Szkolenie- Marketing automation. Automatyzacja procesów marketingowych krok po kroku
Szkolenie- Marketing automation. Automatyzacja procesów marketingowych krok po kroku
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest dla Ciebie, jeśli jesteś:
- Specjalistą ds. komunikacji
- Osobą odpowiedzialną za strategie marketingowe online
- Przedsiębiorcą lub właścicielem firmy
- Szkolenie jest dedykowane zarówno dla osób początkujących w temacie marketing automation, jak i tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę i umiejętności w zakresie bardziej skomplikowanych strategii i narzędzi automatyzacji marketingowej.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji29-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do samodzielnego planowania i tworzenia procesów marketing automation przy wykorzystaniu dedykowanych programówEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje procesy marketing automation | Kryteria weryfikacji stosuje nowoczesne narzędzia cyfrowe w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje wiedze o podstawowych pojęciach marketing automation podczas wyznaczania celów do realizacji cyfrowych działań marketingowych i sprzedażowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji planuje działania w oparciu o potrzeby klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozróżnia kluczowe pojęcia związane z automatyzacją marketingu i ocenia potencjał jej wdrożenia w swojej firmie | Kryteria weryfikacji definiuje automatyzację marketingu, opisując jej najważniejsze korzyści oraz ograniczenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wykonuje podstawowy audyt potencjału firmy, identyfikując obszary możliwe do zautomatyzowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Projektuje i wdraża procesy automatyzacji w obszarze social media. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje harmonogram publikacji treści z wykorzystaniem narzędzi do planowania, takich jak HootSuite | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Konfiguruje automatyczne reakcje na interakcje w social media z wykorzystaniem narzędzi typu ManyChat | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przygotowuje raporty kampanii marketing automation, uwzględniając kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) oraz wyniki testów A/B | Kryteria weryfikacji Tworzy raporty w wybranym narzędziu, identyfikując kluczowe elementy, takie jak współczynnik otwarć, kliknięć, konwersji i ROI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę wyników testów A/B, wskazuje lepszą wersję kampanii oraz przygotowuje rekomendacje dotyczące optymalizacji procesu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, realizowana jest w godzinach dydaktycznych 45min
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi
Liczba godzin teoretycznych szkolenia: 3
Liczba godzin praktycznych szkolenia: 5
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Aby wziąć udział w szkoleniu nie jest wymagana żadna wiedza z zakresu omawianych pojęć .
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
Blok I-Wprowadzenie do automatyzacji marketingu- teoria- rozmowa na żywo
- Definicja i rola automatyzacji marketingu
- Fakty i mity o marketing automation
- Analiza i audyt celem oceny potencjału wprowadzenia automatyzacji
- Omówienie zalet, wad i możliwości każdego narzędzia oraz praktyczne wskazówki dotyczące wyboru odpowiednich rozwiązań dla Twojej firmy.
- Korzyści z wdrożenia marketing automation
Blok II-Narzędzia do automatyzacji marketingu- teoria+ praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Przegląd wybranych narzędzi na rynku
- Jak wybrać odpowiednią platformę?
- Praktyczne wskazówki do opracowywania spersonalizowanej strategii automatyzacji marketingu.
- Personalizacja dynamiczna
Blok III- Automatyzacja social media- praktyka- ćwiczenia
- Wykorzystanie narzędzi do planowania i publikowania treści - (m.in. HootSuite, soTrender, ManyChat)
- Monitorowanie i reagowanie na interakcje
- Integracja narzędzia marketing automation z Meta i Google Ads
Blok IV-Case studies i best practices - praktyka- ćwiczenia
- Przykładowe ścieżki i procesy
- Tworzenie sekwencji maili i bardziej zaawansowanych workflow
- Najlepsze praktyki w automatyzacji marketingu
Blok V-Raportowanie, testowanie, optymalizacja- teoria + praktyka - rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Znaczenie testów A/B w procesach marketing automation
- Retencja klienta i strategie utrzymania klienta
- Automatyzacja obsługi posprzedażowej
- Wykorzystanie analizy predykcyjnej w marketingu
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Blok I-Wprowadzenie do automatyzacji marketingu- teoria- rozmowa na żywo | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Przerwa 30 min | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Blok II-Narzędzia do automatyzacji marketingu- teoria+ praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Przerwa 30 min | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Blok III- Automatyzacja social media- praktyka- ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Blok IV-Case studies i best practices - praktyka- ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Blok V-Raportowanie, testowanie, optymalizacja- teoria + praktyka - rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 360,00 PLN
- Koszt usługi netto1 360,00 PLN
- Koszt godziny brutto170,00 PLN
- Koszt godziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Szmidt
W obszarze jej zainteresowań jest szeroko rozumiany digital marketing, a w szczególności marketing automatyczny, e-mail marketing oraz social media. Interesuje ją wykorzystywanie nowych mediów do realizacji celów sprzedażowych. W branży marketingu internetowego pracuje od 11 lat. Od 2019 pracuje w największej grupie medialnej w Polsce (Warner Bros. Discovery TVN) obecnie na stanowisku Starszego Specjalisty ds. Marketingu Automatycznego. Projektuje ścieżki komunikacji oraz realizuję kampanie z wykorzystaniem narzędzi marketing automation. Analizuje dane, przeprowadza testy A/B oraz planuje kampanie performance realizowane m.in. poprzez Custom Audience. Równolegle z pracą na etacie od 2017 roku prowadzi własną działalność gospodarczą. Jej celem jest wsparcie przedsiębiorstw w budowaniu wizerunku online oraz sprawnej i systematycznej komunikacji z klientem. Od 5 lat realizuje także szkolenia z zakresu marketing automation i fotografia smartfonowa. Na szkoleniach dzieli się praktyczną wiedzą zdobywaną na codzień w pracy zawodowej i świadczonych usługach. W ciągu 5 lat przeszkoliła ponad 50 osób i zrealizowała ponad 160 godzin szkoleń.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- e-book w formacie pdf zawierający materiały z prezentacji
- bibliografia w postaci polecanych materiałów, książek oraz artykułów
Warunki uczestnictwa
Wymogi unijne związane z realizacją szkolenia z dofinansowaniem:
- Logowanie się pełnym imieniem i nazwiskiem
- Włączona kamera oraz dostęp do mikrofonu
Niespełnienie powyższych może skutkować brakiem dofinansowania
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80%- 100% (w zależności od programu dofinansowania i podpisanej umowy z Operatorem) zajęć usługi rozwojowej
- W ramach realizacji usług szkoleniowych, Organizator utrwala wizerunek Uczestników w formie nagrań wideo, fotografii lub innych materiałów audiowizualnych wyłącznie w celach archiwizacyjnych, kontrolnych oraz dokumentacyjnych związanych z projektem dofinansowanym.
- Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
- Organizator nie udostępnia nagrań Uczestnikom po szkoleniu.
Regulamin świadczenia usług szkoleniowych znajduje się na stronie:
https://digitalbrand.com.pl/
Informacje dodatkowe
Jak przygotować się do szkolenia aby było jeszcze bardziej efektywne?
- Sprawdź czy masz dostęp do swojej strony internetowej/sklepu internetowego
Organizacja szkolenia:
Szkolenie podzielone jest na blok teoretyczno-warsztatowy według ustalonego harmonogramu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Rekomendowane warunki techniczne:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
- Szkolenie realizowane jest na platformie ClickMeeting. 3 dni przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link do szkolenia.
- Link jest aktywny od rozpoczęcia szkolenia do daty jego zakończenia
- Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Należy korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
- Aby mieć pewność, że możemy wziąć udział w wydarzeniu bez jakichkolwiek problemów, warto przed szkoleniem sprawdzić działanie platformy, dźwięku i kamery za pomocą udostępnionego podczas logowania Testu konfiguracji systemu i postępować zgodnie z instrukcją
- Działająca kamera i mikrofon w celu POTWIERDZENIA I UDOKUMENTOWANIA SWOJEJ OBECNOŚCI PODCZAS SZKOLENIA (warunek obligatoryjny dla szkoleń z dofinansowaniem)
- Urządzenie pozwalające na swobodny udział w szkoleniu (laptop/tablet/telefon – preferowany laptop/komputer)
- Stabilne połączenie z Internetem
- Rekomendujemy, aby podczas szkolenia móc korzystać z dwóch monitorów – na jednym, żeby była wyświetlane szkolenie i prezentowane funkcjonalności, na drugim będą Państwo mogli pracować niemalże jednocześnie wraz z Trenerem. Drugim monitorem może być drugi komputer, telewizor lub tablet.
Instrukcja “Jak korzystać z programu Clickmeeting” znajduje się na stronie:
- w formie filmu instruktażowego:
https://www.youtube.com/watch?v=BCq6KzIVhdo - w formie Instrukcji pdf na stronie
https://digitalbrand.com.pl/