Digital marketing
Digital marketing
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia skierowane do:
- absolwentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem, komunikacją społeczną lub informatyką, którzy chcą specjalizować się w obszarze marketingu internetowego i mediów społecznościowych
- pracowników działów marketingu i reklamy, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o narzędzia i strategie wykorzystywane w internecie oraz na platformach społecznościowych
- przedsiębiorców i freelancerów chcących rozwijać swoje firmy zgodnie z aktualną wiedzą z zakresu marketingu
- osób prowadzących własną działalność gospodarczą, które chcą skuteczniej promować swoje produkty lub usługi w internecie
- specjalistów ds. komunikacji online, copywriterzy, graficy oraz inni profesjonaliści związani z branżą internetową, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje o obszar e-marketingu i social media
- wszystkich, którzy zamierzają w pełni wykorzystać potencjał Marketingu Internetowego
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi180
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów podyplomowych z zakresu Digital Marketingu jest przygotowanie do praktycznego wykorzystania Internetu w celach marketingowych i sprzedażowych. Ukończenie kierunku Digital Marketing gwarantuje zdobycie praktycznych, a także pożądanych na rynku umiejętności - zarówno tych narzędziowych, jak i strategicznychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • wykorzystuje nowoczesne narzędzia Digital Marketingu• tworzy strategię Digital Marketingu obejmującą wszystkie kanały komunikacji oraz etapy lejka sprzedażowego • planuje oraz monitoruje skuteczność działań marketingowych w Internecie na bazie zebranych danych • dobiera komunikację do odpowiednich grup docelowych, a także optymalizuje swoje działania względem ich oczekiwań i zainteresowań. • wykorzystuje wiedzę z zakresu prowadzenia kampanii płatnych w Internecie | Kryteria weryfikacji 80% obecności na zajęciach, aktywnadyskusja podczas zajęć oraz zaliczenie projektu końcowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się • tworzy atrakcyjne i angażujące treści, dopasowane do określonej grupy odbiorców• konstruuje lejek sprzedażowy i samodzielnie tworzy treści na każdym jego etapie • tworzy strategie marketingowe, modele biznesowe oraz ścieżki zachowań konsumenckich • skutecznie integruje działania marketingowe pomiędzy dostępnymi kanałami: własnymi, pozyskanymi i płatnymi • analizuje sytuację na rynku i weryfikuje dane dotyczące konkurencji • konfiguruje panele reklamowe w kluczowych ekosystemach reklamowych oraz samodzielnie tworzyć kampanie reklamowe | Kryteria weryfikacji 80% obecności na zajęciach, aktywnadyskusja podczas zajęć oraz wykonanie i zaliczenie projektu końcowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się • wykorzystuje psychologię zachowań konsumenckich• stosuje zasady komunikacji interpersonalnej w mediach społecznościowych • analizuje dane oraz potrafi na ich podstawie planować pracę własną, jak i zespołu • komunikuje się w zrozumiały sposób, zarówno w zespole marketingowym, jak i tworząc treści marketingowe • wykorzystuje trendy i analizuje rynek, dzięki czemu tworzy ciekawe i angażujące treści w Internecie • samodzielnie wykorzystuje wiedzę, metody, narzędzia i techniki służące tworzeniu skutecznego Digital Marketingu | Kryteria weryfikacji 80% obecności na zajęciach, aktywnadyskusja podczas zajęć | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program studiów podyplomowych Digital marketing obejmuje 180 godzin dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna to 45 minut). Studia trwają II semestry.
Zajęcia realizowane w trybie weekendowym: sobota i niedziela, w godzinach 08:00 – 18:00 (uwzględnia przerwy).
Zajęcia na studiach prowadzone będą w formie ćwiczeń, wykładów, warsztatów oraz case study.
Program jest tak skonstruowany aby przekazać wiedzę i wykształcić umiejętności niezbędne do prowadzenia działań promocyjnych z wykorzystaniem wszystkich dostępnych w Internecie narzędzi. Zagadnienia w ramach programu omawiają szereg aspektów marketingu cyfrowego.
Treści programowe realizowane podczas zajęć oparte są o pogłębioną wiedzę praktyczną. Omawiana tematyka jest zgodna z obowiązującym stanem prawnym i obejmuje następujące bloki tematyczne:
- Podstawy digital marketingu
- Analityka internetowa i social listening
- Grafika i zdjęcia do social media
- Psychologia reklamy i konsumenta
- Prawo w e-marketingu
- Bezpieczeństwo firmy w sieci
- Content marketing i copywriting
- Tworzenie stron internetowych
- AI w marketingu i biznesie
- Google Ads & Google Analytics
- Własny e-commerce
- Social media marketing
- Wideo w digital marketingu
- Strategia marketingowa w Internecie
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Projekt zaliczeniowy
Studia podyplomowe Digital Marketing realizowane są w PANS we Włocławku w ramach profilu praktycznego, zatem istotnym jest, aby kadra dydaktyczna legitymowała się doświadczeniem zawodowym i praktycznym, zdobytym poza uczelnią wyższą. Pracownicy PANS we Włocławku posiadają długoletnie doświadczenie zawodowe jako kadra dydaktyczna oraz praktyczne zdobyte poza uczelnią. W celu właściwej realizacji programu, poszerzenia przekazanej wiedzy, zwłaszcza jej aspektów praktycznych studia realizowane są przy udziale praktyków wyróżniających się wysokimi kwalifikacjami zawodowymi oraz specjalistów w dziedzinach objętych programem studiów, którzy wnieśli znaczący wkład merytoryczny przy opracowywaniu programu studiów. Zajęcia prowadzone są przez praktyków: właścicieli agencji reklamowych, pracowników działów marketingu, influencerów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto23,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto23,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
mgr Patryk Ciechanowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po każdych zajęciach uczestnicy otrzymują materiały dydaktyczne ze zrealizowanych zajęć. Materiały przekazywane są uczestnikom w wersji elektronicznej na podany adres e-mail lub w wersji papierowej.
Warunki uczestnictwa
ZASADY REKRUTACJI
Uczestnikiem studiów podyplomowych może być osoba, która posiada kwalifikację pełną co najmniej na poziomie 6 uzyskaną w systemie szkolnictwa wyższego i nauki (wykształcenie wyższe - ukończone studia I lub II stopnia).
WYMAGANE DOKUMENTY:
- podanie o przyjęcie na studia podyplomowe wygenerowane z systemu IRK
- kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, oryginał do poświadczenia kserokopii
WARUNKI REKRUTACJI:
- Kandydaci zobowiązani są do złożenia w Centrum Studiów Podyplomowych kompletu wymaganych dokumentów.
Przystąpienie do studiów podyplomowych uwarunkowane jest zawarciem umowy.
Link do zapisu online: https://irk.pans.wloclawek.pl/irk/irk/strony/logowaniekandydat.html
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia realizowane są na platformie MS Teams w czasie rzeczywistym (synchronicznie).
W zajęciach uczestniczysz w weekendy (soboty i niedziele), zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- kamera umieszczona w laptopie/komputerze.
Adres
Adres
- ul. Energetyków 30
- ul. Mechaników 3
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami