Telemarketing - sprzedaż przez telefon
Możliwość dofinansowania
Telemarketing - sprzedaż przez telefon
Numer usługi 2024/07/16/10567/2223612
1 000,00 PLN
brutto
1 000,00 PLNnetto
62,50 PLNbrutto/h
62,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest dedykowane do osób, które prowadzą rozmowy handlowe przez telefon w celu sprzedaży produktów lub usług, a także dla sprzedawców, którzy chcą budować innowacyjną relację z klientem.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji15-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie do prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych, obsługi klienta, udzielania informacji, nauczenie zrozumienia zachowań klientów (typologia klienta), rozwinięcie technik komunikacji z trudnym klientem, wdrożenie nawyków starannego przygotowywania się do rozmów z klientami, pozyskiwania faktów od klienta, notowania i przechowywania informacji oraz nauczenie operowania korzyściami w zależności od typu klienta i jego oczekiwań.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - potrafi prowadzić profesjonalne rozmowy telefoniczne, obsługiwać klienta, udzielać informacji | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się - zna techniki komunikacji z trudnym klientem | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - potrafi operować korzyściami w zależności od typu klienta i jego oczekiwań | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się - rozumie potrzebę dokształcania się i pogłębiania wiedzy w zakresie poszczególnych bloków tematycznych zrealizowanych w trakcie trwania szkolenia | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
1. Budowanie innowacyjnej relacji z klientem:
- Budowanie prawidłowej postawy handlowej. Praca na przekonaniach, stereotypach i barierach
- Poznanie technik i strategii do skutecznego komunikowania się z klientem – parafraza, wyrażenia wspierające, kawa na ławę, storytelling w sprzedaży
- Tworzenie więzi i porozumienia z klientem poprzez umiejętne modelowanie rozmowy.
2. Zarządzanie procesem zakupu:
- Definiowanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów telefonicznych
- Poznanie problemów i potrzeb rzeczywistych klienta
- Atuty mojej oferty – cecha/zaleta/korzyść – wypracowanie ciekawej prezentacji oferty.
3. Strategia zarządzania rozmową handlową:
- Utrzymywanie kontroli nad rozmową handlową
- Odkrywanie prawdziwych intencji klienta
- Pokonywanie obiekcji klienta zanim się pojawią
- Wywieranie wpływu.
4. Wypracowanie formy rozmowy telefonicznej.
5. Zamykanie sprzedaży i zabezpieczanie uzgodnień z klientem.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto62,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto62,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w wersji papierowej i elektronicznej.
Adres
Adres
ul. Garbary 2
85-229 Bydgoszcz
woj. kujawsko-pomorskie
Kontakt
Kontakt
Centrum Szkoleń i Certyfikacji
E-mail
centrum@byd.pl
Telefon
(+48) 525 670 017