Design Thinking – sztuka myślenia i działania projektowego.
Design Thinking – sztuka myślenia i działania projektowego.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do:
- osób, które interesują się metodami kreatywnego myślenia i działania projektowego,
- osób, które są zainteresowane metodami pracy zespołowej i kolektywnego wytwarzania efektów pracy,
- właścicieli oraz pracowników firm i przedsiębiorstw, którzy koncentrują się na tworzeniu nowych lub ulepszaniu istniejących rozwiązań (produktów lub usług),
- właścicieli oraz pracowników firm i przedsiębiorstw, którzy mają do czynienia ze złożonymi lub niestandardowymi problemami,
- właścicieli oraz pracowników firm i przedsiębiorstw, których celem jest zmiana lub modyfikacja modeli biznesowych,
- dla pracowników sektora kreatywnego, edukacyjnego;
- studentów, którzy rozpoczynają swoja pracę w sektorach kreatywnych i chcą rozwinąć swoje kompetencje.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji04-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie wprowadza w problematykę i podstawowe założenia myślenia projektowego (Design Thinking). Uczestnicy poznają logikę procesu projektowego oraz otrzymają wiedzę o zasadach Design Thinking. Dowiedzą się, w jaki sposób można tworzyć innowacyjne rozwiązania przy wykorzystaniu narzędzi pracy projektowej i technik kreatywnych. Nauczą się również używania podstawowych narzędzi wykorzystywanych na każdym etapie procesu projektowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje czym jest design thinking i na czym polega proces design thinking. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje proces design thinking | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje etapy design thinking | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji – Charakteryzuje podstawowe narzędzia wykorzystywane w procesie design thinking | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje podstawowe zasady, którymi kieruje się proces design thinking | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia podstawowe narzędzia wykorzystywane w pracy moderatora design thinking | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Pracuje zgodnie z zasadami metodyki design thinking, wykorzystując podstawowe narzędzia stosowane w design thinking | Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę problemu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Definiuje problem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Generuje pomysły | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Tworzy prototyp pomysłu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Testuje pomysł rozwiązania problemu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
kryteria weryfikacji.
kształcenia i walidacji.
Program
Program
Warunkiem udziału w szkoleniu jest poinformowanie organizatora o chęci uczestnictwa telefonicznie lub drogą mailową.
Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@mentorkamarketingu.pl lub pod numerem telefonu: 780 056 386.
Design thinking to podejście, sposób myślenia i działania, które wykorzystuje się wszędzie tam, gdzie pojawia się konieczność rozwiązywania złożonych problemów i problemów trudnych, których nie można rozwiązać standardowymi metodami. Design thinking to również metoda tworzenia innowacji. Zaletą myślenia projektowego jest uniwersalność. Można je wykorzystywać do projektowania produktów, usług, procesów lub komunikacji. Kurs design thinking nauczy uczestników pracy według metodyki design thinking. Oraz pozwoli zdobyć wiedzę o procesie projektowym – o jego logice i etapach. Dzięki kursowi uczestnicy poznają metodę i podstawowe narzędzia wykorzystywane w procesie design thinking oraz zapoznają się z praktycznymi aspektami pracy metodą design thinking.
PROGRAM
Moduł 1. Czym jest myślenie projektowe? – wprowadzenie do design thinking.
Moduł 2. Empatyzacja, czyli dlaczego należy zacząć od zrozumienia problemu?
Moduł 3. Definiowanie – nazwij problem, żeby skutecznie go rozwiązać.
Moduł 4. Ideacja, czyli jak szukać kreatywnych rozwiązań problemu?
Moduł 5. Prototypowanie – dlaczego istotne jest zobaczenie pomysłu?
Moduł 6. Testowanie – jak sprawdzić czy rozwiązanie działa?
Moduł 7. Podsumowanie
Zakończenie – test wiedzy i weryfikacja praktyczna
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Moduł 1. Czym jest myślenie projektowe? – wprowadzenie do design thinking. | Prowadzący Piotr Wasyluk | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Przerwa | Prowadzący Piotr Wasyluk | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Moduł 2. Empatyzacja, czyli dlaczego należy zacząć od zrozumienia problemu? | Prowadzący Piotr Wasyluk | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Moduł 3. Definiowanie – nazwij problem, żeby skutecznie go rozwiązać. | Prowadzący Piotr Wasyluk | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Moduł 4. Ideacja, czyli jak szukać kreatywnych rozwiązań problemu? | Prowadzący Piotr Wasyluk | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Przerwa obiadowa | Prowadzący Piotr Wasyluk | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Moduł 5. Prototypowanie – dlaczego istotne jest zobaczenie pomysłu? | Prowadzący Piotr Wasyluk | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Moduł 6. Testowanie – jak sprawdzić czy rozwiązanie działa? | Prowadzący Piotr Wasyluk | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Moduł 7. Podsumowanie | Prowadzący Piotr Wasyluk | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Zakończenie – test wiedzy i weryfikacja praktyczna | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 398,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto239,85 PLN
- Koszt osobogodziny netto195,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Wasyluk
wartościach i tworzeniu rozwiązań z wykorzystaniem trendów. Od ponad 5 lat prowadzi warsztaty i doradza firmom w zakresie dostosowania produktów i usług do trendów.
Analityk trendowy, trendwatcher i projektant, który wiedzę o przyszłości wykorzystuje do tworzenia innowacyjnych rozwiązań w organizacjach. Autor kilkudziesięciu opracowań trendowych dla firm, branż i instytucji publicznych.
Współtwórca jedynego w Polsce kierunku studiów Analiza i kreowanie trendów na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie.
Autor raportów trendowych, m. in. „Blockchain. Raport o trendach”, „Edukacja przyszłości”, „Trendy 2021”, „FemBook 2022”. Autor analiz trendowych dla m. in. PKO S. A., Freedom Nieruchomości, Taranko Meble, ARTRO-KLINIKA BIELECKI, Motors, S-Key, Sealife, Phenomen Studio, ZETO, Krozmet, Oddział Transplantologii WSS Olsztyn, i in.
Autor wielu publikacji naukowych, m. in. „Trendy : interpretacje i konfrontacje”, „Wykorzystanie trendów w projektowaniu produktów i usług turystycznych na przykładzie Szlaku Kopernikowskiego”.
Twórca autorskiej metody projektowania z wykorzystaniem trendów – praktycznej analizy trendów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa będzie realizowana w formie interaktywnej prezentacji oraz praktycznych ćwiczeń.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem udziału w szkoleniu jest poinformowanie organizatora o chęci uczestnictwa telefonicznie lub drogą mailową.
Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@mentorkamarketingu.pl lub pod numerem telefonu: 780 056 386.
Dodatkowo warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Termin szkolenia może ulec zmianie.
1. Po szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia.
2. Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu oraz obserwacji w warunkach rzeczywistych.
3. 1 h = 45 minut (godzina dydaktyczna)
4. Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznaczemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.
Jeśli potrzebujesz takiego szkolenia w formie online lub w innym mieście, skontaktuj się z naszym zespołem: szkolenia@mentorkamarketingu.pl
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami