnych narzędzi cyfrowych w sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje metody i narzędzi angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług (np. konfiguratory produktów online) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Poprawnie interpretuje wskaźniki i ocenia efekty działań sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
- Archetyp
- Lider sprzedaży/ Krol(owa) sprzedaży
- Trójkąt przepływu sprzedaży
- Sprzedawca, Klient, Produkt
- Jak zwiększyć sprzedaż- mindset
- Fundamenty Sprzedawcy/ Biznesu
- Sprzedaż z wykorzystaniem narzedzi cyfrowych
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będa realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 3osoby. Zajęcia są prowadzone w 1 sali, w 1 grupie (z możliwością podziału na mniejsze grupki podczas ćwiczeń/scenek). Każdy z uczestników otrzymuję indywidualne materiały i stanowisko przy biurku/stole.
Szkolenie trwa 20 godzin dydaktycznych. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Archetyp | Prowadzący Kamila Bancerz | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Lider sprzedaży/ Krol(owa) sprzedaży | Prowadzący Kamila Bancerz | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Trójkąt przepływu sprzedaży | Prowadzący Kamila Bancerz | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Sprzedawca, Klient, Produkt | Prowadzący Kamila Bancerz | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Jak zwiększyć sprzedaż- mindset | Prowadzący Kamila Bancerz | Data realizacji zajęć 21-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Fundamenty Sprzedawcy/ Biznesu | Prowadzący Kamila Bancerz | Data realizacji zajęć 21-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Sprzedaż z wykorzystaniem narzedzi cyfrowych | Prowadzący Kamila Bancerz | Data realizacji zajęć 21-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto4 160,00 PLN
- Koszt usługi netto4 160,00 PLN
- Koszt godziny brutto208,00 PLN
- Koszt godziny netto208,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kamila Bancerz
ubezpieczeń. Wielokrotnie nagradzana za swoje wyniki sprzedażowe. Relacje z Klientami stawia przed pieniędzmi i biznesem. Prowadzi w centrum Gdyni, własne biuro planowania finansowego, gdzie oprócz sprzedaży zajmuje się edukacją finansową. Blisko od 5 lat prowadzi szkolenia dla innych pośredników finansowych.
Chęci do rozwoju biznesu, spowodowały niekończące się zamiłowanie do rozwoju osobistego. Pracuje także jako trener mentalny, w trakcie certyfikowanej Akademii Trenerów Mentalnych Jakuba B.Bączka.
Działa z przekonaniami Klientów i pomaga zobaczyć inną perspektywę.
Prowadzi również szkolenia z zakresu relacji z pieniędzmi, budowania strategii marketingowych.
Przeszkoliła ponad 700 osób głównie z: pracy zdalnej, organizacji pracy, tworzenia strategii marketingowych i sprzedażowych, szkolenia produktowe, szkolenia sprzedażowe, rozwojowe i inne.
Posiada wiedzę z zakresu budowania marki osobistej. Aktywnie korzysta z nowych technologii w swoich biznesach. Prowadzi sprzedaż zdalną z klientami z calej Polski.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnikom zostana przekazane materiały dydaktyczne w postacji prezentacji powerpoint, materiały przygotowane przez
trenera, ankiety, testy.
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
Informacje dodatkowe
Zajęcia trwać będą 20 godzin dydaktycznych czyli 15 godzin zegarowych.
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)