Employer Branding
Employer Branding
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kierunek jest dedykowany osobom, które chcą wyspecjalizować się dziedzinie employer brandingu i rekrutacji. Zarówno dla tych, którzy mają już doświadczenia i chcą usystematyzować wiedzę, poznać nowe narzędzia i zrozumieć jak wpływają na siebie poszczególne układanki rekrutacyjno – brandingowej, jak i dla tych którzy chcą stawiać pierwsze kroki w tym obszarze.
- Minimalna liczba uczestników25
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji11-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi172
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Unikatowy program studiów jest dopasowany do realiów rynku pracy, dzięki czemu staniesz się ekspertem w swojej dziedzinie i pożądanym kandydatem. Zdobędziesz wiedzę w rozwijającym się obszarze employer brandingu i dowiesz się jak skutecznie rekrutować kandydatów, jednocześnie będąc niezastąpionym partnerem dla biznesu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zdobycie umiejętności budowania i zarządzania wizerunkiem pracodawcy. | Kryteria weryfikacji Egzamin końcowy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Projekt zaliczeniowy | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program zajęć na kierunku Employer Branding:
WPROWADZENIE DO EMPLOYER BRANDINGU
- Wprowadzenie do employer brandingu (8 godz.)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI I PROCESAMI W EB
- Zarządzanie projektami w employer brandingu (20 godz.)
ANALIZA DANYCH I STRATEGIA
- Pozyskiwanie informacji o postrzeganiu pracowników przez organizację (8 godz.)
- Analiza wizerunku organizacji poza organizacją i benchmarking konkurencji (8 godz.)
- Mierniki skuteczności działań EB (KPI) (4 godz.)
- Budowanie strategii employer brandingowej w oparciu o EVP (8 godz.)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY WEWNĄTRZ ORGANIZACJI
- Komunikacja wewnętrzna (6 godz.)
- Budowanie przynależności i zaangażowania pracowników, poprzez realizacja potrzeb pracowników w trakcie życia w firmie: rozwój, ocenianie, wynagradzanie (12 godz.)
- CSR jako element brandingu (6 godz.)
- Projektowanie przyjaznego i funkcjonalnego miejsca pracy (6 godz.)
PROCES REKRUTACJI I ONBOARDINGU JAKO KLUCZOWY ELEMENT BUDOWANIA WIZERUNKU PRACODAWCY
- Onboarding pracownika (32 godz.)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY NA ZEWNĄTRZ ORGANIZACJI
- Projektowanie strony kariera (8 godz.)
- Wizerunek firmy w social media (6 godz.)
- Kampanie online i offline (6 godz.)
- Projektowanie materiałów promocyjnych (6 godz.)
- Udział i organizacja eventów (8 godz.)
- Wystąpienia publiczne i prezentacja (6 godz.)
PROJEKT
- Seminarium projektowe (14 godz.)
Liczba godzin: 172 (minimum 30 punktów ECTS)
Liczba semestrów: 2
Zajęcia odbywają się w dniach: sobota, niedziela.
Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi wraz z 30 minutową przerwą, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, które uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami oraz rozwiązywaniem przykładów praktycznych.
Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z przepisami określonymi przez Ministerstwo Edukacji i Nauki
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto33,72 PLN
- Koszt osobogodziny netto33,72 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych w formie pdf bądź na platformie moodle. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu.
Uczestnicy studiów pracują na platformie Extranet, to wewnętrzna platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- informacji na temat płatności,
- materiałów dydaktycznych,
- katalogu bibliotecznego,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Warunki uczestnictwa
Zapisu można dokonać na stronach Uniwersytetu WSB Merito w wybranych filiach w:
- Chorzowie,
- Poznaniu,
- Szczecinie,
- Warszawie
poprzez formularz online znajdujący się na stronie: www.wsb.pl/rekrutacja/krok1 oraz dostarczyć komplet dokumentów do Biura Rekrutacji do wybranej filii.
Kryteria uczestnictwa w Programie
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia
- spełnienie warunków rekrutacyjnych
Warunki zaliczenia
projekt końcowy + test końcowy
Interaktywna forma zajęć
Wykłady uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami, studiami przypadków, treningami i symulacją biznesową, dzięki którym uczestnicy mogą na bieżąco weryfikować swoje umiejętności.
Zjazdy odbywają się średnio raz lub dwa razy w miesiącu:
- w soboty i niedziele w godzinach 8:00 - 16:00
Informacje dodatkowe
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizwanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących.
- Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych. 8 godzin dydaktycznych = 6 godzin zegarowych
- Cena usługi nie obejmuje opłaty wpisowej oraz końcowej.
- Cena usługi ulega zmianie, przy rozłożeniu płatności na raty.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia zdalne prowadzone są za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams w formie pracy zespołowej wykorzystującej czaty, spotkania i rozmowy w wielu oknach, przypięte kanały oraz integrację zadań z aplikacjami. Uczestnicy korzystają z aplikacji Teams w ramach Microsoft Office 365 bezpłatnie. Z aplikacji Teams można korzystać: poprzez przeglądarkę, aplikację instalowaną na komputerze lub mobilną na telefon. Minimalne wymagania sprzętowe: 2 GB RAM, procesor i5, minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: 30 Mbit/s, niezbędne oprogramowanie: system operacyjny: windows min. 7, iOS, linux.