KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W ZESPOLE
KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W ZESPOLE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla osób, któe pragną polepszyć swe umiejętności komunikowania się z innymi oraz chcą wykorzystać w sposób świadomy umiejętności komunikacyjne do budowania współpracy z innymi, indywidulanie i w pracy zespołu.
specjaliści, pracownicy biurowi, kierownicy liniowi, kadra zarządzająca, pracownicy mający kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji16-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do prowadzenia skutecznej komunikacji w zespole. Uczestnicy dowiedzą się, jakie działania muszą podejmować, żeby ich przekaz przynosił oczekiwane rezultaty. Poznają rolę i znaczenie komunikacji w działalności firmy oraz nauczą się odróżniać formy porozumiewania się. Będą wiedzieli, co charakteryzuje komunikację formalną i nieformalną i jak zarządzać procesem komunikacyjnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna metody skutecznej komunikacji | Kryteria weryfikacji potrafi wskazać metody komunikacji, które pozwalają ograniczyć nieporozumieniai niedopowiedzenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wie jakie są typy zachowań w zespole wg metodologii M. Belbina | Kryteria weryfikacji potrafi wymienić korzyści i zagrożenia związane z pełnieniem określonych ról | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas trwania warsztatu to 1 dzień szkoleniowy.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych.
Usługa trwa:
- 10 h dydaktycznych x 45 minut
- 45 minut przerwy
- 2 x 10 min test wiedzy- walidacja
Przerwy nie są wliczone są w czas trwania usługi.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PROGRAM SZKOLENIA
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PRETEST
MODUL 1 :
Efektywna komunikacja w zespole i bariery komunikacyjne (uświadomienie sobie własnych zachowań w procesie komunikacji oraz w warunkach emocjonalnego wpływu na wykonywane zadania).
- Znaczenie komunikowania się w budowaniu relacji
- Efektywna komunikacja a „bariery” komunikacyjne
- Komunikacja to nie tylko słowa, jak wykorzystać świadomie przekaz niewerbalny
- Style komunikowania- ich znaczenie w efektywnej współpracy zespołu
MODUŁ 2 :
Komunikacja werbalna i niewerbalna- jak wpływa na przekaz informacji
- Słowa niosą moc – co mówić, aby nas słuchano
- Wykorzystanie języka wpływu i perswazji
- Sztuka zadawania właściwych pytań
MODUŁ 3 :
Zespół i zasady jego funkcjonowania
- Etapy formowania się zespołu
- Role zespołowe
- Określenie cech efektywnych zespołów
- Relacje wpływają na cały zespół
- Doceniaj wysiłki- zauważaj starania
- Asertywna komunikacja w kontaktach ze współpracownikami
MODUŁ 4 :
Tworzenie, rozwój i wzmacnianie pracy zespołowej
- Różnice między grupą ludzi, a zespołem,
- Cele, zadania – perspektywa indywidualna i zespołowa
- Dlaczego warto budować zespół,
- Kompetencje miękkie w budowaniu siły zespołu: cierpliwość, asertywność, kreatywność…
- Filary efektywnej pracy zespołowej,
- Zagrożenia w budowaniu siły zespołu,
- Moja rola i pozycja w zespole i jego wpływ na wynik końcowy,
- Małe rzeczy o wielkim znaczeniu – uważność, feedback, zmienność
POSTTEST
Na koniec szkolenia odbędzie się test teoretyczny sprawdzający wiedzę z zakresu nabytych kompetencji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 WALIDACJA - PRETEST - test online | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 07:50 | Godzina zakończenia 08:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Efektywna komunikacja w zespole i bariery komunikacyjne (uświadomienie sobie własnych zachowań w procesie komunikacji oraz w warunkach emocjonalnego wpływu na wykonywane zadania). | Prowadzący Izabela Boratyńska | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Przerwa | Prowadzący Izabela Boratyńska | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:25 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Komunikacja werbalna i niewerbalna- jak wpływa na przekaz informacji | Prowadzący Izabela Boratyńska | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:25 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Przerwa | Prowadzący Izabela Boratyńska | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:05 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Zespół i zasady jego funkcjonowania | Prowadzący Izabela Boratyńska | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:05 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Przerwa | Prowadzący Izabela Boratyńska | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:35 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Tworzenie, rozwój i wzmacnianie pracy zespołowej | Prowadzący Izabela Boratyńska | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 WALIDACJA - POSTTEST - test online | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 107,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Izabela Boratyńska
międzynarodową certyfikację Coacha International Association of
Coaching Institutes (ICI), certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych
(TUS) oraz specjalizację Trenera Komunikacji i Zarządzania Stresem.
Jest prekursorem wprowadzania do organizacji umiejętności
efektywnej komunikacji interpersonalnej, niezbędnej do budowania
wartościowych relacji w biznesie. Pracuje z osobami zmagającymi się z
wypaleniem zawodowym i wysokim poziomem stresu, pomagając im
odnaleźć równowagę, odbudować odporność psychiczną i zbudować
motywację do działania.
Firmy zmagające się z kryzysem komunikacyjnym, kompetencyjnym,
czy zarządzania oraz konfliktem w grupie wspieram w zdobywaniu
kompetencji do rozwiązywania problemów oraz uczę jak z
zaangażowaniem realizować stawiane cele. Na podstawie badania
potrzeb przygotowuje i realizuje dedykowane szkolenia oraz procesy
coachingowe lub mentoringowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w wersji elektonicznej po zakończonym szkoleniu wysłane mailem w postaci ebooka.
Informacje dodatkowe
Szkolenie odbywa się w godzinach od 08:00 - 16:15
Szkolenia dofinansowane są zwolnione z podatku VAT. ZWOLNIENIE Z VAT przysługuje firmom, gdy: * jest w całości finansowane ze środków publicznych w myśl ustawy o finansach publicznych. Zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 ze zm.) powyższa usługa szkoleniowa może zostać zwolniona z naliczenia podatku VAT.
** jest w co najmniej 70% finansowane ze środków publicznych , zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r.w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015 r. poz. 736 ze zm.)
FIRMY/ OSOBY NIE KORZYSTAJĄCE Z DOFINANSOWANIA OBJĘTE SĄ STAWKĄ VAT 23 %
Posiadamy certyfikat jakości ISO 9001:2015
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Foma zdalna usługi. Szkolenie odbywa się za pomocą platformy szkoleniowej
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy)
2GB pamięci RAM (zalecane 4GB)
System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza
wersja)
Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do
najnowszej wersji)
Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD)
Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki.
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do
szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika
przed szkoleniem oraz wpisanie imienia i nazwiska oraz adresu email w oknie logowania.
Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg. harmonogramu szkolenia.
Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: https://www.speedtest.pl/
Szkolenie będzie rejestrowane/ nagrywane w celu umożliwienia monitoringu i kontroli przez instytucję
nadzorującą realizację usług z dofinansowaniem.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku w wyżej wymienionych
celach