Analiza i prognozowanie trendów w biznesie
Analiza i prognozowanie trendów w biznesie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe kierowane są do:
- Przedsiębiorców oraz właścicieli marek
- Kreatorów nowych produktów, marek i usług
- Pracowników firm konsultingowych i agencji reklamowych
- Liderów i menedżerów
- Influencerów oraz twórców działających w social mediach
- Dziennikarzy oraz copywriterów
- Osób chcących rozwinąć umiejętności analizowania oraz prognozowania trendów w biznesie
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi170
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów podyplomowych jest nabycie umiejętności prognozowania oraz analizowania trendów, zaznajomienie z zagadnieniem wpływu trendów na strategie oraz innowacyjność w biznesie, rozwinięcie kompetencji potrzebnych w pracy analityka oraz prognostyka trendów, a także zapoznanie się z procesem projektowania produktów i usług przyszłości.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uzyskanie umiejętności w zakresie analizy danych. | Kryteria weryfikacji Egzamin końcowy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
Program
Program zajęć na kierunku Analiza i prognozowanie trendów w biznesie:
WSTĘP DO ANALIZY I PROGNOZOWANIA TRENDÓW (32 GODZ.)
Anatomia i klasyfikacja trendów. (8 godz.)
Metody badania oraz analizy trendów. (12 godz.)
Mapa trendów lat 20. XXI wieku. (8 godz.)
Warsztaty analizy i prognozowania trendów. (4 godz.)
TRENDY ORAZ ICH WPŁYW NA STRATEGIE I INNOWACYJNOŚĆ W BIZNESIE (40 GODZ.)
Knowlege Culture, New Work, Neo-Ecology. Wpływ megatrendów na nowe rozwiązania w edukacji, pracy i zrównoważonym rozwoju. (8 godz.)
Globalizacja, konektywność, mobilność. Megatrendy a styl życia, wymiana idei i nowe społeczności (8 godz.)
Trendy a nowe media. Wirtualna rzeczywistość. (8 godz.)
The development of design trends. Zajęcia prowadzone w języku angielskim. (8 godz.)
Megatrendy, trendy konsumenckie a mody i Fashion Forecasting. (8 godz.)
DOSKONALENIE KOMPETENCJI ANALITYKA I PROGNOSTYKA TRENDÓW (48 GODZ.)
Efektywna komunikacja i praca zespołowa. (12 godz.)
Techniki perswazji, argumentacji oraz wywierania wpływu. (8 godz.)
Myślenie krytyczne jako kompetencja przyszłości. (8 godz.)
Warsztaty rozwijania kreatywności. (8 godz.)
Techniki prezentacji oraz wizualizacji idei i projektów. (12 godz.)
PROJEKTOWANIE PRODUKTÓW I USŁUG PRZYSZŁOŚCI (44 GODZ.)
Planowanie oraz projektowanie produktów i usług odpowiadających na trendy. (8 godz.)
Analiza rynku, trendy w marketingu oraz biznesowe strategie przyszłości. (12 godz.)
Kreowanie marek przyszłości. (8 godz.)
The future of luxury. Zajęcia prowadzone w języku angielskim. (8 godz.)
Innowacyjne wykorzystanie sztucznej inteligencji. (4 godz.)
Warsztaty projektowania produktów i usług przyszłości. (4 godz.)
PROJEKT (8 GODZ.)
Seminarium podyplomowe (8 godz.)
Liczba godzin: 170 (minimum 30 punktów ECTS)
Liczba semestrów: 2
Zajęcia odbywają się w dniach: sobota, niedziela.
Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi wraz z 30minutową przerwą, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, które uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami oraz rozwiązywaniem przykładów praktycznych.
Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z przepisami określonymi przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto5 900,00 PLN
- Koszt usługi netto5 900,00 PLN
- Koszt godziny brutto34,71 PLN
- Koszt godziny netto34,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestncy studiów podyplomowych otrzymują dodtakowe materiały na zajęciach oraz po, które są zamieszczane na platofrmie MS Teams.
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych na platformie MS Teams. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu.
Uczestnicy studiów pracują na platformie MS Teams, to platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- materiałów dydaktycznych,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito w Łodzi może zostać każda osoba w wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Aby skorzystać z dofinansowania studiów podyplomowych:
1. Podpisać umowę wsparcia z regionalnym partnerem projektu
2. Przesłać formularz zgłoszeniowy za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych. Proszę pamiętać o wpisaniu ID wsparcia (nadanego podczas podpisywania umowy) w przeciwnym razie zapis na studia zostanie odrzucony;
3. Następnie samodzielnie dokonać zapisu na studia podyplomowe na uczelni poprzez formularz online: www.merito.pl/lodz-rekrutacja1
Informacje dodatkowe
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają godziny usługi.
- Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczeln
- Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
- Kadra naukowo-dydaktyczna obejmuje więcej osób prowadzących zajęcia niż jest zamieszczonych w karcie usługi
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie/komputerze.