Employer Branding
Employer Branding
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kierunek jest dedykowany osobom, które chcą wyspecjalizować się dziedzinie employer brandingu i rekrutacji. Zarówno dla tych, którzy mają już doświadczenia i chcą usystematyzować wiedzę, poznać nowe narzędzia i zrozumieć jak wpływają na siebie poszczególne układanki rekrutacyjno – brandingowej, jak i dla tych którzy chcą stawiać pierwsze kroki w tym obszarze.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi172
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Unikatowy program studiów jest dopasowany do realiów rynku pracy, dzięki czemu staniesz się ekspertem w swojej dziedzinie i pożądanym kandydatem. Zdobędziesz wiedzę w rozwijającym się obszarze employer brandingu i dowiesz się jak skutecznie rekrutować kandydatów, jednocześnie będąc niezastąpionym partnerem dla biznesu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zdobycie umiejętności budowania i zarządzania wizerunkiem pracodawcy. | Kryteria weryfikacji Egzamin końcowy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Projekt zaliczeniowy | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
WPROWADZENIE DO EMPLOYER BRANDINGU
(8 godz.)
- Wprowadzenie do employer brandingu
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI I PROCESAMI W EB
(20 godz.)
- Zarządzanie projektami w employer brandingu
ANALIZA DANYCH I STRATEGIA
(28 godz.)
- Pozyskiwanie informacji o postrzeganiu pracowników przez organizację
- Analiza wizerunku organizacji poza organizacją i benchmarking konkurencji
- Mierniki skuteczności działań EB (KPI)
- Budowanie strategii employer brandingowej w oparciu o EVP
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY WEWNĄTRZ ORGANIZACJI
(30 godz.)
- Komunikacja wewnętrzna
- Budowanie przynależności i zaangażowania pracowników, poprzez realizacja potrzeb pracowników w trakcie życia w firmie: rozwój, ocenianie, wynagradzanie
- CSR jako element brandingu
- Projektowanie przyjaznego i funkcjonalnego miejsca pracy
PROCES REKRUTACYJNY I ONBOARDINGU JAKO KLUCZOWY ELEMENT BUDOWANIA WIZERUNKU PRACODAWCY
(32 godz.)
- Onboarding pracownika
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY NA ZEWNĄTRZ ORGANIZACJI
(40 godz.)
- Projektowanie strony kariera
- Wizerunek firmy w social media
- Kampanie online i offline
- Projektowanie materiałów promocyjnych
- Udział i organizacja eventów
- Wystąpienia publiczne i prezentacja
PROJEKT
(14 godz.)
- Seminarium projektowe
FORMA ZALICZENIA
Testy semestralne i egzamin końcowy polegający na obronie projektu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto33,72 PLN
- Koszt osobogodziny netto33,72 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jolanta Spodzieja
Na co dzień pomaga firmom zatroszczyć się o swoich pracowników i rozbudowywać zespoły o nowe talenty. Przez 10 lat HRowania miała możliwość współpracować z międzynarodowymi korporacjami jak i rodzinnymi firmami, gdzie uczyłam się ludzi i świata biznesu. Otwarty umysł, rzetelna wiedza i szerokie kompetencje, ciągły apetyt na rozwój i entuzjastyczne podchodzenie do nowych wyzwań skłoniły ją do otwarcia własnego studia HR pod szyldem Bingo HR. Specjalizuje się w tworzeniu strategii HR oraz, co trudniejsze, w ich wdrażaniu. Zna rynek pracy od podszewki.
Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Gdańskim, kontynuowała naukę na studiach podyplomowych na Politechnice Gdańskiej, gdzie podjęła także studia doktoranckie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestncy studiów podyplomowych otrzymują dodtakowe materiały na zajęciach oraz po, które są zamieszczane na platofrmie MS Teams.
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych na platformie MS Teams. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu.
Uczestnicy studiów pracują na platformie MS Teams, to platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- materiałów dydaktycznych,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
UWAGA! Studia realizujemy także w Toruniu - jeśli interesuje Cię ta lokalizacja - skontakutj się z nami
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu może zostać każda osoba w wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Aby skorzystać z dofinansowania studiów podyplomowych:
1. Podpisać umowę wsparcia z regionalnym partnerem projektu
2. Przesłać formularz zgłoszeniowy za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych. Proszę pamiętać o wpisaniu ID wsparcia (nadanego podczas podpisywania umowy) w przeciwnym razie zapis na studia zostanie odrzucony;
3. Następnie samodzielnie dokonać zapisu na studia podyplomowe na uczelni poprzez formularz online
Informacje dodatkowe
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają godziny usługi.
- Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczeln
- Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie/komputerze.