Projektowanie interfejsów graficznych - studia podyplomowe
Projektowanie interfejsów graficznych - studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia kierowane są do osób, początkujących oraz tych chcących pogłębić swoje znajomość tematyki. Prowadzone są przez wykwalifikowanych i doświadczonych wykładowców, którzy pracowali między innymi dla tak renomowanych marek jak Disney, Samsung czy Microsoft. Pracowali zarówno w kraju, jak i za granicą zdobywając odpowiednie umiejętności. Wieloletnie doświadczenie w pracy zawodowej i akademickiej daje im możliwość przekazywania wiedzy w sposób przystępny i praktyczny.
- Minimalna liczba uczestników18
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji16-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi176
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest kształcenie przyszłych grafików, chcących rozpocząć pracę jako twórcy interfejsów. Kształcenie rozpoczyna się od poziomu podstawowego, tak więc nawet osoby nie posiadające wstępnej wiedzy, nauczą się jak obsługiwać programy graficzne, dowiedzą się, jak tworzyć prototypy interfejsów oraz, jak implementować je w projektach informatycznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje elementy graficzne interfejsów | Kryteria weryfikacji - przedstawia sposoby kreowanie ikon, butonów oraz innych elementów interakcji- definiuje projektowanie linii narzędziowych | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Przedstawia kompozycję obrazu oraz rysunku odręcznego | Kryteria weryfikacji - definiuje zasady szkicowania perspektywa jedno i dwuzbieżnej- opisuje zasady kompozycji obrazu (trójpodział, złoty podział, podziały ukośne, ciągi Fibbonaciego) | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Wyjaśnia podstawy tworzenia stron internetowych (HTML+CSS) | Kryteria weryfikacji - opisuje zasady języka HTML- przedstawia style CSS | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
Obsługa programów graficznych – 32h |
|
Elementy graficzne interfejsów - 16h |
|
Prototypownie interfejsów – 16h |
|
Kompozycja obrazu i rysunek odręczny – 16h |
|
Projektowanie graficzne interfejsów – 32h |
|
Podstawy tworzenia stron internetowych (HTML+CSS) – 24h |
|
Obsługa klienta i etyka zawodowa – 8h |
|
Wprowadzenie do UX i UI – 16h |
|
PROJEKT – 16h |
Konsultacje do wybranych zagadnień w projektach końcowych Omówienie i przedstawienie przygotowanych projektów zaliczeniowych |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 300,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto35,80 PLN
- Koszt osobogodziny netto35,80 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marek Miedziński
Leszek Kostulski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych w formie pdf bądź na platformie moodle. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu.
Uczestnicy studiów pracują na platformie Extranet, to wewnętrzna platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- informacji na temat płatności,
- materiałów dydaktycznych,
- katalogu bibliotecznego,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Warunki uczestnictwa
Zapisu można dokonać na stronach Uniwersytetu WSB Merito w wybranych filiach w:
- Chorzowie,
- Poznaniu,
- Szczecinie,
- Warszawie
poprzez formularz online znajdujący się na stronie: www.wsb.pl/rekrutacja/krok1 oraz dostarczyć komplet dokumentów do Biura Rekrutacji do wybranej filii.
Kryteria uczestnictwa w Programie
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia
- spełnienie warunków rekrutacyjnych
Warunki zaliczenia
projekt końcowy + test końcowy
Interaktywna forma zajęć
Wykłady uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami, studiami przypadków, treningami i symulacją biznesową, dzięki którym uczestnicy mogą na bieżąco weryfikować swoje umiejętności.
Zjazdy odbywają się średnio raz lub dwa razy w miesiącu:
- w soboty i niedziele w godzinach 8:00 - 16:00
Informacje dodatkowe
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizwanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących.
- Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych. 8 godzin dydaktycznych = 6 godzin zegarowych
- Cena usługi nie obejmuje opłaty wpisowej oraz końcowej.
- Cena usługi ulega zmianie, przy rozłożeniu płatności na raty.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia odbywają się na platformie MS Teams. Każdy z uczestników zobowiązany jest do posiadania własnego sprzętu z aktywnym mikrofonem, kamerą i dostępem do internetu.