Grupowy intensywny kurs weekendowy języka angielskiego na poziomie Pre-Intermediate - semestr II (Kierunek-Rozwój) - Bydgoszcz
Grupowy intensywny kurs weekendowy języka angielskiego na poziomie Pre-Intermediate - semestr II (Kierunek-Rozwój) - Bydgoszcz
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby, które ukończyły poziom Pre-Intermediate - semestr I. Usługa adresowana również dla nowych Uczestników w tym z Projektu Kierunek-Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników13
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Podniesienie kompetencji językowych w zakresie języka angielskiego i osiągnięcie przez uczestników założonego poziomu językowego, co umożliwi im komunikację w języku obcym na poziomie Pre-Intermediate.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się językiem angielskim na poziomie Pre-Intermediate w formie ustnej i pisemnej w kontekście życia codziennego | Kryteria weryfikacji Rozróżnia wypowiedzi i często używane wyrażenia w zakresie tematów związanych z życiem codziennym i zawodowym (na przykład podstawowe informacje dotyczące osoby rozmówcy, otoczenia, pracy etc.) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Porozumiewa się w rutynowych, prostych sytuacjach komunikacyjnych, wymagających jedynie bezpośredniej wymiany zdań na tematy znane i typowe. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji Stosuje słownictwo typowe dla prostych rozmów dotyczących życia codziennego | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia zasady gramatyki w zakresie przewidzianym programem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 60 godzin lekcyjnych.
PROGRAM
I. Zaimki:
- osobowe (I, you, he, she, it, we, you, they)
- dzierżawcze (mine, yours, his...)
II. Czasygramatyczne:
- Past Simple
- Present Perfect
- Past Perfect
III. Czasowniki:
- frazowe
- składnia czasownika z bezokolicznikiem i formą gerund
- modalne(have to, don’t have to, must, mustn’t, should, might)
IV. Przyimki
- przyimki ruchu (into, through, round)
- wyrażenie ruchu (under, along, into…)
V. Pozostałe zagadnienia
- pierwszy tryb warunkowy
- drugi tryb warunkowy
- strona bierna: be + imiesłów bierny
- szyk wyrazów w czasownikach frazowych
- mowa zależna
VI. Leksyka
- często mylone czasowniki
- zwierzęta (bee, spider, bear…)
- czasowniki frazowe (go away, get up, check in...)
VII. Rozmówki
- rozmowa z farmaceutą
- pytanie o drogę
- wywiad na podstawie kwestionariusza
- rozmowa przez telefon
VIII. Pisanie
- pisanie artykułów
- pisanie formalnych e-maili
- opisywanie osób
IX. Czytanie
- krótkie artykuły
- krótkie historie
- strony internetowe
- streszczenie
X. Słuchanie
Na tym poziomie Uczestnik rozumie proste wypowiedzi, zawierające znane mu słownictwo. Potrafi zidentyfikować główne tematy i informacje w sytuacjach komunikacyjnych (np. wyrażanie ruchu).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 37 Omówienie składni czasowników łączących się z bezokolicznikiem: try to, forget to, itp. Ćwiczenie łączenia nieakcentowanych form z to. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 37 Krótka przerwa. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 37 Omówienie użycia składni czasowników łączących się z formą gerund (czasownik z końcówką -ing). Ćwiczenie tworzenia rzeczowników odczasownikowych. Nauka wymowy końcówek -ing i głoski o. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 37 Omówienie konstrukcji have to, don't have to, must, mustn’t. Ćwiczenie użycia przymiotników i przyimków: afraid of, itp. Ćwiczenie akcentowania przyimków. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 37 Krótka przerwa. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 37 Ćwiczenia konwersacyjne: słownictwo związane z zakupami w aptece oraz złym samopoczuciem. Praktycznie zastosowanie nowych umiejętności poprzez scenki sytuacyjne. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 37 Omówienie użycia should. Ćwiczenie wykorzystywania czasownika get w zdaniach. Ćwiczenie wymowy. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 37 Krótka przerwa. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 37 Omówienie konstrukcji pierwszego trybu warunkowego: if+present, +will+infinitive. Ćwiczenie użycia często mylonych par czasowników. Omówienie przykładowych homofonów. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 37 Omówienie użycia zaimków dzierżawczych i przysłówków sposobu w zdaniach. Ćwiczenie wymowy poprzez czytanie tekstu na głos. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 37 Krótka przerwa. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 37 Powtórzenie i utrwalenie materiału z rozdziałów 7 i 8 poprzez różne ćwiczenia konwersacyjne, quizy oraz dodatkowe praktyczne zastosowania nowo poznanych struktur gramatycznych i słownictwa. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 37 Omówienie konstrukcji drugiego trybu warunkowego: if+past, would+infinitive. Ćwiczenie słownictwa związanego ze zwierzętami i owadami oraz akcentu wyrazowego. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 37 Krótka przerwa. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 37 Omówienie czasu Present Perfect (zwroty for i since). Wprowadzenie słownictwa związanego ze strachem z użyciem zwrotów for i since. Ćwiczenie akcentu zdaniowego. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 37 Omówienie różnic w zdaniach w czasach Present Perfect i Past Simple. Ćwiczenie czytania i prawidłowego akcentowania wyrazów. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 37 Krótka przerwa. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 37 Ćwiczenia konwersacyjne: słownictwo związane z pytaniem o drogę i kierunki. Praktycznie zastosowanie nowych umiejętności poprzez scenki sytuacyjne. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 37 Omówienie zwrotów wyrażających ruch. Wprowadzenie słownictwa związanego ze sportem i wyrażaniem ruchu. Ćwiczenie akcentu wyrazowego. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 37 Krótka przerwa. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 37 Omówienie szyku wyrazów w czasownikach frazowych. Ćwiczenie użycia czasowników frazowych oraz poprawnego łączenia głosek. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 37 Omówienie strony biernej. Ćwiczenie słownictwa związanego z pochodzeniem ludzi z różnych krajów oraz poprawnej wymowy głosek. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 37 Krótka przerwa. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 37 Powtórzenie i utrwalenie materiału z rozdziałów 9 i 10 poprzez różne ćwiczenia konwersacyjne, quizy oraz dodatkowe praktyczne zastosowania nowo poznanych struktur gramatycznych i słownictwa. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 37 Omówienie konstrukcji used to. Ćwiczenie słownictwa związanego z przedmiotami w szkole i poprawnej wymowy zwrotów used to i didn't use to. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 37 Krótka przerwa. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 37 Omówienie użycia might w zdaniach. Ćwiczenie tworzenia rzeczowników od czasowników i wymowy dyftongów. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 37 Omówienie użycia so, neither+ czasowników posiłkowych. Ćwiczenie opisywania podobieństw i różnic między ludźmi oraz poprawnej wymowy głosek. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 37 Krótka przerwa. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 37 Ćwiczenia konwersacyjne: słownictwo związane z rozmową przez telefon. Praktyczne zastosowanie nowych umiejętności poprzez scenki sytuacyjne. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 37 Omówienie czasu Past Perfect. Ćwiczenie użycia wyrażeń związanych z czasem oraz poprawnej wymowy głoski i. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 37 Krótka przerwa. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 37 Omówienie mowy zależnej. Ćwiczenie użycia say lub tell oraz wymowy podwójnych spółgłosek. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 37 Omówienie pytań o podmiot. Ćwiczenie użycia słów pytających i ich poprawnej wymowy. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 37 Krótka przerwa. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 37 Przygotowanie do walidacji. | Prowadzący Magdalena Piniewska | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 37 Walidacja efektów uczenia się. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 180,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 180,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto53,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto53,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Piniewska
roku 2007 ukończyła UMK w Toruniu uzyskując tytuł magistra filologii
angielskiej o specjalizacji: językoznastwo kognitywne. Dodatkowo w roku
2018 ukończyła: "Kurs prawa i tłumaczeń prawnych, grupa języka
angielskiego". Pani Magdalena posiada wieloletnie doświadczenie
zawodowe na stanowisku: lektor języka angielskiego. Przez rok uczyła
języka angielskiego w Gimnazjum nr 2 w Inowrocławiu. W latach 2010-2012
prowadziła własną szkołę językową. Z językiem angielskim czynnie związana
jest od roku 2004 do dnia dzisiejszego. Była lektorem w kilku szkołach
językowych, np.: Szkoła Języków Obcych Perfekt, Szkoła Służb Ochrony
"Delta", a także tłumaczem artykułów naukowych, pism użytkowych, pism
urzędowych. W swojej karierze uczestniczyła także w spotkaniach
biznesowych jako tłumacz symultaniczny. Pani Magdalena wciąż pogłębia
swoje doświadczenie oraz wiedzę na różnych kursach i szkoleniach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wykaz materiałów:
1) Podręcznik + ćw. English File Pre-Intermediate wyd. IV wydawnictwo OXFORD
Materiały uzupełniające:
1) Platforma Oxford Learnes Bookshelf, Oxford Online Practice
2) Aplikacja na telefon do fiszek i zagadnień leksykalnych oraz testów wiedzy np. Kahoot, Quizlet, test-english.com
3) Materiały autorskie przygotowywane przez osobę prowadzącą usługę
Warunki uczestnictwa
1. Wykonanie testu poziomującego (pre-test) na stronie British School:
https://www.britishschool.pl/test/
(wyłącznie osoby, które nie brały udziału w "Grupowym intensywnym kursie języka angielskiego na poziomie Pre-Intermediate - semestr I (Kierunek-Rozwój)").
2. Zawarcie umowy z British School Anna Racinowska
3. Posiadanie przez Uczestnika wskazanego przez Usługodawcę kompletu podręczników (podr. + ćw.)
4. Między blokami tematycznymi Usługodawca przewidział 15 minutową przerwę, która nie jest wliczana w ogólny czas zajęć (180 minut).
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek-Rozwój.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi