PSYCHOLOGIA OBSŁUGI KLIENTA W APTECE
PSYCHOLOGIA OBSŁUGI KLIENTA W APTECE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
- osoby zajmujące się obsługą pacjentów w aptece.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji02-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zwiększenie kompetencji, profesjonalizmu i poprawa jakości obsługi pacjentów przez pracowników apteki. Podczas szkolenia uczestnicy rozwiną umiejętności nawiązywania oraz budowania pozytywnych i długofalowych relacji z pacjentami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia poszczególne typy i style osobowości klientów. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje poszczególne typy klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera zasady komunikacji do poszczególnych typów klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Skutecznie komunikuje się z pacjentami i nawiązuje efektywne, długofalowe relacje. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje reguły i techniki wywierania wpływu na klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia zachowania asertywne, agresywne i uległe. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje techniki asertywnego reagowania na różne formy krytyki i ataku ze strony klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozwiązuje trudne sytuacje w komunikacji z klientem i skutecznie radzi sobie z obiekcjami. | Kryteria weryfikacji Podaje praktyczne przykłady zachowania się i radzenia sobie w przypadku pojawiających się konkretnych obiekcji i krytyki ze strony klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
...
Szkolenie trwa 8 godzin dydaktycznych tj . 8 x 45 min = tj. 6 godzin zegarowych
Harmonogram dodatkowo obejmuje przerwy w łącznym wymiarze 45 min.
Łącznie program obejmuje 6 h zegarowych i 45 min.
TYPY OSOBOWOŚCI KLIENTÓW – PREFEROWANE STYLE ROZMOWY, POTRZEBY PSYCHOLOGICZNE
Ocena typu klienta.
Potrzeby różnych typów klientów (potrzeby merytoryczne, psychologiczne) – jak się do nich odnosić.
Psychologiczne potrzeby klientów – jak je wykorzystywać, by skłonić do zakupu.
Umiejętność dostosowania swojego stylu komunikacji do różnych typów klienta.
TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU NA KLIENTA
Techniki wywierania wpływu społecznego - psychologiczne metody prezentacji produktów.
Kontakt z klientem jako okazja do zbierania informacji o potencjalnym niezadowoleniu
– rozpoznawanie potrzeb nie zgłoszonych.
Różnica między słabą stroną a potrzebą klienta.
Zamiana cecho - zalety na korzyści.
Kreatywne techniki sprzedaży.
ROZWIJANIE ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH
- Podstawowe style komunikowania się: agresywny, uległy, asertywny.
- Obrona swoich praw (granic), sposoby radzenia sobie z negatywnymi opiniami i wkraczaniem na nasze terytorium psychologiczne.
- Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych w sposób konstruktywny.
- Techniki asertywnego reagowania na różne formy krytyki i ataku.
PRAKTYCZNE SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM
Praca nad konkretnymi trudnymi sytuacjami zawodowymi
METODY SZKOLENIOWE
Szkolenie ma charakter typowo warsztatowy, dzięki czemu uczestnicy mogą rozwijać wiedzę praktyczną i konkretne umiejętności. Podczas treningu uczestnicy uczą się zachowań, postaw, które mogą zastosować bezpośrednio w swojej pracy natychmiast po szkoleniu.
Tematy prezentowane są przy użyciu następujących metod:
- ćwiczenia indywidualne i grupowe,
- odgrywanie ról,
- mini-wykład,
- autotesty,
- dyskusja - wymiana doświadczeń,
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Typy osobowości klientów - preferowane style rozmowy, potrzeby psychologiczne | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 przerwa | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Techniki wywierania wpływu na klienta | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 przerwa | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Rozwijanie zachowań asertywnych | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 przerwa | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Praktyczne sposoby radzenia sobie z trudnym klientem | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 943,40 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 580,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto242,93 PLN
- Koszt osobogodziny netto197,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Cezary Fryszkiewicz
Posiada 23-letnie doświadczenie zawodowe. Od ponad 22 lat prowadzi szkolenia z zakresu budowania samodoskonalących się organizacji na wszystkich szczeblach zarządzania, psychologii sukcesu, skutecznych technik i psychologii sprzedaży, profesjonalnej prezentacji, negocjacji, wywierania wpływu na ludzi, komunikacji interpersonalnej, umiejętności trenerskich, automotywacji.
Specjalista w zakresie metod coachingowych. Prowadzi coaching dla wyższej kadry menedżerskiej ukierunkowany na wzrost efektywności podejmowanych działań, rozwój umiejętności przywódczych, a także osiąganie indywidualnej doskonałości. Współautor metody pracy Cotraining, łączącej Coaching i Trening, dającą najwyższą efektywność szkoleń.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe (skrypt) z opisem zagadnień poruszanych podczas szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora, do którego składają Państwo dokumenty w związku z dofinansowaniem.
Informacje dodatkowe
Szkolenie zostanie zrealizowane w tym terminie w przypadku zebrania się min. 2-3 osobowej grupy. W przypadku, gdy grupa się nie zbierze - ustalimy nowy termin szkolenia.
Szkolenie może być również zorganizowane w formie szkolenia zamkniętego - na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa, w siedzibie klienta lub w innym miejscu przez niego wskazanym.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi