Nowoczesny marketing - studia podyplomowe
Nowoczesny marketing - studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Dla osób pracujących w działach marketingu oraz osób chcących rozpocząć swoją karierę w branży.
- Dla specjalistów ds. marketingu, osób związanych z reklamą i PR.
- Dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.
Kierunej jest również dedykowany dla osób biorących udzial w projekcie kierunek - rozwój.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji16-11-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi170
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Nowoczesny marketing- studia podyplomowe" potwierdza przygotowanie do efektywnego działania w dynamicznym środowisku marketingowych dzięki kompleksowym umiejętnościom tj. zaawansowana analiza danych, strategie oparte na AI i automatyzacji, a także kreatywnym rozwiązywaniu problemów i efektywnym wykorzystaniu mediów społecznościowychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje techniki kreatywnego rozwiązywania problemów. | Kryteria weryfikacji wyjaśnia proces od problemu do rozwiązania; wyjaśnia metody uyłatwiające pobudzenie kreatywności; dobiera i doskonbali metody pobudzające kreatywność | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Monitoruje instrumenty komunikacji stosowane w budowaniu marki. | Kryteria weryfikacji rozróżnia promocję od reklamy i monitoruje panujące trendy w sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje budowanie marki | Kryteria weryfikacji dobiera narzędzia budowania marki i wizerunku; ocenia stopień rozwoju w procesie budowania marki i wyjaśnia skuteczność podjętych działań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje kampanie reklamowe | Kryteria weryfikacji planuje proces kampanii reklamowej; monitoruje postępy oraz błedy; ocenia stopień realizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
WPROWADZENIE DO MARKETINGU
(16 godz.)
- Podstawy marketingu i jego ewolucja 4h
- Narzędzia i instrumenty promocji 4h
- Innowacje marketingowe - analiza trendów i narzędzi cyfrowych 8h
ZARZĄDZANIE MARKĄ
(16 godz.)
- Zarządzanie marką i jej atrybutami 8h
- Reputacja i jej wpływ na budowanie marki osobistej 8h
SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE:
(40 godz.)
- Psychologiczne mechanizmy reklamy 8h
- Planowanie kampanii reklamowej i pomiar efektywności 8h
- Współpraca z agencjami marketingowymi, reklamowymi i badawczymi 8h
- Badania marketingowe - metody i techniki 8h
- Prognozowanie zjawisk rynkowych oraz wyznaczanie celów marketingowych i sprzedażowych 8h
Czytaj mniej
ZARZADZANIE DOŚWIADCZENIAMI KLIENTA
(8 godz.)
-
Customer Experience (CX) 8h
SOCIAL MEDIA I VIDEO MARKETING
(16 godz.)
- Charakterystyka i najważniejsze funkcje kanałów: Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, TikTok 8h
- Video marketing 8h
DZIAŁANIA KREATYWNE
(16 godz.)
- Business Model Canvas i Design Thinking 8h
- Copywriting – kreatywna praca z tekstem 8h
DIGITAL MARKETING
(16 godz.)
- Wprowadzenie do Google Ads 8h
- E-mail marketing i automatyzacja 8h
ANALITYKA WEBOWA
(16 godz.)
- Podstawy Google Analytics 4 8h
- Monitoring internetu Brand24 8h
PUBLIC RELATIONS
(8 godz.)
- Narzędzia współpracy z mediami 8h
PRAWNE ASPEKTY DZIAŁAŃ MARLETINGOWYCH
(8 godz.)
- Zawieranie umów na usługi marketingowe 4h
- RODO w komunikacji marketingowej 4h
PRACA INDYWIDUALNA
(10 godz.)
- Projekt
FORMA ZALICZENIA
Test zamknięty, jednokrotnego wyboru
Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 170
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Liczba punktów ECTS: 30
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto32,94 PLN
- Koszt osobogodziny netto32,94 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestncy studiów podyplomowych otrzymują dodtakowe materiały na zajęciach oraz po, które są zamieszczane na platofrmie MS Teams.
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych na platformie MS Teams. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu.
Uczestnicy studiów pracują na platformie MS Teams, to platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- materiałów dydaktycznych,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu może zostać każda osoba w wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Informacje dodatkowe
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają godziny usługi.
- Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczeln
- Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie/komputerze.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi