Zielone kompetencje cyfrowe: Kurs ekomarketingu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i dronów. Tworzenie eko-kampanii na Facebooku, Instagramie, Google Ads. Analiza danych w narzędziach Meta oraz Google Analytics. Kurs prowadzi do uzyskanai międzynarodowych uprawnień STS-01. Zakończony egzaminem.
Zielone kompetencje cyfrowe: Kurs ekomarketingu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i dronów. Tworzenie eko-kampanii na Facebooku, Instagramie, Google Ads. Analiza danych w narzędziach Meta oraz Google Analytics. Kurs prowadzi do uzyskanai międzynarodowych uprawnień STS-01. Zakończony egzaminem.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest przeznaczone dla każdego, kto prowadzi lub ma zamiar prowadzić działalność gospodarczą oraz dla pracowników zajmujących się promocją i sprzedażą produktów lub usług. Kurs jest idealny dla przedsiębiorców, właścicieli firm, specjalistów ds. marketingu, a także dla osób planujących rozpoczęcie własnego biznesu. Uczestnicy zdobędą nowoczesne umiejętności w zakresie ekomarketingu, wykorzystania dronów i sztucznej inteligencji, co pozwoli im na tworzenie efektywnych i ekologicznych kampanii marketingowych oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych w swojej działalności. Bez względu na branżę, kurs ten dostarcza narzędzi niezbędnych do skutecznej promocji i sprzedaży w nowoczesnym, cyfrowym świecie.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji20-09-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zdobycie umiejętności oraz wiedzy niezbędnej do prowadzenia efektywnych i ekologicznych kampanii marketingowych. Kurs ma na celu nauczenie uczestników, jak wykorzystać drony i sztuczną inteligencję w marketingu, jak tworzyć skuteczne eko-kampanie na platformach społecznościowych i reklamowych takich jak Facebook, Instagram i Google Ads, oraz jak analizować dane za pomocą narzędzi Meta i Google Analytics. Usługa potwierdza przygotowanie do egzaminu końcowego w kat. szczególnej STS-01.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zakłada i konfiguruje konto reklamowe na platformach Meta Ads (Facebook) i Google Ads, a także tworzy i zarządza eko-kampaniami reklamowymi, uwzględniając cele, grupy docelowe, budżety oraz harmonogramy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie tworzy konto reklamowe na Facebooku i Google Ads, przechodząc przez wszystkie etapy konfiguracji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy eko-kampanię reklamową na obu platformach, wybierając konkretne cele, grupy docelowe, ustawiając budżet i harmonogram kampanii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje aspekty kampanii reklamowych mające wpływ na ekologię | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje i optymalizuje wyniki kampanii reklamowych na platformach Meta Ads i Google Ads, wykorzystując narzędzia analityczne oraz zebrane dane do poprawy skuteczności kampanii. | Kryteria weryfikacji Uczestnik monitoruje wyniki kampanii na Facebooku i Google Ads, analizując kluczowe wskaźniki takie jak CTR, konwersje, zasięg, oraz koszt na konwersję. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik optymalizuje kampanie na podstawie zebranych danych, wprowadzając zmiany w celu poprawy efektywności, takie jak modyfikacja budżetu, targetowania, treści reklam, czy harmonogramu kampanii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje i opisuje zastosowania sztucznej inteligencji (AI) w marketingu, identyfikując kluczowe obszary jej wykorzystania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik precyzyjnie definiuje sztuczną inteligencję w kontekście marketingu oraz omawia co najmniej trzy główne zastosowania AI w tej dziedzinie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia znaczenie AI dla nowoczesnych strategii marketingowych, przytaczając konkretne przykłady wykorzystania technologii AI. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi korzystać z narzędzi do generowania treści opartych na AI, takich jak Chat GPT, DALL-E i Text to Video generator, aby tworzyć różnorodne materiały marketingowe. | Kryteria weryfikacji Uczestnik demonstruje umiejętność korzystania z narzędzi AI do generowania treści, przedstawiając co najmniej dwa różne przykłady stworzonych materiałów (np. blogi, posty na social media, opisy produktów). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wykorzystuje narzędzia AI do stworzenia treści marketingowych, które są zgodne z specyfikacjami zadania i odpowiadają potrzebom określonej grupy docelowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Zna przepisy lotnicze i zasady wykonywania lotów dronami | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje główne przepisy lotnicze dotyczące operacji dronów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji nalizuje ryzyka związane z operacjami dronów i planuje środki zaradcze. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planuje i realizuje misje dronowe | Kryteria weryfikacji Projektuje plany misji dronowych uwzględniające cele operacyjne i wymagania techniczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje techniczne aspekty działania dronów i identyfikuje ich możliwości i ograniczenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy oraz edytuje filmy i zdjęcia | Kryteria weryfikacji Projektuje scenariusze i plany filmowe, uwzględniając różnorodność ujęć i kompozycji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Kontroluje jakość obrazu i estetykę ujęć wideofilmowych z drona. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Edytuje materiały filmowe, stosując podstawowe techniki montażu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Implementuje zaawansowane efekty i przejścia w montażu filmowym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Edytuje fotografie, stosując narzędzia do retuszu, korekty kolorów i kompozycji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Publikuje zdjęcia w różnych formatach i mediach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotóworgan władzy publicznej lub samorządu zawodowego, uprawniony do wydawania dokumentów potwierdzających kwalifikację na podstawie ustawy lub rozporządzenia
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęWalidację przeprowadza podmiot wskazany przez Urząd Lotnictwa Cywilnego.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoUrząd Lotnictwa Cywilnego
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Szkolenie rozpoczyna się od zajęć teoretycznych, które są realizowane w grupie pod nadzorem instruktora-wykładowcy.
W czasie prowadzenia zajęć teoretycznych, trenerzy uwzględniają przerwy, które są ustalane indywidualnie z uczestnikami szkolenia. Klasyczne przerwy trwają nie więcej niż 5-10 minut i odbywają się średnio co godzinę w czasie trwania wykładów. Dodatkowo, podczas prowadzenia bloku szkoleniowego w danym dniu jest przewidziana jedna dłuższa przerwa obiadowa, która trwa ok. 30 minut.
Uzyskany dokument uprawnia do lotów dronem na terenie całej Unii Europejskiej i jest ważny przed 5 lat.
Całośc kursu trwa 21h. Szkolenie składa się z części teoretycznej w wymiarze 16h, w tym 1h jest przewidziana na egzamin oraz z części praktycznej, która trwa trwa 4h.
Moduł 1: Tworzenie kampanii w sieci (4 godziny)
1. Wprowadzenie do marketingu cyfrowego
- Definicja ekologicznego marketingu cyfrowego
- Omówienie najważniejszych platform reklamowych: Meta Ads, Instagram, Google Ads
- Znaczenie kampanii reklamowych w sieci
2. Meta Ads – Facebook
- Tworzenie konta reklamowego na Facebooku
- Przegląd interfejsu Menedżera Reklam
- Tworzenie kampanii reklamowej: cele, grupy docelowe, remarketing, budżety i harmonogramy, analiza wyników i optymalizacja kampanii.
3. Google Ads
- Wprowadzenie do Google Ads: rodzaje kampanii (wyszukiwanie, display, video, performance max)
- Tworzenie kampanii wyszukiwania: wybór słów kluczowych, tworzenie reklam.
- Ustawienia kampanii: targetowanie geograficzne, demograficzne, harmonogram
- Monitorowanie wyników i optymalizacja
4. Praktyczne ćwiczenia
- Tworzenie przykładowych kampanii na Meta Ads, Google Ads na podstawie konta DRON.edu.pl
- Analiza i omówienie stworzonych kampanii
Moduł 2: AI w marketingu (2 godziny )
1. Wprowadzenie do AI w marketingu
-
Definicja i zastosowania AI w marketingu
2. Tworzenie treści przy użyciu AI
- Narzędzia do generowania treści: Chat GPT, DALL-E, Text to Video generator
- Przykłady zastosowania: blogi, posty na social media, opisy produktów
3. Koncepcja kampanii z AI
- Jak AI może wspierać proces planowania kampanii
- Tworzenie koncepcji kampanii z wykorzystaniem AI: narzędzia, strategie, analiza danych
- Przykłady koncepcji kampanii opracowanych przez AI
4. Praktyczne narzędzia: Chat GPT i Canva
- Wprowadzenie do Chat GPT: funkcje, możliwości, ograniczenia
- Tworzenie treści za pomocą Chat GPT: instrukcje, przykłady, ćwiczenia
- Canva: tworzenie wizualnych materiałów marketingowych
- Q&A - panel na pytania i odpowiedzi
Moduł 3: Zagadnienia wymagane do zdobycia uprawnień pilota drona (8 godzin)
1. Przygotowanie do zdobycia uprawnień pilotowania drona
- Przepisy lotnicze i procedury operacyjne
- Bezpieczeństwo wykonywania lotów
- Ogólna wiedza na temat systemów bezzałogowych statków powietrznych
- Przygotownie do zdobycia uprawnień A1/A3 oraz A2
Moduł 4: Techniki wideofilmowania z wykorzystaniem drona, edycja zdjęć (2 godziny)
1. Techniki wideofilmowania
- Podstawy wideofilmowania: kadr, światło, ustawienia kamery
- Omówienie trybów automatycznych w dronie
- Nastawy parametrów lotu oraz parametrów kamery
- Projektowanie scenariuszy i planów filmowych
2. Montaż filmów
- Edycja materiałów filmowych
- Implementacja zaawansowanych efektów i przejść
- Nadzór nad postprodukcją filmową (korekta kolorów i dźwięku)
3. Edycja zdjęć
- Edycja fotografii (retusz, korekta kolorów, kompozycja)
- Planowanie procesów edycyjnych
- Kontrola jakości technicznej i estetycznej edycji zdjęć
4. Publikacja materiałów
- Projektowanie strategii publikacyjnych
- Obsługa platform cyfrowych do publikacji (YouTube, Instagram)
- Optymalizacja i analiza wyników publikacji
SZKOLENIE PRAKTYCZNE
Szkolenie praktyczne prowadzone jest na dronach należących do Ośrodka - nie ma obowiązku posiadania własnego sprzętu.
SZKOLENIE PRAKTYCZNE
Szkolenie praktyczne prowadzone jest na dronach należących do Ośrodka - nie ma obowiązku posiadania własnego sprzętu.
Moduł 5: Szkolenie praktyczne do uzyskania uprawnień pilota drona STS-01 (3 godziny + 1 godzina egzaminu praktycznego)
Szkolenie praktyczne składa się z następujących części:
- Czynności przed lotem, przygotowanie drona do lotu
- Wykonywanie startu i lądowania
- Czynności w trakcie lotu: zmiana parametrów lotu, zmiana prędkości, wysokości, zmiana orientacji
- Nauka czynności wykonywanych po zakończeniu lotu
- Zapobieganie zagrożeniom w sytuacjach niebezpiecznych
Egzamin praktyczny STS – egzamin realizowany zgodnie z wytycznym Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakresie nabycia uprawnień do wykonywania lotów w kategorii szczególnej STS-01.
UWAGA:
Ośrodek DRON.edu.pl zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zajęć praktycznych. Termin realizacji częsci praktycznej może ulec zmianie ze względu na wystąpienie warunków uniemożliwiających wykonywanie lotów np.:
- Opady atmosferyczne
- Wiatr o prędkości przekraczającej 8m/s
- KP indeks promieniowania kosmicznego powyżej 4
- Aktywację stref zakazu lotów w planowanym miejscu wykonywania lotów
- Zakłócenia sygnałów GPS na obszarze w którym zaplanowano lot
Loty odbędą się we wskazanej lokalizacji w mieście Gliwice.
Zajęcia praktyczne obejmują łącznie 4 godziny.
EGZAMIN TEORETYCZNY
Po zakończeniu części teoretycznej szkolenia przeprowadzony zostanie Egzamin Teoretyczny w formie testu on-line. Zaliczenie egzaminu wymaga udzielenia minimum 75% poprawnych odpowiedzi.
Prognozowany termin egzaminu teoretycznego: 15.10.2024r. o godz. 18:00.
Egzamin przeprowadza podmiot wskazany przez Urząd Lotnictwa Cywilnego.
Czas trwania egzaminu: 1 godz. zegarowa.
Całość usługi realizowana jest w godzinach zegarowych.
Wymagania techniczne:
- Platforma: Zoom lub Google Meet.
- Internet: Szerokopasmowe połączenie (3G/4G/LTE).
- Audio: Głośniki/mikrofon (wbudowane lub USB/Bluetooth).
- Kamera: Wbudowana, USB lub HD.
- Systemy operacyjne: macOS 10.7+, Windows 7+, Linux (wybrane dystrybucje).
- Urządzenia mobilne: Tablety Surface Pro 2+, smartfony iOS/Android.
- Przeglądarki: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Safari 7+.
- Sprzęt: Procesor min. 1 GHz (dwurdzeniowy zalecany), RAM min. 4GB (8GB zalecane), karta graficzna z OpenGL 3.2.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line jest ważny do momentu zakończenia spotkania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Moduł 1: Ekomarketing: Google Facebook, | Prowadzący Dagmara Spittal | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Moduł 2: AI w marketingu | Prowadzący Dagmara Spittal | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Moduł 4: Techniki wideofilmowania z wykorzystaniem drona, edycja zdjęć | Prowadzący Przemysław Tomków | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Moduł 3: Zagadnienia wymagane do zdobycia uprawnień pilota drona | Prowadzący Antoni Karaś | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Moduł 5: Szkolenie praktyczne do uzyskania uprawnień pilota drona STS-01 | Prowadzący Przemysław Tomków | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Egzamin teoretyczny do STS | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto238,10 PLN
- Koszt osobogodziny netto238,10 PLN
- W tym koszt walidacji brutto100,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto100,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dagmara Spittal
Tomasz Kluk
Antoni Karaś
Przemysław Tomków
Maciej Kurek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszyscy kursanci otrzymają dostęp do materiałów szkoleniowych w formie szkoleń wideo oraz prezentacji multimedialnych, znajdujacych się na platformie e-learningowej i.dron.edu.pl.
Warunki uczestnictwa
WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO SZKOLENIA:
- Ukończony 18 rok życia lub osoba małoletnia posiadająca zgodę od opiekuna
- Osoba przystępująca do szkolenia powinna mieć dostęp do urządzenia elektronicznego wyposażonego w głośnik oraz mikrofon
Informacje dodatkowe
1. Na potrzeby usługodawcy i korzystającego z usługi jak również na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów kształcenia usługa zdalna może być rejestrowana (nagrywana).
2. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany trenera. Każdy z trenerów posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikację oraz doświadczenie, aby osiągnąć założone efekty.
3. Przerwy w trakcie zajęć ustalane są między kursantami a instruktorem.
4. Ośrodek szkoleniowy korzysta ze zwolnienia z VAT na podstawie art.. 43 ust.1.pkt 26 a) ustawy o VAT.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
-
Platforma: Zoom lub Google Meet.
-
Internet: Szerokopasmowe połączenie (3G/4G/LTE).
-
Audio: Głośniki/mikrofon (wbudowane lub USB/Bluetooth).
-
Kamera: Wbudowana, USB lub HD.
-
Systemy operacyjne: macOS 10.7+, Windows 7+, Linux (wybrane dystrybucje).
-
Urządzenia mobilne: Tablety Surface Pro 2+, smartfony iOS/Android.
-
Przeglądarki: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Safari 7+.
-
Sprzęt: Procesor min. 1 GHz (dwurdzeniowy zalecany), RAM min. 4GB (8GB zalecane), karta graficzna z OpenGL 3.2.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line jest ważny do momentu zakończenia spotkania.
Adres
Adres
Zajęcia w powietrzu będą realizowane we wskazanej przez Ośrodek lokalizacji
- w mieście Gliwice.
Szczegółowa lokalizacja zajęć praktycznych zostanie ustalona z uczestnikiem szkolenia.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Sprzęt potrzebny do realizacji zajęć praktycznych w postaci dronów zapewnia firma DRON.edu.pl