Event Manager
Event Manager
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia kierowane są do osób pragnących w przyszłości rozpocząć swoją karierę w branży eventowej i organizować wyjątkowe wydarzenia.
Dla uczestników działających już zawodowo przy planowaniu eventów kulturalnych i biznesowych program może być natomiast okazją do usystematyzowania swojej wiedzy, odnalezienia inspiracji i wartości oraz przede wszystkim nabycia nowoczesnych kompetencji liderskich.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi166
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest poszerzenie swoje kompetencje w zakresie planowania i zarządzania wydarzeniami oraz nabycie umiejętności skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami przy organizacji eventów. Poznanie narzędzi wspierających pracę zespołu projektowego. To także nauczenie się budowania efektywnych zespołów i zastosowanie technik negocjacyjnych i poszerzenie umiejętności związanych z występowaniem publicznym.Studenci będą mieli okazje do nawiązywania kontaktów z innymi profesjonalistami.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA:- Posiada wiedzę w zakresie planowania i zarządzania wydarzeniami, - Uczestnik poznał techniki negocjacyjne, - Zna etapy strategii promocji eventu. | Kryteria weryfikacji Student umie poprawnie przygotować harmonogram działań, budżet projektu i scenariusz eventu. Stosuje techniki negocjacyjne w rozmowach z potencjalnymi klientami i dostawcami. Tworzy i wdraża skuteczną strategię strategie promocji eventu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:- Posiada umiejętność wystąpień publicznych, - Student posługuje się narzędziami wspierającymi pracę zespołu projektowego. | Kryteria weryfikacji Student umie radzić sobie ze stresem związanym z występami publicznymi. Przygotowuje efektywne wystąpienie i prezentacje. Korzysta z narzędzi wspierających pracę zespołu projektowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się SPOŁECZNE:- Kreowanie wizerunku menedżera, - Planuje działania w sytuacji kryzysowej, - Uczestnik współdziała i pracuje w grupie, przyjmując w niej różne role, - Dostosowuje się do zmian w projekcie i środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik umie budować proces utrzymywania określonego obrazu osoby zarządzającej w oczach innych ludzi, zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz. Jest świadomy swoich mocnych i słabych stron oraz stylu zarządzania. Umie rozwiązywać konflikty w zespole i planować działania w sytuacji kryzysowej. Umie zaprojektować i przeprowadzić skuteczny proces komunikacji. Organizuje prace zespołu projektowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
Wprowadzenie (18 h)
Charakterystyka eventów – 12 h
-
Czym jest event – podstawowe koncepcje i definicje
-
Rodzaje i cele eventów
-
Trendy i inspiracje - wydarzenia w Polsce i na świecie
Kulisy pracy Event Managera – 6 h
-
Rola i umiejętności profesjonalnego Event Managera
-
Ścieżki kariery w branży eventowej
-
Budowanie sieci kontaktów z dostawcami i podwykonawcami
Planawanie i organizacja wydarzeń (45h)
Tworzenie oferty eventowej– 8h
-
Analiza motywacji i celów klienta w kontekście organizacji eventów
-
Brief - czym jest i co powinien zawierać?
-
Co powinna zawierać oferta przedstawiana klientowi?
Projektowanie wydarzeń– 8h
-
Tworzenie persony wydarzenia krok po kroku
-
Kreatywna koncepcja wydarzenia i wybór atrakcji pod konkretną widownie i cel eventu
-
Zaangażowanie i integracja uczestników podczas wydarzeń offline
Organizacja wydarzeń online – 5 h
-
Wybór platformy do transmisji online
-
Dobre praktyki na uczynienie eventu online atrakcyjnym dla odbiorców
Program i scenariusz eventu – 8h
-
Jak przygotować scenariusz wydarzenia? Co powinno się w nim zawrzeć?
-
Koordynacja działań podczas eventu i zarządzanie ryzykiem
-
Tips and tricks
Twórcze rozwiązywanie problemów – 8h
-
Praktyczne techniki i narzędzia do kreatywnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
Kluczowe umiejętności negocjacyjne (z certyfikatem FU) - 8h
-
Czym są negocjacje?
-
Rodzaje negocjacji
-
Skutecznie przeprowadzanie procesu negocjacji z klientami, podwykonawcami i dostawcami
Podstawy zarządzania projektem – (40h)
Wiedza ogólna z zakresu zarządzania projektami – 8h
Planowanie i harmonogramowanie projektu– 8 h
Finanse w projekcie – 8h
Zarządzanie zespołem i efektywne prowadzenie spotkań – 8h
Narzędzia wspomagające pracę zespołu projektowego – 8h
Promocja wydarzeń – 20 h
Strategia promocji eventu – 12h
-
Cel, najważniejsze elementy
-
Działania offline i online
-
Event marketing
Content marketing i storytelling– 8h
Public Relations w przedsięwzięciach eventowych – 29 h
Pojęcie, cele i funkcje PR – 8h
-
Główne założenia PR
-
Różnice między PR, a marketingiem
-
Narzędzia PR
-
Współpraca z mediami, sponsorami i partnerami wydarzeń
Sytuacje trudne i kryzysowe – 8h
-
Planowanie działań w sytuacji kryzysowej
-
Komunikacja w kryzysie
Wystąpienia publiczne i sztuka prezentacji -8h
Kreowanie wizerunku menedżera– 5 h
-
Twoja marka osobista
Prawo w eventach – 8 h
Najważniejsze aspekty prawne organizacjiwydarzeń
Seminarium - 6h
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto5 450,00 PLN
- Koszt usługi netto5 450,00 PLN
- Koszt godziny brutto32,83 PLN
- Koszt godziny netto32,83 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Palak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestncy studiów podyplomowych otrzymują dodtakowe materiały na zajęciach oraz po, które są zamieszczane na platofrmie MS Teams.
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych na platformie MS Teams. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu.
Uczestnicy studiów pracują na platformie MS Teams, to platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- materiałów dydaktycznych,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito w Łodzi może zostać każda osoba w wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Aby skorzystać z dofinansowania studiów podyplomowych:
1. Podpisać umowę wsparcia z regionalnym partnerem projektu
2. Przesłać formularz zgłoszeniowy za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych. Proszę pamiętać o wpisaniu ID wsparcia (nadanego podczas podpisywania umowy) w przeciwnym razie zapis na studia zostanie odrzucony;
3. Następnie samodzielnie dokonać zapisu na studia podyplomowe na uczelni poprzez formularz online: www.merito.pl/lodz-rekrutacja1
Informacje dodatkowe
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają godziny usługi.
- Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczeln
- Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
- Kadra naukowo-dydaktyczna obejmuje więcej osób prowadzących zajęcia niż jest zamieszczonych w karcie usługi
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie/komputerze