HR Business Partner - Studia podyplomowe - Collegium Da Vinci
HR Business Partner - Studia podyplomowe - Collegium Da Vinci
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia skierowane są do:
- absolwentów różnych kierunków studiów wyższych, preferowane kierunki społeczne, z zakresu zarządzania i pokrewne
- osób z doświadczeniem zawodowym w jakimkolwiek aspekcie ZZL
- managerów, konsultantów, trenerów, audytorów, przedstawicieli zawodów prawniczych, finansowych
- osób zainteresowanych HR, aspirujących do pracy i rozwoju w branżyosób zainteresowanych HR, aspirujących do pracy i rozwoju w branżyosób zainteresowanych HR, aspirujących do pracy i rozwoju w branżyosób zainteresowanych HR, aspirujących do pracy i rozwoju w branżyosób zainteresowanych HR, aspirujących do pracy i rozwoju w branży
- dla osób, które interesują się obszarem Employer Brandingu i chcą pracować blisko biznesu oraz angażować się w budowanie marki pracodawcy
- Minimalna liczba uczestników25
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji25-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi208
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Podczas realizacji programu przygotujemy Uczestnika pod względem wiedzy teoretycznej jak i umiejętności praktycznych, do elastycznego, proaktywnego stawiania czoła kluczowym wyzwaniom stawianym HR Business Partner przez współczesne organizacje. HR Business Partner jest kimś więcej niż specjalistą ds. zarządzania zasobami ludzkimi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętność szkolenia, wsparcia oraz komunikacji w organizacji | Kryteria weryfikacji Pozytywny wynik testu wiedzy i kompetencji oraz prezentacja pracy końcowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Studia podyplomowe obejmują 2 semstry, 208 godziny dydaktyczne (po 45 minut).
W harmonogramie studiów uwzględniono przerwy między zajęciami.
Program
- Kluczowa rola HR BP jako pratner strategicznywprowadzenie do studiów (16 godz.)
- HR BP manager talentów (16 godz.)
- HR BP innowantor i integrator (16 godz.)
- HR BP ambasador marki (24 godz.)
- HR BP specjalistą ds. ocen i pomiaru poziomu kompetencji (16 godz.)
- HR BP agentem zmiany i motywacji (16 godz.)
- HR BP kierownikiem lub realizatorem projektów HR (16 godz.)
- HR BP kierujacym zarządzaniem wiedzą (16 godz.)
- HR BP specjalistą prawa pracy (16 godz.)
- HR BP trenerem i animatorem spotkań (16 godz.)
- HR BP specjalistą w zarzadzaniu kryzysem (16 godz.)
- HR BP twórcą i realizatorem projektów finansowanych z funduszów UE (16h)
Warunki zaliczenia
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych HR Business Partner jest pozytywny wynik testu wiedzy i kompetencji (przygotowanego w oparciu o materiał realizowany na zajęciach) oraz obrona polegająca na prezentacji pracy końcowej/zaliczeniowej w postaci praktycznego projektu będącego opracowaniem koncepcji wdrożenia zmian rozwojowych w wybranej organizacji wraz z scenariuszami i harmonogramem pod opieką promotora.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto6 500,00 PLN
- Koszt usługi netto6 500,00 PLN
- Koszt godziny brutto31,25 PLN
- Koszt godziny netto31,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marcjanna Góralczyk-Przychocka
Wykształcenie: Wydział Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego (1990 – psychologia pracy; praca magisterska: Kulturowy kontekst konceptualizacji czasu). 2-letni staż w Instytucie Gestalt, Kraków 1988-1990. Od 2000 r. współpracowała z ponad 70 firmami.
Specjalizacja: ocena i rozwój kompetencji liderskich, managerskich i osobistych, budowanie modeli kompetencyjnych, coaching, szkolenia dla managerów, asesorów i konsultantów HR, doradztwo w projektach rozwojowych i interwencyjnych, spotkania rozwojowe po AC/DC oraz po Informacji Zwrotnej 360, projektowanie i prowadzenie projektów Assessment Center.
Pracuje w środowisku międzynarodowym (j. ang.). Oceniła kompetencje ponad 1500 osób (wg metodyki Assessment Center oraz wywiadu kompetencyjnego). Przeprowadziła ponad 700 spotkań z informacją zwrotną po procesach oceny kompetencji oraz informacji zwrotnej 360 stopni, a także ponad 200 spotkań coachingowych (coaching managerski, executive oraz osobisty).
Piotr Wiśniewski
Psycholog, edukator – praktyk biznesu specjalizujący się w tematyce zarządzania oraz skutecznej organizacji pracy i uzyskiwaniu synergii w zespołach pracowniczych. Wieloletni trener, nauczyciel akademicki, dydaktyk (obecnie kierownik studiów podyplomowych i wykładowca – CDV), konsultant w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi od 1997r.
Autor i realizator kompleksowych projektów szkoleniowych, doradczych oraz badawczych wykonanych na rzecz: Kulczyk Tradex (Generalny importer VW), Skoda Auto Polska, Skoda Auto Rosja oraz VW Chiny, (autorskie projekty dotyczące standardów kierowania zespołami, obsługi i pracy z klientem).
W latach 2008-2009 zrealizował projekt Szkoły trenerów na rzecz Škoda Auto China – Shanghai Volkswagen selekcjonując oraz wdrażając zespół coachów i szkoleniowców przeprowadzających wdrożenia do pracy oraz zmiany rozwojowe w sieci sprzedaży i obsługi VW i Skody w Chinach.
Autor i realizator szkoleń z zakresu pracy z klientem, budowy standardów kształtowania relacji z klientem na rzecz m.in.: ZUS, Izba celna, Urząd miasta Wrocławia, Poznania, Energa S.A, Deutsche Bank, Terravita, MAN, Polskie Porty Lotnicze, Poczta Polska …
Autor koncepcji i metodologii zarządzania projektem upowszechniania „zwinnych i szczupłych” zmian rozwojowych w handlu i przemyśle (Victaulic, Lidl, Gestamp, Pratt@Whittney) wraz z narzędziami dydaktycznymi i scenariuszem kierowania tym procesem.
Ciekawi mnie
Odkrywanie źródeł
Regina May
Praktyk biznesu, Trener, HR Biznes Partner,
Od 21 lat związana z zasobami ludzkimi, Menedżerka działu szkoleń, Dyrektor personalna, HR Business Partner (FMCG, produkcja, IT, logistyka).
Menedżerka zespołów sprzedaży, trenerów wewnętrznych, HR Business Partnerów, specjalistów i kierowników personalnych (Grupa Muszkieterów, Eureka Group, Żabka Polska, Upright Group)
Prelegentka na konferencjach branży HR (HRFactor, Learning&Development – Rzeczpospolita, ROC, Elevato)
Wykładowca na uczelniach wyższych w Poznaniu Collegium Da Vinci, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
Trener specjalizujący się w szkoleniach z zakresu zarzadzania strategicznego zasobami ludzkimi oraz warsztatach zwiększających efektywność zespołów m.in. w zakresie organizacji pracy, zarządzania, komunikacji, współpracy.
Konsultant HR realizujący projekty doradcze w zakresie strategii personalnych, systemów ocen, optymalizacji kosztów zatrudnienia, ścieżek kariery, systemów motywacyjnych, zarządzania przez cele, budowania wizerunku pracodawców.
Doradca zawodowy, łowca talentów.
Zaangażowana społecznie – założycielka Fundacji „Anioły Edukacji”
Pracowała i szkoliła m.in. dla Grupy Muszkieterów – Intermarche, Bricomarche, Bimex, Eureka Group S.A., Urzędu Marszałkowskiego w Poznaniu, Grupy Orlen, ROC Group, Żabka Polska sp. z o.o., Corol, Branch Brothers, Mil
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne zamieszczane są przez wykładowców w Wirtualnej Uczelni oraz moga być przesyłane na podany adres email w formie prezentacji, pdf, jpg, dokumentów word, filmów.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na studia podyplomowe proszę o kontakt telefoniczny/mailowy podyplomowe@cdv.pl tel. 697 230 138.
Warunkeim uczestnictwa jest zapisanie się na studia poprzez formularz rekrutacyjny rekrutacja.cdv.pl (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia) niezbędne jest podpisanie umowy online oraz dostarczenie dyplomu ukończenia studiów wyższych (lic., inż., mgr).
Informacje dodatkowe
Zapraszamy na stronę internetową https://cdv.pl/studia-podyplomowe/hr-zrzadzanie/hr-business-partner/, gdzie szczegółowo przedstawiamy KADRĘ, PARTNERÓW oraz PROGRAM.
Krótki film prezentujący HR BP https://youtu.be/FeGpylvymYw
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia realizowane w formie zdalnej (jeśli takie zostaną zaplanowane) odbywają się przy użyciu platformy GOOGLE MEET lub ZOOM.
Minimalne wymagania sprzętowe to sprawny komputer lub telefon typu smartphone i dostęp do Internetu.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego - nie określamy.
Niezbędne oprogramowanie - nie wymagamy.
Link umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line jest ważny tylko w trakcie zaplanowanych zajęć i przesyłany za pomocą wewnętrznego systemu do komunikacji pomiędzy Słuchaczem studiów podyplomowych, a Collegium Da Vinci.
Materiały dydaktyczne zamieszczane są przez wykładowcóww Wirtualnej Uczelni.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami