Kurs Osteopatii Czaszkowo-Krzyżowej
Kurs Osteopatii Czaszkowo-Krzyżowej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs Osteopatii Czaszkowo-Krzyżowej przeznaczony jest dla osób posiadających uprawnienia do pracy z Pacjentem według przepisów prawa polskiego. Osoby przystępujące do kursu Terapii cranio-sakralnej muszą posiadać wiedzę z zakresu anatomii człowieka. Kurs jest dedykowany w szczególności dla poniższych grup zawodowych:
- Fizjoterapeuci
- Masażyści
- Terapeuci manualni
- Osteopaci
- Terapeuci behawioralni, psychologowie, psychoterapeuci
- Logopedzi i neurologopedzi
- Naturoterapeuci
- Terapeuci ciała
- Lekarze, pięlęgniarki, położne
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji15-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi160
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs Terapii Czaszkowo-Krzyżowej przekazuje fundamentalną wiedzę z zakresu osteopatii oraz uczy samodzielnego przeprowadzania wywiadu i terapii z wykorzystaniem poznanych technik pracy. W ramach szkolenia uczestnicy poznają zarówno biomechaniczne i biodynamiczne podejścia do terapii. Poznają zarówno strukturalne, jak i chemiczne, a także emocjonalne i energetyczne podłoża występowania problemów na polu czaszkowym. Struktura kursu umożliwia płynne wdrożenie zdobytej wiedzy w praktykę gabinetową.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi samodzielnie diagnozować i leczyć zaburzenia i dysfunkcje z wykorzystaniem terapii czaszkowo-krzyżowej | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje terapię czaszkowo- krzyżową oraz podstawowe pojęcia z nią związane | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje kości i szwy czaszki, punkty i obszary kraniometryczne, ich lokalizacje i sposoby palpacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje anatomiczne i funkcjonalne połączenia tworzące kontinuum czaszkowo-kręgosłupowo-krzyżowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje fizjologię trzewi, ruchów perystaltycznych układu pokarmowego, fizjologię stanu zapalnego oraz charakteryzuje globalne techniki wisceralne. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje Autonomiczny układ nerwowy, jego części współczulną, przywspółczulną i enteryczną, omawia korelacje zaburzeń autonomicznych z dysfunkcjami całego organizmu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie przeprowadza badanie aktywności AUN oraz samodzielnie przeprowadza odpowiednią terapię AUN, z wykorzystaniem technik pracy z AUN. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie przeprowadza badanie przepływu płynu mózgowo rdzeniowego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie przeprowadza badanie i terapię mięśni układu stomatognatycznego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie przeprowadza diagnostykę i terapię nerwu błędnego na całym jego przebiegu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie przeprowadza pełną sesję terapii czaszkowo-krzyżowej z wykorzystaniem różnych aspektów prezentowanych na kursie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ 1 - PODSTAWY
Dzień 1
- Wprowadzenie: Przedstawiony zostanie program szkolenie, po czym nastąpi zapoznanie się z uczestnikami i poznanie ich oczekiwań względem szkolenia.
- Historia i filozofia
- Dotyk i palpacja
- Pływy, rytmy i energia organizmu oraz ich znaczenie
- Protokół palpacyjny
- Zastosowanie Punktów Równoważenia
- Palpacja kości mózgoczaszki, szwów czaszki oraz punktów kraniometrycznych
Dzień 2
- Wprowadzenie do uwalniania szwów czaszki w koncepcji biomechanicznej
- Uwalnianie punktów craniometrycznych
- Globalne techniki dla punktów craniometrycznych
- Wprowadzenie do istoty opon mózgowych
- Sierp mózgu i namiot móżdżku – teoria i praktyka uwalniania
- Wprowadzenie do kontinuum czaszkowo-kręgosłupowo-krzyżowego
- Równoważenie napięć kontinuum czaszkowo-kręgosłupowo-krzyżowego w koncepcji BLT
- Równoważenie napięć oponowych
Dzień 3
W ramach tego dnia szkolenia zapoznasz się z kośćmi tworzącymi mózgoczaszkę oraz posiądziesz praktyczne umiejętności ich uwalniania.
- Kość potyliczna – teoria i uwalnianie
- Kość czołowa – teoria i uwalnianie
- Kość ciemieniowa – teoria i uwalnianie
- Kość klinowa – teoria i uwalnianie
- Kość skroniowa – teoria i uwalnianie
- Medytacja w celu kreacji własnej Bezpiecznej Przestrzeni
Pierwsza z medytacji prowadzonych – polegająca na wykreowaniu własnej bezpiecznej przestrzeni, co stanowi narzędzie zarówno autoterapeutyczne dla kursantów, jak również może posłużyć za narzędzie terapeutyczne w procesie dla pacjenta.
Dzień 4
W ramach tego dnia szkolenia uczestnicy wprowadzeni zostaną w podstawy terapii narządów wewnętrznych w celu niwelowania aferentnego pobudzenia napięciowego kolumny kręgosłupa.
- Elementy fizjologii trzewnej
- Podstawowe testy bezpieczeństwa terapii jamy brzusznej
- Globalne techniki wisceralne
-
- otrzewna
- krezka jelita
- przełyk
- żołądek
- wątroba
- pęcherzyk żółciowy
-
MODUŁ 2 – AUN i podstawy energetyki ciała
Dzień 1
- Insygnia życia – wprowadzenie teoretyczne
- Autonomiczny Układ Nerwowy – teoria
- Autonomiczny Układ Nerwowy – badanie i terapia
- Czakra podstawy
- Czakra krzyżowa
- Kim jest Terapeuta w procesie? Jak uzyskać stan harmonii i złotego środka pomiędzy terapeutą, a pacjentem
Dzień 2
- Czakra splotu słonecznego
- Czakra serca
- Czakra gardła
- Płyn mózgowo rdzeniowy – jego funkcje, przepływ i badanie
- Bariera krew-mózg
- Praca płynowa – stymulacja przepływu krwi żylnej
- Medytacja dla koherencji serca z umysłem i otwarciem się na przepływ (flow): Druga ze wspólnych medytacji pozwalająca zjednoczyć serce z umysłem dla pełnej możliwości holistycznego spojrzenia na pacjenta zarówno z perspektywy wiedzy, jak i czucia drugiego człowieka. Ponadto otworzenie się na przepływ (flow) w połączeniu z dedykowanym układem rąk (mudry) pozwala płynniej poruszać się w procesie i rozwijać swój dobrostan gabinetowy.
Dzień 3
- Centrum trzeciego oka
- Praca z płatami mózgu
- Praca z podwzgórzem, przysadką i szyszynką
- Komory boczne, EV3 i CV4
- Czakra korony
- Medytacja równoważąca wszystkie czakry: Medytacja pozwalająca przeanalizować stan własnych centrów energetycznych, wyrównać dysbalansy energetyczne oraz polepszyć swój własny stan funkcjonowania na wszystkich poziomach.
Dzień 4
- Przepony funkcjonalne
- Praca manualna z płucami i sercem
MODUŁ 3 – Twarzoczaszka
Dzień 1
- Kości twarzoczaszki i ich szwy – palpacja i uwalnianie
- Kość nosowa, jarzmowa, szczękowa, lemiesz i podniebienie
- Oczodół
- Gałka oczna
Dzień 2
- Zatoki
- Różne metody treningów oddechowych, teoria oraz sesja praktyczna.
- Język i dno jamy ustnej
- Zęby i dziąsła
- Staw skroniowo-żuchwowy
Dzień 3
- Staw skroniowo-żuchwowy – kontynuacja
- Chrząstkozrost klinowo-podstawny
- Wprowadzenie do koncepcji pola elektromagnetycznego oraz terapeutycznego
- Praca z własnym polem elektromagnetycznym
- Medytacja rozwojowa dla wybaczenia, uzyskania przebaczenia i odnalezienia miłości własnej
Dzień 4
- Gardło, krtań i tchawica
- Indywidualna pełna sesja praktyczna
- Sesja pytań i odpowiedzi
MODUŁ 4 – NERWY CZASZKOWE I WSTĘP DO PSYCHOSOMATYKI
Dzień 1
- Nerwy czaszkowe
- Nerw błędny krok po kroku
- Teoria poliwagalna
- Przestrzeń jako element procesu
Dzień 2
- Patrzeć rękoma - unwinding
- Rozwinięcie koncepcji pola terapeutycznego
- Wprowadzenie do koncepcji transu terapeutycznego i hipnozy.
Dzień 3
- Wprowadzenie podstawowych metod hipnotycznych, zasad BHP transu i hipnozy
- Terapeuta jako backup Pacjenta
- Model drzwi, sali kinowej oraz sterowni
- Pytania projekcyjne, model zapalniczki oraz torby z narzędziami
- Powrót z podróży, czyli jak zamknąć proces transowy
- Indukcja sugestii hipnotycznych w procesie hipnozy
- Kotwica mentalna i sposoby jej aplikacji
- Ograniczenia hipnozy – syndrom Boga i jego konsekwencje
Dzień 4
- System detoksyfikacyjny ciała
- Pełna sesja transowa
- Sesja pytań i odpowiedzi
Moduł 5 - PSYCHOSOMATYKA
Dzień 1
- Wprowadzenie do fizjologii emocji
- Narządy a emocje
- Motylność narządu w uwalnianiu emocji
- Test kinezjologiczny w badaniu psychosomatycznym
- Jak mówić, aby nas słuchano?
Dzień 2
- Model przechodzenia traum psychoemocjonalnych z poziomu komórkowego, przez podświadomość do świadomych i dostrzegalnych emocji
- Kanały meridianów
- Role rodzinne i traumy generacyjne
Dzień 3
- Kontynuacja pracy z uwalnianiem psychosomatycznym poprzez punkty meridianowe, centra energetyczne i pola subtelne
- „We have to go deeper”Wprowadzony zostanie model regresji hipnotycznej, w ramach której uczestnicy będą mogli udać się w podróż po szlakach swojej duszy do poprzednich wcieleń, co otworzy drogę do prowadzenia procesów karmicznych.
- Medytacja dla 5 ran
- Ostatni już proces medytacyjny, w ramach którego uczestnicy zostaną przeprowadzeni przez oczyszczanie 5 typów ran, jakie mogli otrzymać w trakcie swojej ziemskiej wędrówki. Medytacja zakończy całość szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł I, dzień 1, punkty 1-4. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł I, dzień 1, punkty 5-7. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł I, dzień 2, punkty 1-4. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł I, dzień 2, punkty 5-8. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł I, dzień 3, punkty 1-3. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł I, dzień 3, punkty 4-5. W bloku szkol. uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł I, dzień 3, punkt 6. W bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł I, dzień 4, punkty 1-2. W bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł I, dzień 4, punkt 3. W bloku szkol. uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 1, punkty 1-3. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 1, punkty 4-6. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 2, punkty 1-3. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 2, punkty 4-6. W bloku szkol. Uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 2, punkt 7. W bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 3, punkty 1-2. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 3, punkty 3-5. W bloku szkol. Uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 3, punkt 6. W bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 4, punkt 1. W bloku szkol. uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł II, dzień 4, punkt 2. W bloku szkol. uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł III, dzień 1, punkty 1-2. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł III, dzień 1, punkty 3-4. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł III, dzień 2, punkty 1-3. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł III, dzień 2, punkty 4-5. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł III, dzień 3, punkty 1-2. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł III, dzień 3, punkty 3-4. W bloku szkol. Uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł III, dzień 3, punkt 5. W bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł III, dzień 4, punkt 1. W bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł III, dzień 4, punkty 2-3. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł IV, dzień 1, punkty 1-2. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł IV, dzień 1, punkty 3-4. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł IV, dzień 2, punkt 1. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł IV, dzień 2, punkty 2-3. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł IV, dzień 3, punkty 1-4. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł IV, dzień 3, punkty 5-8. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł IV, dzień 4, punkt 1. W bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł IV, dzień 4, punkty 2-3. W bloku szkol. uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł V, dzień 1, punkty 1-2. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł V, dzień 1, punkty 3-5. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł V, dzień 2, punkt 1. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł V, dzień 2, punkty 2-3. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł V, dzień 3, punkt 1. W bloku szkol. uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 43 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – moduł V, dzień 3, punkty 2-3. W bloku szkol. uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 43 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto61,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto61,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W cenie kursu Terapii Czaszkowo-Krzyżowej każdy uczestnik otrzymuje:
- obszerny skrypt z materiałami dydaktycznymi
- narzędzia do pracy podczas kursu
- certyfikat ukończenia kursu w języku polskim
- zaświadczenie MEN-III/1
Warunki uczestnictwa
Przed dokonaniem zapisu na usługę, prosimy o kontakt z Organizatorem w celu potwierdzenia dostępności miejsc.
Następnie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie https://spasja.pl pod opisem wybranego szkolenia. Procedura opisana jest na stronie.
W komentarzu należy zaznaczyć, że kurs będzie dofinansowany ze środków BUR oraz podać pełne dane do faktury.
Po wysłaniu formularza i potwierdzeniu zapisu przez organizatora, można dokonać zapisu na usługę poprzez BUR.
Wymagane jest przeczytanie i zaakceptowanie REGULAMINU świadczenia usług szkoleniowych SPASJA.
Informacje dodatkowe
-Kurs odbywa się w języku polskim
-Zwolnienie z VAT ze względu na rodzaj prowadzonej działalności (art. 43 ust 1 ustawy o VAT)
-Przed zgłoszeniem prosimy o kontakt mailowy spasja@spasja.pl lub telefoniczny
-Liczba godzin szkolenia została podana w godzinach szkoleniowych (1h szkoleniowa = 45 minut)
-Kurs trwa łącznie 160 godzin szkoleniowych, które są ujęte w harmonogramie
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Sala szkoleniowa spełnia wymogi Sanepidu i Straży Pożarnej: bezpieczne i higieniczne warunki pracy.