Zespoły na Medal: Sztuka Budowania i Zarządzania Wyjątkowymi Grupami Pracowników
Zespoły na Medal: Sztuka Budowania i Zarządzania Wyjątkowymi Grupami Pracowników
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
-
Managerowie i Liderzy Zespołów: Osoby już na stanowiskach zarządzających, które chcą doskonalić swoje umiejętności przywódcze i lepiej zarządzać swoimi zespołami.
-
Pracownicy Na Ścieżce Kariery Menedżerskiej: Pracownicy, którzy aspirują do stanowisk kierowniczych i chcą przygotować się do tej roli poprzez zdobycie kluczowych umiejętności zarządzania zespołem.
-
HR i Specjaliści od Zarządzania Ludźmi: Osoby odpowiedzialne za rekrutację, rozwój talentów i zarządzanie relacjami w firmach, którym zależy na lepszym zrozumieniu dynamiki zespołów.
-
Właściciele Małych i Średnich Firm: Przedsiębiorcy, którzy zarządzają swoimi zespołami i chcą poprawić efektywność oraz zaangażowanie swoich pracowników.
-
Konsultanci i Trenerzy Biznesowi: Profesjonaliści, którzy doradzają innym w kwestiach zarządzania zasobami ludzkimi i chcą zdobyć nowe narzędzia oraz techniki.
-
Dla kazdego kto chce nabyc lub podwyższyć kompetencje w tym zakresie.
-
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji16-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Głównym celem szkolenia dotyczącego zarządzania i budowania zespołu jest rozwinięcie umiejętności liderów w zakresie efektywnego zarządzania zespołem, budowania zaangażowania i motywacji pracowników oraz poprawy komunikacji wewnętrznej. Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w narzędzia i strategie niezbędne do tworzenia zgranych oraz produktywnych zespołów, co w efekcie prowadzi do osiągania lepszych wyników biznesowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - uczestnik pozna zasady stawiania celów | Kryteria weryfikacji - uczestnik potrafi rozwinąć skrót SMART- wskazuje cechy skutecznego wyznaczania celów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - uczestnik nabędzie wiedzę z zakresu udzielania informacji zwrotnej | Kryteria weryfikacji - wymienia techniki, elementy składowe pozytywnej informacji zwrotnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - uczestnik zna matrycę Eisenhowera | Kryteria weryfikacji - potrafi wymienić składowe matrycy i podporządkować zadania wg priorytetów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
**Moduł I: Rola menedżera – co oznacza awans na stanowisko kierownicze?**
1. **Osobiste „why” (dlaczego chcę być/jestem szefem)**.
- Zasady budowania autentyczności.
2. **Rola lidera – blaski i cienie, czyli na co należy się przygotować?**
3. **Rola i odpowiedzialność szefa**.
- Moja odpowiedzialność – zawodowy i osobisty punkt widzenia, a oczekiwania pracodawcy.
4. **Co buduje autorytet kierownika?**.
5. **Jak budować siłę psychologiczną i pewność siebie?**
6. **Psychologiczne aspekty zmiany**
- Czym jest zmiana i jak przebiega – psychologiczne aspekty zmiany.
- Jakie działania może podjąć lider, aby przechodzić przez zmiany korzystając ze swoich zasobów i korzystając z siły zespołowej.
**Moduł II: Zarządzanie zespołem – od czego zacząć?**
1. **Wprowadzenie kierownika**.
- Celowość i wskazówki dotyczące jego wykonania.
- Zestaw porad dla osób nowych w firmie i osób awansujących z zespołu.
2. **Rola lidera a role członków zespołu**
- Komunikowanie celów zależnych od poszczególnych stanowisk.
3. **Przywództwo sytuacyjne wg Kena Blancharda**
- Style zarządzania a poziom zaawansowania pracownika.
- Analiza zespołów na podstawie przywództwa sytuacyjnego.
4. **Jak dobrać odpowiedni styl zarządzania do pracownika?**
5. **Jak stworzyć efektywne zespoły?**
- Działania długoterminowe.
6. **Trudne sytuacje – konsekwencje zaniedbań przywódcy**
- Zasadnicza różnica między grupą a zespołem.
**Moduł III: Zarządzanie zadaniami**
1. **Podstawowe zasady priorytetyzacji zadań**
- Zasady priorytetyzacji własnych zadań i zadań zespołu (matryca Eisenhowera).
2. **Jednominutowy menedżer i małpa**
- Jak unikać przejmowania zadań od zespołu.
3. **Długoterminowe, złożone i trudne cele – SMART**
- Przygotowanie do procesu delegowania zadań.
4. **Rozmowa delegująca**
**Moduł IV: Komunikacja z zespołem i jednostką**
1. **Niezbędność komunikacji**
2. **Udzielanie informacji zwrotnej**
- Zasady feedbacku.
3. **Rozmowy motywujące, coachingowe i dotyczące problemów**
4. **Budowanie autorytetu lidera**
- Praktyczne narzędzia do budowania autorytetu lidera.
**Moduł V: Osobista strategia lidera i skuteczne zarządzanie zespołem**
1. **Cotygodniowy przegląd – regularne spotkania z zespołem**
2. **Osobista strategia lidera – PLAN**
- Co lider musi pamiętać, planować i weryfikować.
3. **Delegowanie zadań – budowanie odpowiedzialności w zespole**
- Delegowanie zadań i kompetencji w celu efektywnego zarządzania zespołem.
- Jak i komu delegować zadania, uwzględniając różnice, trudności i błędy.
4. **Planowanie, delegowanie i monitorowanie pracy zdalnej/hybrydowej**
- Praktyczne metody planowania i organizacji zadań.
- Sposoby monitorowania pracy zdalnej – jak oceniać i egzekwować zdalnie.
5. **Konstruktywna komunikacja budująca zaangażowanie i odpowiedzialność**
- Wyrażanie empatycznego zrozumienia.
- Techniki coachingowe do budowania odpowiedzialności i zaangażowania pracownika.
6. **Odporność na stres i zarządzanie emocjami**
- Identyfikacja i rozpoznanie stresorów.
- Zarządzanie emocjami jako kluczowy element odporności psychicznej.
7. Test wiedzy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Moduł I | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Moduł 1 | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Moduł 2 | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Moduł 2 | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Moduł 3 | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Moduł 4 | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Moduł 5 | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Moduł 5 | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 test wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto164,29 PLN
- Koszt osobogodziny netto164,29 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Niczyporuk
Przez 5 lat zarządzała 5 oddziałami ze 150 pracownikami w firmie outsourcingowej,
współpracowała m.in. z Reiffeisen, Millenium Bank, Netia, mBank, NOM. Ma wieloletnie
doświadczenie w rozbudowywaniu struktury sprzedaży bezpośredniej, prowadzeniu grup call
center oraz zarządzaniu kampaniami marketingowymi.
Swoją praktyczną wiedzę przekazuje na licznych szkoleniach z technik sprzedaży, zarządzania i
organizacji firmy, marketingu, przedsiębiorczości, HR. Od 2008r prowadzi własną firmę
outsourcingowo-szkoleniową, w której przeszkolonych zostało ponad 15 000 ludzi w dziedzinie
sprzedaży, marketingu, psychologii, motywacji i innych.
-od 2008 roku właściciel firmy - Prowadzenie firmy outcourcingowo-szkoleniowej, w ramach firmy
prowadzenie szkoleń sprzedażowych, motywacyjnych, z organizacji pracy i marketingu, HR,
zarządzania w różnych dziedzinach i branżach – w sumie przeprowadzonych ok 5000 godz.
Szkoleniowych i coachingów. Rekrutacja, szkolenie i prowadzenie grup sprzedaży bezpośredniej
oraz call center, jako outcourcing dla Netia, NOM, mBank, Alba. Przygotowywanie dokumentacji
przetargowej, konkursowej do projektów finansowanych ze środków publicznych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja, ćwiczenia
Warunki uczestnictwa
Warunkiem otrzymania dofinansowania jest spełnienie warunków przedstawionych przez Operatora, który jest dysponentem funduszy publicznych w Państwa regionie. Do Operatora składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej. Cena obejmuje szkolenie objęte dofinansowaniem w wysokości przynajmniej 70% w przypadku mniejszego dofinansowania doliczamy 23% VAT. (szkolenia zawodowe finansowane w min. 70% ze środków publicznych podlegają zwolnieniu z VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dn. 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień; w innym przypadku do podanej ceny netto należy doliczyć 23% VAT.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych (45 min) oraz obejmuje 7 godzin dydaktycznych każdego dnia oraz przerwę 15 min. Łącznie 28 godzin dydaktycznych oraz przerwy (przerwy nie wliczane do czasu trwania usługi).
Uczestnik otrzyma Zaświadczenie po ukończeniu szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi