Brand Manager
Brand Manager
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Studia idealne dla osób, które chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze marketingu i brandingu.
- Zajęcia są kierowane zarówno dla kadry menadżerskiej, absolwentów marketingu i zarządzania, jak i dla pracowników działów sprzedaży, public relations i wszystkich, którzy zajmują się komunikacją marketingową.
- Idealne dla tych, którzy chcą poszerzyć kompetencje o poszukiwane umiejętności zarządzania marką oraz dla pracowników administracji w departamentach komunikacji społecznej.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi180
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest ugruntowanie i poszerzenie wiedzy z marketingu o zagadnienia związane z najnowszymi trendami w zakresie tworzenia marki i zarządzania nią oraz przekazanie wiedzy i narzędzi do tworzenia marki w oparciu o badania marketingowe, wiedzy z zakresu psychologii poznawczej i konsumenckiej. Ponadto uczestnicy poznają narzędzia pozwalające na rebranding i zarządzanie oparte na mierzalnych wskaźnikach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uporządkujesz dotychczasową wiedzę z zakresu marketingu i poznasz wszystkie narzędzia potrzebne do tworzenia silnej marki.Uzyskasz wiedzę niezbędną do zarządzania marką firmy i rebrandingu. Uporządkujesz całościową wiedzę z nowoczesnego marketingu. Poznasz możliwości, które daje branding jako część strategii marketingowej firmy, a także - jako specjalista ds. marketingu i menedżer - wzmocnisz kompetencje w obszarze nowoczesnych narzędzi kształtowania marki w sieci. | Kryteria weryfikacji Testy z wybranych zagadnień programowychEgzamin końcowy polegający na obronie projektu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
BRAND MANAGER – FILOZOFIA BRANDINGU, PODEJŚCIE BRAND MANAGERÓW I NARZĘDZIA
(28 godz.)
- Brand-driven company – zarządzanie marketingowe w firmach. (16 godz.)
- Brand Value Proposition – warsztat tworzenia propozycji wartości (Value Proposition) (4 godz.)
- Filozofia Love Brand – jak tworzyć marki, które kochają klienci – case studies (4 godz.)
- Ekosystem marki – jak integrować kanały offline i online w działaniach brandingowych (4 godz.)
KONSUMENT W SIECI – BADANIA, TRENDY, PSYCHOLOGIA
(22 godz.)
- Trendy konsumenckie – obserwacje, badania i wnioski potrzebne do budowania LoveBrand (4 godz.)
- Psychologia zachowań konsumenckich oraz persony i psychografia w praktyce (10 godz.)
- Ekonomia behawioralna dla Brand Managerów (4 godz.)
- Badania marketingowe (4 godz.)
INBOUND MARKETING NARZĘDZIE LOVEBRAND
(16 godz.)
- Content marketing – treści w tworzeniu opowieści o LoveBrand i user generated content (8 godz.)
- Warsztat tworzenia treści – copywriting dla Brand Managerów (4 godz.)
- Strategiczne planowanie kampanii Inbound Marketingowych (4 godz.)
EFEKTYWNOŚĆ I KONTROLA REALIZACJI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH I BRANDINGOWYCH
(14 godz.)
- Wskaźniki efektywności działań marketingowych i brandingowych (4 godz.)
- Budżet marketingowy i jego kontrola.Współpraca z agencjami eklamowymi/badawczymi/PR (6 godz.)
- Prawo autorskie, zawieranie umów (4 godz.)
MARKA W SOCIAL MEDIA
(34 godz.)
- Marka w internecie – warsztat tworzenia strategii. Analiza Case Studies i praca nad własnymi markami (4 godz.)
- Social media i komunikacja w mediach społecznościowych – wstęp (6 godz.)
- Narzędzi promocji organicznej i płatnej w social media (4 godz.)
- Branding offline/online (warsztat case studies) (4 godz.)
- Instagram – działania marki (tworzenie treści i strategiczna komunikacja) (8 godz.)
- Youtube – działania marki (tworzenie treści i strategiczna komunikacja) (4 godz.)
- Facebook – działania marki (tworzenie treści i strategiczna komunikacja) (4 godz.)
ZARZĄDZANIE MARKĄ I PRODUKTEM
(46 godz.)
- Zarządzanie marką – wstęp do działań brandingowych (8 godz.)
- Pozycjonowanie marki jako podstawa działań brandingowych (8 godz.)
- Portfel produktowy – optymalna polityka produktowa marki (8 godz.)
- Portfel marek – zarządzanie portfelem marek (4 godz.)
- Rebranding jako element strategii marketingowej firmy – warsztat (8 godz.)
- Brand Sprint i strategia tworzenia Love Brand od zera (zajęcia warsztatowe – praca na własnej marce) (10 godz.)
KODY KOMUNIKACJI MARKI
(12 godz.)
- Tworzenie kodów komunikacyjnych marki | zajęcia graficzne (8 godz.)
- Mikro-narracje jako element komunikacji marki w XXI w. (4 godz.)
PROJEKT
(8 godz.)
- Seminarium projektowe (8 godz.)
FORMA ZALICZENIA
Testy z wybranych zagadnień programowych
Egzamin końcowy polegający na obronie projektu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto33,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto33,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Bucki
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestncy studiów podyplomowych otrzymują dodtakowe materiały na zajęciach oraz po, które są zamieszczane na platofrmie MS Teams.
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych na platformie MS Teams. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu.
Uczestnicy studiów pracują na platformie MS Teams, to platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- materiałów dydaktycznych,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu może zostać każda osoba w wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Aby skorzystać z dofinansowania studiów podyplomowych:
1. Podpisać umowę wsparcia z regionalnym partnerem projektu
2. Przesłać formularz zgłoszeniowy za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych. Proszę pamiętać o wpisaniu ID wsparcia (nadanego podczas podpisywania umowy) w przeciwnym razie zapis na studia zostanie odrzucony;
3. Następnie samodzielnie dokonać zapisu na studia podyplomowe na uczelni poprzez formularz online: www.merito.pl/torun-rekrutacja
Informacje dodatkowe
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają godziny usługi.
- Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczeln
- Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie/komputerze.