Jak dbać o swoje granice i dobrze współpracować w zespole. Warsztaty asertywności.
Możliwość dofinansowania
Jak dbać o swoje granice i dobrze współpracować w zespole. Warsztaty asertywności.
Numer usługi 2024/07/08/24213/2212913
1 800,00 PLN
brutto
1 800,00 PLNnetto
225,00 PLNbrutto/h
225,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla pracowników pomocy społecznej, a także dla każdego kto pragnie doskonalić swoje zdolności komunikacyjne, kto chce poprawić swoją zdolność do stawiania granic i formułowania oczekiwań. Dla osób, które chcą komunikować jasne zasady tego jak chcą być traktowani przez innych, nie rezygnując z siebie, lepiej komunikować się w roli przełożonego, podwładnego czy członka zespołu.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności efektywnej wymiany informacji oraz budowania pewności siebie w relacjach z innymi ludźmi. Udział w szkoleniu przygotowuje uczestników do skutecznej komunikacji w różnych sytuacjach biznesowych, uczy być wrażliwym na sygnały wysyłane przez współpracowników, jak być przekonującym dla klientów. Zwiększa kompetencje w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi. Uczestnicy nauczą się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Uczestnik komunikuje się w sposób pozwalający zrozumieć się z odbiorcą mimo różnic i osiągać założony cel. | Kryteria weryfikacji 1. Uczestnik rozróżnia zachowania asertywne, agresywne i uległe, definiuje zasady oraz etapy skutecznej komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Uczestnik stosuje poprawną komunikację do budowania relacji i przestrzega zasady etyki w kontaktach interpersonalnych. | Kryteria weryfikacji 2. Uczestnik rozróżnia techniki zadawania efektywnych pytań, adaptuje styl komunikacji dostosowany do osobowości rozmówcy, rozróżnia zasady przekazywania informacji zwrotnych w sposób konstruktywny i niekonstruktywny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Uczestnik charakteryzuje asertywną komunikację. | Kryteria weryfikacji 3. Uczestnik rozróżnia jak zmienić komunikat bierny lub agresywny na asertywny, charakteryzuje techniki asertywności oraz techniki komunikacji perswazyjnej, definiuje techniki pozwalające na zmianę stylu krytyki na użyteczną informację zwrotną. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
1. Asertywność w sytuacjach stresowych:
- postawa asertywna (nastawienie do siebie, drugiego człowieka i życia)
- zachowanie asertywne, a zachowanie nieasertywne (bierne, agresywne, manipulacyjne)
- czynniki hamujące asertywność
- asertywność w kontaktach ze współpracownikami
- wzmacnianie motywacji do rozwijania asertywności
2. Rozwijanie postawy asertywnej:
- praca z „hamulcami” asertywności
- budowanie i wzmacnianie pozytywnego obrazu siebie
- życie w zgodzie ze swoimi wartościami
- wytyczanie realistycznych celów
- dbanie o siebie, kontakt ze swoimi uczuciami
- rozwijanie samokontroli
- wzmacnianie umiejętności wyboru.
3. Rozwijanie umiejętności asertywnego zachowania się w różnych sytuacjach społecznych:
- przedstawianie swojego stanowiska, mówienie „nie”
- przyjmowanie krytyki
- sztuka konstruktywnego krytykowania
- dbanie o swoje prawa
- odpowiadanie na komplementy
4. Silna czy asertywna?
- Jak odmawiać?
- Jak konfrontować odmienne przekonania?
- Jak reagować na przekraczanie granic?
- Jak reagować na krytykę, która jest zgodna lub nie jest zgodna z prawdą?
- Jak asertywnie wyrażać prośby i oczekiwania?
- Jak asertywnie wyrażać krytykę oraz jak chwalić?
- Jak za pomocą asertywności budować poczucie własnej wartości?
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 1
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Jak dbać o swoje granice i dobrze współpracować w zespole. Warsztaty asertywności. | Prowadzący Trener Training House | Data realizacji zajęć 06-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto225,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto225,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Trener Training House
Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na kierunku psychologii o specjalności wspomagania rozwoju. Wykładowca psychologii oraz interwent w Szkole Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy.
Od 2011 roku prowadzi działania szkoleniowe i rekrutacyjne na potrzeby projektów komercyjnych i współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Prowadzi projekty szkoleniowo-mentorskie, które obejmują tematykę rozwoju kompetencji miękkich: komunikacji interpersonalnej, asertywności, mediacji i negocjacji, umiejętności pracy w grupie, kierowania zespołem, rozwiązywania konfliktów, podniesienia jakości pracy, treningi i warsztaty antystresowe, treningi umiejętności społecznych, zarządzania sobą w czasie, autoprezentacji i wystąpień publicznych.
Prowadziła szkolenia m.in. dla takich firm i instytucji jak: Zakładowe Straże Pożarne, Państwowa Straż Pożarna, Podoficerska Szkoła Straży Pożarnej w Bydgoszczy, Training House-Nakło, Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Centrum Ratownictwa Specjalistycznego TRIAGE Wrocław.
Od 2011 roku prowadzi działania szkoleniowe i rekrutacyjne na potrzeby projektów komercyjnych i współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Prowadzi projekty szkoleniowo-mentorskie, które obejmują tematykę rozwoju kompetencji miękkich: komunikacji interpersonalnej, asertywności, mediacji i negocjacji, umiejętności pracy w grupie, kierowania zespołem, rozwiązywania konfliktów, podniesienia jakości pracy, treningi i warsztaty antystresowe, treningi umiejętności społecznych, zarządzania sobą w czasie, autoprezentacji i wystąpień publicznych.
Prowadziła szkolenia m.in. dla takich firm i instytucji jak: Zakładowe Straże Pożarne, Państwowa Straż Pożarna, Podoficerska Szkoła Straży Pożarnej w Bydgoszczy, Training House-Nakło, Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Centrum Ratownictwa Specjalistycznego TRIAGE Wrocław.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały w formie skryptu opracowanego przez prowadzącego
- notatnik i długopis
- wyżywienie (przerwa kawowa i obiadowa)
Na zakończenie usługi każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
Adres
Adres
Ciechocinek
Ciechocinek
woj. kujawsko-pomorskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Karolina Świerczyńska
E-mail
k.swierczynska@th-szkolenia.pl
Telefon
(+48) 507 927 376