Zarządzanie sobą w czasie. Zarządzanie przez cele. Szkolenie dedykowane pracownikom firmy Laude Smart Intermodal S.A.
Zarządzanie sobą w czasie. Zarządzanie przez cele. Szkolenie dedykowane pracownikom firmy Laude Smart Intermodal S.A.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa dedykowana pracownikom firmy Laude Smart Intermodal S.A. u których zdiagnozowano lukę kompetencyjną w zakresie zarządzania czasem i celami.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji11-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Zarządzanie sobą w czasie. Zarządzanie przez cele" przygotowuje uczestników do efektywnego zarządzania swoim czasem i zasobami, prowadząc do zwiększenia wydajności oraz osiągania wyznaczonych celów. Uczestnicy nauczą się, jak identyfikować i eliminować „zjadacze czasu”, stosować narzędzia do planowania i organizacji, a także jak formułować i realizować cele zgodnie z zasadami SMARTER.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje indywidualne style postrzegania czasu oraz ich wpływ na wydajność | Kryteria weryfikacji Analizuje różnice w stylach postrzegania czasu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przedstawia wpływ stylu postrzegania czasu na codzienną pracę | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje związek między koncentracją a krzywą wydajności | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje narzędzia do planowania i organizacji czasu. | Kryteria weryfikacji Omawia reguły ustalania priorytetów: PARETO, EINSENHOWER. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje zasady planowania: Zasada 60:40, Analiza ABC. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia znaczenie eliminacji „zjadaczy czasu”. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie zasady formułowania celów SMARTER. | Kryteria weryfikacji Przedstawia zasady formułowania celów SMARTER. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia znaczenie jasności oczekiwań w relacjach przełożony-podwładny. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje warunki realizacji celów, w tym kontrolę i weryfikację. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje techniki zarządzania czasem w codziennej pracy. | Kryteria weryfikacji Radzi sobie ze stresem związanym z presją czasu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje techniki pozytywnego nastawienia i zapamiętywania informacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje i organizuje zadania zgodnie z priorytetami. | Kryteria weryfikacji Ustala priorytety zgodnie z regułami PARETO i EINSENHOWER. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Planuje zadania według zasady 60:40 i analizy ABC. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Optymalizuje swoje zasoby i możliwości poprzez rozwijanie samodyscypliny. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik formułuje i realizuje cele zgodnie z zasadami SMARTER. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje cele zgodne z zasadami SMARTER. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Formułuje oczekiwania wobec podwładnych i komunikuje je w sposób jasny. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Monitoruje postępy i weryfikuje realizację celów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje sytuacje, w których inni ludzie nie szanują jego czasu. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje „złodziei czasu” w swoim otoczeniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje przykłady sytuacji, w których inni ludzie nie szanują jego czasu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje i utrzymuje relacje oparte na jasności oczekiwań. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje obszary odpowiedzialności i decyzyjności w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy relacje przełożony-podwładny oparte na wzajemnym szacunku i zrozumieniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje swoją markę osobistą. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę swojej marki osobistej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje elementy wizerunku w budowaniu marki. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Formułuje plan działania na podstawie samooceny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.
MODUŁ WPROWADZAJĄCY
- Przedstawienie celów szkolenia
- Zapoznanie się uczestników
- Zebranie oczekiwań
Moduł I
CZAS W JAKIM ŻYJEMY I PRACUJEMY - INDYWIDUALNE STYLE POSTRZEGANIA CZASU; USTALANIE WŁAŚCIWYCH CELÓW I PRIORYTETÓW; KRZYWA WYDAJNOŚCI I KONCENTRACJI; KIEDY MOGĘ ZDECYDOWAĆ SIĘ NA TWÓRCZĄ PRACĘ?
SPORZĄDZANIE BUDŻETU CZASU - NA CO ZUŻYWAMY NASZ CZAS? ROZPOZNANIE, OCENA I ELIMINACJA TZW. "ZJADACZY CZASU"- W TYM INNI LUDZIE JAKO "ZŁODZIEJE CZASU; PRZYKŁADY SYTUACJI, W KTÓRYCH INNE OSOBY NIE SZANUJĄ NASZEGO CZASU.
Moduł II
POZNANIE NARZĘDZI DO PLANOWANIA I ORGANIZACJI CZASU
- Reguły ustalania priorytetów: PARETO, EINSENHOWER, zarządzenie przez cele;
- Reguły planowania: Zasada 60:40, Analiza ABC,
Moduł III
ROZWINIĘCIE SAMODYSCYPLINY I UMIEJĘTNOŚCI OPTYMALNEGO ZARZĄDZANIA SWOIMI ZASOBAMI I MOŻLIWOŚCIAMI - ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW Z CZASEM: Charakterystyka i strategie osób efektywnie dysponujących czasem Technika pozytywnego nastawienia, zapamiętywanie informacji Przyczyny zwlekania. Radzenie sobie ze stresem – presja czasu
Moduł IV
ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE – WPROWADZENIE
SKUTECZNOŚĆ CZYLI ZDOLNOŚĆ DO REALIZACJI CELÓW
SMARTER - ZASADY FORMUŁOWANIA CELÓW
JASNOŚĆ OCZEKIWAŃ –PRZYGOTOWANIE MENADŻERA
- Moje oczekiwania wobec ludzi Skąd oni mają je znać?
- Jasność stawianych oczekiwań jako fundament (obszary odpowiedzialności i decyzyjności)
- Expose szefa – jak przygotować, formułować i wygłaszać
Moduł V
WARUNKI REALIZACJI CELÓW
- Relacje- przełożony podwładny
- Identyfikacja pracownika z celem
- Uprawnienia osób odpowiedzialnych za wykonanie celu
- Zakres nadzoru Kontrola i weryfikacja celu
- Wynagradzanie za realizację celów
Moduł VI
WPROWADZENIE DO TEMATYKI BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ
- Wizerunek jako element budowania marki
- Elementy wizerunku - „Jak Cię widzą …… „
ANALIZA MOJEJ MARKI – SAMOOCENA
FUNDAMENT BUDOWANIA MARKI - CZY ZNASZ TWOJE NAJCENNIEJSZE AKTYWO?
Walidacja
- Test wiedzy z zakresu zarządzania czasem i celami.
Podsumowanie szkolenia - sesja pytań i odpowiedzi
- Podsumowanie treści merytorycznych
- Ustalenie planu działania – zadanie wdrożeniowe
- Ogłoszenie wyników testu
- Wręczenie certyfikatów uczestnictwa
Liczba godzin usługi jest liczona według godzin zegarowych.
Program obejmuje teoretyczne wykłady, praktyczne ćwiczenia, studia przypadków oraz sesje dyskusyjne, zapewniając kompleksowe przygotowanie uczestników
Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu. Walidator jest autorem testu i nie będzie obecny fizycznie na szkoleniu, natomiast będzie weryfikował uzyskane wyniki testu przez uczestników.
Po usłudze rozwojowej uczestnik otrzyma zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Ukończenie szkolenia rozumiane jest jako obecność na minimum 80% zajęć przewidzianych programem oraz zaliczenie testu z wynikiem pozytywnym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Wprowadzenie do szkolenia | Prowadzący Magdalena Sekulska - Walkowiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Moduł I | Prowadzący Magdalena Sekulska - Walkowiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Moduł II | Prowadzący Magdalena Sekulska - Walkowiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Przerwa | Prowadzący Magdalena Sekulska - Walkowiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Moduł III | Prowadzący Magdalena Sekulska - Walkowiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Moduł IV | Prowadzący Magdalena Sekulska - Walkowiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Przerwa | Prowadzący Magdalena Sekulska - Walkowiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Moduł V | Prowadzący Magdalena Sekulska - Walkowiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Przerwa | Prowadzący Magdalena Sekulska - Walkowiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Moduł VI | Prowadzący Magdalena Sekulska - Walkowiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Walidacja: Test wiedzy z zakresu zarządzanie czasem i celami | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Podsumowanie szkolenia - sesja pytań i odpowiedzi. Ustalenie planu działania – zadanie wdrożeniowe | Prowadzący Magdalena Sekulska - Walkowiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Ogłoszenie wyników testu. Wręczenie certyfikatów uczestnictwa | Prowadzący Magdalena Sekulska - Walkowiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto584,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto584,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto73,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto73,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Sekulska - Walkowiak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma od organizatora materiały szkoleniowo - dydaktyczne w formie zeszytu uczestnika.
Informacje dodatkowe
Sala szkoleniowa spełnia warunki lokalowe oraz sprzętowe gwarantujące prawidłowe przeprowadzenie szkolenia tj. m.in. (stoły, krzesła, dostęp do sieci internetowej, flipchart, rzutnik multimedialny, laptop).